جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

در خانه درآمد زایی کنید،کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید!

author منتشر کننده
نظرات (3) 16 0
در خانه درآمد زایی کنید،کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید!

کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار خانگی هر چند کوچک یکی از فاکتورهای مهم موفقیت است. اینکه یک فردی بتواند از پس مخارج خودش برآید و نقش مفیدی را در خانواده ایفا کند بسیار حائز اهمیت است. جالب است بدانید: امروزه کسب و کارها در منزل و راه اندازی کسب  کارهای خانگی یکی از فعالیت های پرطرفدار است و افراد خصوصا خانم ها از آن استقبال کرده اند و با راه اندازی یک کسب و کار در منزل توانستند به پیشرفت های بزرگی دست یابند. می توانید بدون اینکه برای کسی کار کنید در منزل خود بنشینید و در خانه درآمدزایی کنید. یک کسب و کار کوچک متناسب با توانمندی خودتان راه اندازی کنید و درآمدتان را افزایش دهید. همچنین گاهی اوقات افرادی که در بیرون از خانه هم کار می کنند به عنوان شغل دوم از این کسب و کارهای خانگی برای افزایش درامد استفاده می کنند. به همین منظور ما قصد  داریم در این مطلب در رابطه با کسب و کار خانگی و چگونه راه اندازی آن مطالب مهمی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت های موفق در کسب و کار

ایده های جالب برای کسب و کار خانگی

راه اندازی کسب و کار خانگی در دنیای اقتصاد امروز که فقر یکی از عوامل تخریب خانواده ها محسوب می شود یک عامل مهم برای درآمدزایی است. همانطور که می دانید درصد قابل توجهی از افراد جامعه خانم ها هستند، به همانقدری که افراد شاغل در سازمان ها و شرکت ها وجود دارند به همان نسبت هم افرادی هستند که در خانه بوده و بیکاری را به دوش می کشند. همچنین جالب است بدانید: این درصد از افراد تحصیلات قابل توجهی هم دارند. از این رو مهم نیست سطح تحصیلاتتان چقدر است، آنچه در دنیای امروز اهمیت دارد، قدرت درآمدزایی است. راهها و روش های زیادی برای راه اندازی کسب و کارهای خانوادگی وجود دارد که فقط کافیست کاری که در ان تخصص و توانمندی دارید را شروع کنید. یکی از مزیت های کسب و کارهای خانگی اینست که برای خودتان کار می کنید و هزینه های رفت و امد نخواهید داشت. اما چه نوع کسب و کاری را می توانید راه اندازی کنید. در ادامه به ایده های جالب برای کسب و کار خانگی می پردازیم.

خیاطی راه انداز ی کنید!

از قدیم و ندیم در هر خانه ای چرخ خیاطی دیده می شد. اگر از خیاطی سر در می آورید می توانید این کسب و کار کم هزینه را اغاز کنید. همچنین می توانید با استفاده از آموزش های انلاین در اینترنت در این راه، مهارت های لازم را بیاموزید و این کار را تبدیل به یک کسب و کار پردرآمد کنید.

بسته بندی حبوبات

یکی از کسب و کارهای خانگی پولساز، بسته بندی حبوبات است. شما می توانید با اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، اینکار را انجام دهید. بسته بندی حبوبات مشتریان بالقوه و خاص خودش را دارد و در گروه کارهای پولساز در منزل محسوب می شود.

پرورش قارچ در منزل

اگر به پرورش قارچ علاقه مند هستید، می توانید این کسب و کار پولساز را در منزل انجام دهید. این کار شرایط خاصی نمی خواهد و هیچ محدودیتی هم برایتان ایجاد نمی کند، فقط کافیست محیط مناسبی را برای کشت قارچ آماده کنید و آن را با قیمتی بالاتر از سوپرمارکت ها بفروشید.

پخت کیک در منزل

یکی از کسب و کارهای منزل که فوق العاده برای خانم ها شور و هیجان دارد، سفارش گرفتن کیک و دسر است. برای اینکار کافیست در اینستاگرام پیجی درست کنید و کیک ها و شیرینی هایتان را به اشتراک بگذارید.


جان کلام
این روزها با افزایش خرج و مخارج زندگی، درآمدزایی و راه اندازی کسب و کارهای خانگی به یکی از فعالیت های پرطرفدار روبرو شده است و افراد زیادی به اینکار مشغول هستند. شما هم می توانید با درنظر گرفتن ایده ای برای کسب و کار خانگی یک شغل مناسب  برای خود انتخاب کرده و درآمدزایی کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (3)

  1. بسیار مطالب خوبی بود

  1. درود چه خوب در اين مورد صحبت كرديد اين موضوع براي زن هاي خانه داري كه نياز به كسب و كار دارند مي تواند بسيار مفيد و كارآمد باشد و اين مي تواند يراي آ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید