جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی هدفون بیتس

author منتشر کننده
نظرات (1) 13 0
معرفی هدفون بیتس

هدفون بیتس معروف ترین برند هدفون است. این محصول ارائه شده توسط کمپانی بیتس الکترونیک است. مشخص ترین نشانه‌­ی هدفون­‌های بیتس حرف بی است که در کنار هدفون حک شده است. هدفون بیتس یکی از گران‌ترین محصولات الکتریکی دنیا است و محدوده­‌ی قیمت آن بسته به اورجینال یا تقلبی بودن آن دچار نوسان شدیدی است. هدفون بیتس محصول مورد علاقه‌­ی بسیاری از آهنگ‌سازان و دی جی های دنیا است. این هدفون بدلیل انتقال صدا با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین نویز محصول درجه یکی محسوب می­‌شود.

هدفون بیتس

گران ترین هدفون بیتس

اخیرا سنهایزر گران­ترین هدفون دنیا را با ارزش چندین هزار دلار وارد بازار کرد و در رقابت میان گران­ترین هدفون­‌ها پیروز شد. اما محدوده­‌ی قیمت هدفون بیتس بسیار متفاوت است. بطوری که در ایران این هدفون را با زیر صد هزار تومان تا بالای چند میلیون می‌­توان خرید. هدفون بیتس انواع مختلف با سیم و بی­‌سیم دارد که هرکدام برای شرایطی خاص مناسب‌اند. در این میان انواع هدفون­‌های بی­سیم گران ترند. هدفون­‌های بی­سیم مخصوص استودیو از قیمت­‌های نسبتا بالاتری برخوردارند و قبل از آنها انوع هدفون‌­های بیتس سولو در این ردیف قرار دارند.

ارزان ترین هدفون بیتس

نمونه‌­های شبیه سازی شده با هدفون بیتس به فراوانی در بازار یافت می­‌شود. گاهی قیمت­‌های این هدفون‌­ها زیر صد هزار تومان است. بسیاری از مراکز فروش نامعتبر با خریداری این هدفون­‌های ارزان قیمت آنها را بجای هدفون بیتس اورجینال به مشتریان می‌­فروشند. شباهت میان بیتس تقلبی و اورجینال بسیار کار دشواری است و فقط با امتحان کردن یا به اصطلاح تست کردن آن‌ها با گوش دادن به موزیک پخش شده از آن می‌­توان اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص داد که حتی در صورت پخش صدا بسیاری از افرادی که اهل موسیقی و صدا نیستند نمی­‌توانند بی کیفیت بودن آن را تشخیص بدهند.

نسل جدید هدفون بیتس

کمپانی بیتس توسط جیمی لاون و دکتر دراو در سال ۲۰۰۶ در کالیفرنیا تاسیس شد. این شرکت در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ در انحصار شرکت اچ تی سی بود و پس از آن در سال۲۰۱۴ توسط اپل خریداری شد. بیتس ارائه دهنده انواع هدفون­‌های ایرفون‌ها و آن ایرفون‌­ها است. جدیدترین هدفون‌­های بیتس که جزو گران‌­ترین آنها محسوب می‌­شود هدفون­‌های وایرلس استودیو هستند که از قدرت و کیفیت انتقال صدای بی‌­نظیری برخوردارند. تا قبل از این هدفون­‌ها مجموعه سولو بیتس از کیفیت خوبی برخوردار است و نسبت به نسل جدید بیتس قیمت مناسب‌تری دارد.

مشخصات کلی هدفون بیتس

هدفون بیتس صدا را بدون خش منتقل می‌­کند. یکی از مواردی که ممکن است افراد را در خرید هدفون اذیت کند، صدایی است که از هدفون به بیرون درز می‌­کند. هدفون بیتس با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارد، حتی اگر در چند سانتی آن قرار بگیریم موزیک در حال پخش را نمی‌­شنویم و فقط در حالی می­‌توانیم آن را بشنویم که هدفون را به گوشمان بچسبانیم. سبک بودن هدفون بیتس باعث می‌­شود اگر استفاده­‌ی طولانی مدت از آن داریم احساس گردن درد یا گوش درد نداشته باشیم.

مقایسه هدفون بیتس و بقیه ی هدفون ها

یکی از معمول­‌ترین مشکلاتی که بسیاری از هدفون­‌های دنیا دارند، پخش صداهای ناخالص با نویز فراوان است. این اتفاق برای افرادی که دقت کمتری به خروجی صداها دارند شاید مسئله‌­ی مهمی نباشد اما برای کسانی که در حوزه‌­ی صدا فعالیت دارند مسئله‌­ای به شدت مهم است. از دیگر موارد قابل توجه و مهم طراحی هدفون است. طراحی هدفون و کاربردی بودن طراحی بسیار مهم است. ما شاهد ارائه هدفون­‌های زیادی هستیم که با طراحی غیراستاندارد باعث می­‌شود تا به گوش ضرر برساند اما هدفون بیتس ترکیب درستی از طراحی و کیفیت بالا است.

قیمت هدفون بیتس

قیمت انواع هدفون بیتس بسیار متفاوت است و این موضوع کاملا بستگی به کیفیت هدفون دارد. هدفون بیتس اصل و تقلبی قیمت­‌های بسیار متفاوتی دارند. بسیاری از شرکت­‌های درجه چهار و پنج با تولید هدفون­‌های شبیه سازی شده به بیتس و با حک کردن حرف بی روی این هدفون­‌ها با قیمت­‌های بسیار ارزان این محصول را به فروش می­‌رسانند. اما هدفون بیتس اصل که از شرکت‌­های پخش معتبر قابل خریداری است قیمت بالایی دارد و برای افرادی که به صدا و سیستم پخش اهمیت می­‌دهند گزینه‌­ی مناسبی است.

علل محبوبیت هدفون بیتس

در وسایل کاربردی مثل هدفون باید همه­‌ی جوانب برای رسیدن به بهترین طراحی ممکن در نظر گرفته شود. خریداران هدفون بیتس ممکن است از میان مردم عادی این هدفون را برگزیده باشند و یا عده­‌ای این محصول را برای یک هدف عالی و حرفه ای انتخاب ­کنند. کمپانی بیتس باید برای هر دو گروه از مردم احترام قائل باشد. هدفون بیتس از نظر طراحی بسیار سبک و استفاده از آن بسیار آسان است و محدوده­‌ی حرف‌ه­ای و معمولی را در رده­‌ی هدفون های خود بنا به سلایق مختلف داراست.

مقایسه نسل جدید و قدیم هدفون بیتس

بیتس در گذشته بیشترین تمرکزش را بر روی بالابردن کیفیت محصولاتش گذاشت. اما به مرور با پیشرفت تکنولوژی و بروز شدن طراحی­‌های متنوع هدفون‌­های مختلف، بیتس راه جدیدی را برای فروش هدفون­‌هایش پیش گرفت. این کمپانی با پیاده کردن طرح­‌های جذاب در رنگ­‌های مختلف تمامی سلیقه­‌ها را در برگرفت. امروزه شاهده تنوع شدید هدفون­‌های بیتس هستیم. هدفون بیتس در حال حاضر سلیقه­‌ی یک قشر خاص از جامعه را در برنمی‌­گیرد بلکه با تنوع رنگی و طرحی می‌­تواند جایگزین مناسبی برای همه­ی هدفون­‌ها شود و در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.

تشخیص هدفون بیتس اصل و تقلبی

یکی از سخت­‌ترین کارهای دنیا تشخیص هدفون اصل و تقلبی است. در بسیاری از مواقع هنگام خرید هدفون بیتس ارزان متوجه می­‌شویم که با یک محصول اورجینال طرف نیستیم. اما همیشه به این سادگی نیست. هنگامی که طرح و رنگ یک هدفون تقلبی و اصل باهمدیگر مو نمی­‌زند تنها یک عامل است که می‌­تواند اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهد آن هم تست کردن صدا با آن توسط یک فرد حرف‌ه­ای است. بسیاری از هدفون­‌های فیک در چند ماه اول خرید کیفیت بالایی دارند که در ادامه دچار افت شدیدی می­‌شوند.

انواع هدفون بیتس

هدفون بیتس در ابتدای ورود به بازار با تعداد انگشت شماری از انواع سیم­دار به رقابت پای گذاشت. اما طولی نکشید که انواع بسیار متنوعی را وارد بازار کرد. هدفون‌­های بی­سیم بیتس از جدیدترین محصولات این کمپانی است. هدفون­‌های بیتس شامل سری پرو، سلو، استودیو، وایرلس استودیو و ... است که در این میان وایرلس استودیو با قیمت بالا جزو یکی از با کیفیت­‌ترین و معتبرترین هدفون‌­های بیتس است. این هدفون برای صداگذاری موسیقی و فیلم در استودیوها مورد استفاده قرار می‌­گیرد و یکی از مهم‌­ترین ویژگی­‌هایش انتقال صدای بی خش و شفاف با انتقال کم‌ترین ارتعاشات اضافی صوتی است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. جامع و کامل بود. تشکر.

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید