جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مهارت های مورد نیاز یک فریلنسر موفق

author منتشر کننده
بدون نظر 6 0
مهارت های مورد نیاز یک فریلنسر موفق

در این مقاله برخی از نکات و آموزش‌ های لازم برای افرادی که به دنبال آن هستند که یک فریلنسر موفق شوند ارائه شده است، مهارت های ضروری در قالب یک برنامه‌ ی آموزشی جهت افزایش مهارت‌ های تخصصی فریلنسرها، معرفی شده است. و توضیحاتی در مورد تجارب یادگیری بهینه و توسعه فردی آورده شده است که به فریلنسرها کمک می‌کند تا به بهترین شکل در حوزه ی کاری و فعالیت های خود حضور داشته باشند.

دانستن این‌ که چگونه برنامه ‌ریزی کنید و زمان خود را مدیریت کنید، برای تمام افراد حرفه‌ ای یک چالش می‌باشد. اما فریلنسرها چالش دیگری را برای مدیریت پورتفولیوی مشتریان دارند و آن این است که باید بدانند به دنبال چه نوعی از مشتریان برای جذب باشند و چه اقداماتی برای آن انجام دهند.

فریلنسر

مدیریت پورتفولیو با ارزیابی استراتژیک شامل ارزیابی نقاط قوت، ضعف‌ ها، فرصت‌ ها و تهدید های محیط درونی وبیرونی شروع می‌‌شود تا بتوان در طولانی مدت به حداکثر بازدهی دست یافته و به تخصص و مهارت بیشتری رسید.

بیشتر بخوانید: در خانه درآمد زایی کنید،کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید!

فریلنسر موفق و تفکر استراتژیک

برنامه ریزی طولانی مدت و ایجاد نقشه‌ ی راه استراتژیک و عملی برای موفقیت فریلنسر لازم و ضروری می‌باشد و انواع برنامه‌ های آنلاین، ابزارهایی را برای توسعه و آزمایش استراتژی کسب ‌و کار شما فراهم می‌‌کنند که از طریق آن‌ها می‌توانید آموزش هایی در زمینه تحلیل قابلیت‌ ها، ارزیابی و پذیرش ریسک، تعریف چالش‌ های پیش رو دریافت کرده و تفکر استرتژیک خود را بهبود بخشیده و به موفقیت دست یابید.

فریلنسر موفق و مدیریت زمان

برنامه‌ های آنلاین یا شخصی، به ‌منظور کمک به شناسایی اولویت‌ های زمانی و تبدیل این اولویت‌ ها به یک برنامه‌‌ی کوتاه‌ مدت و یا بلند مدت برای حفظ تمرکز و تعادل است.

ما می‌دانیم که سرعت نوآوری رو به افزایش است، و در قبال آن مهارت‌ ها در حال کاهش است؛ بنابراین فریلنسر‌های موفق باید به ‌طور مداوم نیازمندی ‌های لازم برای ایجاد تغییرات را شناسایی کرده و مطابق با آن پیش روند و برای این تغییرات آماده باشند، همچنین مهارت ‌های لازم برای رسیدن به موفقیت در هر دوره و موقعیت را کسب‌ کنند و مدام در حال بروز رسانی مهارت‌ های خود باشند فریلنسرهای برجسته در اثبات و بهبود مهارت‌ های خود سرمایه‌ گذاری می‌‌کنند.

فریلنسر موفق و حضور در کنفرانس فنی

کنفرانس‌ های فنی و تخصصی، تکنیک های جالب و سازنده ای  را برای شناسایی نیازهای بحرانی و آموزشی برای تغییر و بهبود مهارت‌ ها ارائه می‌دهند. بنابراین شما به عنوان یک فریلنسر بایستی سالانه حداقل در دو کنفرانس فنی شرکت کنید و از مزایای آن بهره‌ مند شوید.

فریلنسر

فریلنسر موفق و مدیریت تغییرات

با توجه به زمان و بروز رسانی ابزار های مورد استفاده همواره باید آماده تغییرات و همسانی برنامه ی کاری خود با روند تغییرات بود. برنامه ‌های آنلاین و خصوصی زیادی در زمینه مدیریت تغییرات، تهیه کنید تا از آن طریق چارچوبی برای شناسایی، آماده‌ سازی، ایجاد حمایت و اجرای طرح‌ های تغییرِ مؤثر به دست آورید.

بیشتر بخوانید: آیا دورکاری (کار از خانه) برای ما مناسب است؟

فریلنسر موفق و مدیریت ارتباطات

به‌ طور کلی، همکاری، صلاحیت حرفه‌ ای مهمی است. این موضوع به معنی ایجاد و حفظ روابط مؤثر با اشخاص متعدد است، سازمان‌ هایی که آن ‌ها را استخدام می ‌کنند، مشتریانی که با آن ‌ها همکاری می‌‌کنند، فریلنسرهای دیگری که با آن ‌ها کار می‌‌کنند و از آن‌ ها یاد می‌گیرند، و بازارهای استعدادهای آنلاین که به آن‌ ها وابسته هستند. فریلنسرهای مستعد، این مجموعه از دسته‌ بندی‌ های روابط را به ‌عنوان یک پورتفولیو از روابط مهم می‌بینند و به ‌طور مؤثر و منظم ارتباط برقرار می‌کنند و روابط شخصی سازنده بین خود و دیگران ایجاد می‌کنند.

انواع برنامه‌ های آنلاین و شخصی برای آموزش وجود دارند مانند: آموزش مهارت‌ هایی برای نحوه‌‌ی برقراری ارتباطات موثر، آموزش عملکرد موثر، بررسی کارایی و اثربخش در محیط‌ های گروهی و همکاری موفقیت ‌آمیز با دیگران جهت دستیابی به اهداف مشترک.

فریلنسر موفق و مدیریت تعارض

برخورد مؤثر با اختلافات، عدم تفاهم‌ ها و تعارضات بین فردی و تبدیل آن ‌ها به روابط مؤثر و مفید، یک مهارت ارتباطی بسیار مهم است و در کلاس‌ های مختلف آنلاین و در کارگاه فریلنسر ‌های شخصی تدریس می‌شود که می‌توانید در آن‌ها شرکت کرده و با دریافت آموزش های لازم و بهینه مهارت خود را در برخورد با ناملایمات و مسائل پیش رو بهبود بخشید و به طور موثر آن را مدیریت کرده و از آن عبور کنید.

فریلنسر موفق و سرعت عمل

یکی از مهارت‌ های مهم و بحرانی برای هر فریلنسر است وروش‌ های مدیریت پروژه با سرعت عمل بالا به ‌طور گسترده در دسترس همگان می‌باشد.

فریلنسر موفق و خلاقیت و نوآوری

خلاقیت به معنای توانایی خلق ایده‌ های جدید و معنی ‌دار، روش ‌ها و راه‌ حل ‌های مفهومی است؛ نوآوری این است که چگونه خلاقیت را می‌‌توان به یک برنامه‌ ی عملی تبدیل نمود.

نوآوری و خلاقیت مهارت‌ هایی آموختنی هستند. فریلنسرهای موفق، خلاقیت را با تحلیل دقیق و حل مسئله ترکیب می‌‌کنند تا ایده‌های خود را به راه‌ حل‌ های عملی و مبتکرانه تبدیل کنند.

این ‌یک روش قوی برای توسعه‌ ی خلاقانه و ابتکاری راه‌ حل‌ها جهت به چالش کشیدن مشکلات کسب ‌و کار است. بسیاری از منابع آنلاین و یا شخصی، کارگاه‌ های آموزشی را برگزار می‌کنند که در آن طراحی و پردازش ایده و مهارت‌ های نوآورانه را ارائه می‌کنند.

فریلنسر موفق و خود ارزیابی

این مهارت، پایه و اساس مهارت‌ های دیگر است. برای آگاهی از موقعیت و وضعیت خود بایستی خود را ارزیابی کرد به بیانی ساده‌ تر، پایه و اساس خودآگاهی، خود ارزیابی است. این ‌یک دیسیپلین است که فریلنسرها بایستی بر آن تمرکز داشته باشند.

توجه داشته باشید که آیا کاری را که انجام می‌دهید، ارزش و رضایت برایتان به ارمغان می ‌آورد و همچنین در نظر داشته باشید که دیگران نقاط قوت، ضعف، آسیب‌ پذیری و اولویت‌ های من را چگونه می‌بینند و چگونه می‌توان از آن‌ ها برای بهبود شخصی استفاده نمود.

یک فریلنسر موفق به ‌طور منظم، عملکرد و چشم‌ اندازهای خود را بررسی می‌کند و اهدافی را برای تغییر و بهبود تعیین می‌‌کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید