جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

موبایل مخصوص مشتاقان موسیقی رونمایی شد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
موبایل مخصوص مشتاقان موسیقی رونمایی شد

شرکت چینی نوبیا از یک موبایل متمرکز بر موسیقی به نام «نوبیا موزیک» رونمایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، دستگاه مذکور پوشش رنگی جذاب و در قسمت بالای آن ۲جک هدفون ۳.۵ میلیمتری دارد که برای اشتراک گذاری موسیقی با دیگران مناسب است.

موبایل نوبیا موزیک در اصل یک سیستم بلندگو خارق العاده دارد این دستگاه برای شنیدن موسیقی به طور اشتراکی ساخته شده و دارای یک الگوریتم صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از مدیریت بهینه فرکانس های سه گانه و باس اطمینان حاصل می کند. این تاکید بر کیفیت صوتی و قابلیت لذت بردن مشترک از موسیقی سبب شده تا موبایل نوبیا موزیک از بقیه دستگاه های بازار متمایز باشد.

نوبیا موزیک مجهز به یک پردازشگرUNISOC با حافظه ۸ گیگابیتی و حافظه ذخیره ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابیتی است. علاوه بر آن دستگاه یک نمایشگر ال سی دی ۶.۶ اینچی HD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتز است که تجربه بصری مناسبی را برای کاربر فراهم می کند.

پشت دستگاه نیز تنظیمات دوربین دوتایی ۵۰ مگاپیکسلی نصب شده که به کاربر اجازه می دهد تصاویر و ویدئوهایی با کیفیت بالا ثبت کند. عمر باتری نوبیا موزیک نیز جالب توجه است. دستگاه با یک باتری ۵ هزار میلی آمپری استفاده بلند مدت بدون نیاز به شارژ مرتب را تضمین می کند. علاوه بر آن موبایل از جلوه های صوتی DTS:X Ultra نیز پشتیبانی می کند و همین امر تجربه صوتی را برای کاربران ارتقا می دهد.

در کل نوبیا موزیک گزینه ای مناسب برای مشتاقان موسیقی است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید