جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مینگ-چی کو: اپل احتمالا نسل دوم ردیاب ایرتگ را تولید می‌کند

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
مینگ-چی کو: اپل احتمالا نسل دوم ردیاب ایرتگ را تولید می‌کند

در حالی که اپل از زمان معرفی ایرتگ در سال گذشته تاکنون، اطلاعات زیادی در مورد ردیاب خود ارائه نکرده، اکنون یکی از منابع معتبر ادعا کرده که تعداد دستگاه‌های فروخته شده این دیوایس 30 دلاری به مرور زمان بیشتر شده که در نهایت ممکن است نسل دوم ردیاب اپل نیز تولید شود.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل در توییت جدید خود اعلام می‌کند که میزان فروش ردیاب ایرتگ در سال 2021 حدود 20 میلیون دستگاه بوده و در سال 2022 به 35 میلیون خواهد رسید. او در این توییت نوشت:

«AirTag که مورد توجه زیادی قرار نگرفت، از زمان عرضه به تدریج رشد کرده است. میزان عرضه تخمینی این دستگاه در سال‌های 2021 و 2022 به ترتیب به حدود 20 میلیون و 35 میلیون دستگاه می‌رسد. اگر ایرتگ به رشد خود ادامه دهد، معتقدم که اپل نسل دوم آن را توسعه خواهد داد.»

 مینگ-چی کو: اپل احتمالا نسل دوم ردیاب ایرتگ را تولید می‌کند

بیشتر بخوانید: نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل نمایشگر بسیار باکیفیتی خواهد داشت

نسل دوم ایرتگ اپل

اگر ادعا آقای کو درست باشد، در نهایت می‌توانیم شاهد معرفی نسل دوم ردیاب اپل باشیم.

برای نسل دوم ایرتگ این تحلیلگر اطلاعاتی ارائه نکرده و همچنین گزارش دیگری وجود ندارد. با این حال، اپل می‌تواند نسل جدید دستگاه ردیاب خود را با ویژگی‌های ضد تعقیب، اسپیکرهای قوی‌تر و حتی طراحی متفاوتی راهی بازار کند. نسل اول این ابزار کوچک از اسپیکر، شتاب‌سنج، بلوتوث LE و باتری قابل تعویض بهره می‌برد و قیمتی برابر 29 دلار دارد.

هرچند غول فناوری ایرتگ را برای کمک به کاربران خود معرفی و وارد بازار کرده تا بتوانند کلیدها، هدفون‌ها، کوله پشتی و لوازم دیگری را ردیابی کنند، اما تاکنون در برخی گزارش‌هایی که منتشر شده، از این دیوایس برای موارد دیگری از جمله دستگیری یک سارق مسلح، سرقت اتومبیل و حتی مزاحمت و تعقیب شهروندان استفاده شده است.

با این وجود، اپل با انتشار چندین به‌روزرسانی نرم‌افزاری تلاش کرده تا این دسته از مشکلات دستگاه خود را برطرف کند. حتی کوپرتینویی‌ها یک اپلیکیشن اندروید برای جلوگیری از سوءاستفاده از آن منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید