جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی بازی سلطان قلب‌ها

author منتشر کننده
نظرات (1) 12 0
معرفی بازی سلطان قلب‌ها

بازی سلطان قلب‌ها محصولی از گروه بازی سازی یونیدس است که در رده بازی‌­های اطلاعات عمومی و بازی با کلمات قرار می­‌گیرد. در این بازی ذهن گیمر در حدس کلمات و به یاد آوردن آن‌ها به چالش کشیده می‌­شود و سطح اطلاعات عمومی او مورد سنجش قرار می­‌گیرد. هدف از طراحی این بازی افزایش سطح اطلاعات عمومی گیمر و نیز در کنار آن معرفی نحوه زندگی خانواده‌­های ایرانی دهه شصتی است. خانواده‌­هایی که با عشق و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی می­‌کردند و نگاهی متفاوت به خانه، خانواده و فرهنگ ایرانی داشتند.

داستان بازی سلطان قلب‌ها

داستان بازی سلطان قلب‌ها از این قرار است که زری خانم و آقا مراد که پس از سال‌ها دوری و دلدادگی به هم می‌­رسند، عاشق بچه هستند و قصد دارند خانواده‌­ای شلوغ و بچه­‌های زیادی داشته باشند. وظیفه­‌ای که گیمر در این بازی به عهده می‌‌گیرد این است که با حدس کلمات به آن‌ها در رسیدن به این هدفشان یاری کند. هر مرحله که توسط گیمر انجام می‌شود، یک بچه به خانواده زری خانم و آقا مراد اضافه می‌­شود و به این شکل خانواده زری خانم و آقا مراد شلوغ و پرجمعیت می‌‌شود.

بازی سلطان قلب‌ها

بازی سلطان قلب‌ها و روند انجام آن

روند انجام بازی سلطان قلب‌ها به این نحو است که در ابتدای بازی یک گردونه شانس در اختیار گیمر قرار داده می­‌شود. با چرخش گردونه شانس یک کلمه البته به صورت حروف به هم ریخته برای گیمر مشخص می‌­شود که باید آن را حدس بزند. زمانی که گیمر توانست کلمات را به درستی حدس بزند، سکه دریافت می­‌کند. سکه‌­هایی که می‌­تواند با آن‌ها از آیتم­‌های مختلفی همچون خرید لباس‌­های محلی و ... استفاده کند. در این بازی زمانی که گیمر در حدس یک کلمه با مشکل مواجه شد، بازی این فرصت را در اختیار او قرار می­‌دهد که یا از دوستانش کمک بگیرد و یا با پرداخت سکه نمایش کامل کلمه را ببیند. روند بازی بسیار ساده است. به طوری که گیمر با حدس کلمات و وصل کردن حروف آن به هم بازی را انجام می‌دهد. در این بازی کلی کلمه مخفی وجود دارد که گیمر با اندکی دقت و به کارگیری هوش و ذکاوت می‌­تواند آن‌ها را پیدا کند.

بازی سلطان قلب‌ها

ویژگی­‌های بازی سلطان قلب‌ها

بازی سلطان قلب‌هادارای ویژگی­های منحصر به فرد زیر است:

* طراحی گرافیکی بازی به شکلی است که به طور کامل خانواده­‌های دهه شصتی را به تصویر می­‌کشد و خاطره‌­های شیرین آن دوران و نیز لذت داشتن یک خانواده شلوغ و پرجمعیت دهه شصتی را یادآور می‌­شود.

* بازی مراحل بسیار زیادی دارد که هر مرحله نسبت به مرحله قبل سخت­‌تر می­‌شود.

* همراه با بازی موسیقی­‌های جذاب و خاطره انگیز ایرانی پخش می­‌شود و می­‌تواند برای گیمر یادآور لحظات خوش و شیرین باشد.

* در بازی سلطان قلب‌ها شخصیت‌­های بسیار شیرین و دوست داشتنی وجود دارد که گیمر به راحتی می‌­تواند با آن‌ها همزاد پنداری کند.

* حال و هوای بازی کاملاً ایرانی است و برای کسانی که عاشق ایران و ایرانی جماعت هستند خوب و دلنشین است.

* بازی از کیفیت بالایی برخوردار است و با ذوق و سلیقه کاربران ایرانی همخوانی دارد. همچنین گیم پلی بازی بسیار روان  و پرچالش می­‌باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید