جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نرم افزار‌های کاربردی برای موبایل

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
نرم افزار‌های کاربردی برای موبایل

نرم افزار مجموعه‌ای از برنامه‌ها است که در یک سیستم، انجام کار‌های مختلف را بر عهده دارند. نرم افزار‌ها با توجه به موضوع و کارایی شان دسته بندی می‌شوند. نرم افزار رایانه دو دسته است: دسته اول نرم افزار‌های سیستم هستند، که مدیریت رایانه را بر عهده دارند. دسته دوم نرم افزار‌های کاربردی هستند که برنامه هایی است که کربران از آن استفاده می‌کنند. بهترین مثال برای نرم افزار‌های سیستمی، سیستم عامل است. در این مطلب چند نرم افزار‌های کاربردی برای گوشی‌های اندروید و آی او اس به شما معرفی می‌کنیم.

نرم افزار

نرم افزار پیکس آرت برای ادیت عکس

پیکس آرت یکی از کامل‌ترین و قدرتمند ترین اپلیکیشن‌ها برای ادیت و ویرایش عکس است که می‌توانید روی گوشی‌‌های خودتان نصب کنید. در پلی استور این برنامه با دانلود بیش از 70 میلیون و امتیاز 4.5، جز بهترین و محبوب ترین برنامه ادیت عکس به حساب می‌رود. برای عکاسان و کسانی که دوست دارند عکس هایشان خاص شود نرم افزار پیکس آرت برای ادیت عکس توصیه می‌شود. این برنامه تمام ابزار‌هایی که برای ادیت عکستان به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند. بخشی از ویژگی‌های منحصر بفرد این برنامه: افزودن متن یا تصویر با رنگ‌ها و فونت‌های گوناگون،  طراحی روی عکس، افکت‌های فوق حرفه ای و خاص برای جذاب تر کردن عکس هایتان، ابزار هایی برای تغییر شکل و برش و... .

نرم افزار Pinterest

اپلیکیشن پینترست (Pinterest) بر خلاف امکانات فوق العاده‌ای که دارد، مانند اینستاگرام در کشور ما مورد توجه قرار نگرفته است.  نرم افزار Pinterest اکنون بیش از 200 میلیون کاربر دارد. این برنامه از بخش‌های مختلفی با موضوعات گوناگون تشکیل شده است که تصاویر، مطالب و پین‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. کلمه پینترست از دو کلمه پین و اینترست شکل گرفته که پین به معنی پونز و اینترست به معنی علاقه مندی‌ها است. اگر به دنبال تصاویر خاص و راه حل‌های مختلف می‌گردید، اگر خیاط هستید و مدل دوخت انواع چیز هارا می‌خواهید، اگر دنبال غذا های مختلف هستید یا اگر می ‌خواهید از جاذبه شهر‌های مختلف با خبر شوید، این برنامه به شدن به شما توصیه می‌شود. ویژگی اصلی این اپلیکیشن است که اگر موضوعی را سرچ کنید، به دنبال آن موضوعات مربوط به آن نیز به شما پیشنهاد خواهد شد و به صورت جذابی کنار هم چیده می شود.

نرم افزار Kine master، بهترین برنامه برای ساخت ویدیو

نرم افزار Kine master بهترین برنامه برای ساخت ویدیو است. به تازگی این اپلیکیشن آپدیت‌های جدید داده است که ویژگی‌های منحصر به فردی در جهت ادیت حرفه‌ای ویدیو به آن اضافه شده است. بر خلاف اپلیکیشن‌های دیگر، کار با این برنامه بسیار راحت و ساده است. بعد از ورود به برنامه می‌توانید عکس و و یا ویدیو خود را ددر پوشه‌ای قرار داده و  شروع به ویرایش آن کنید. در این برنامه می‌توانید ویدیو را برش بزنید، امکان افکت دادن روی ویدیو را دارد، امکان افزودن آهنگ روی ویدیو، درست کردن ویدیو با استفاده از عکس‌های مختلف و.. . این اپ همانطور که قبلا گفته بودیم یکی از بهترین برنامه‌ها در ویرایشگر ها است که به علت سادگی اش محبوبیت زیادی در پلی استور دارد.

با نرم افزار  Tik tok بیشتر آشنا شوید

با نرم افزار Tik tok بیشتر آشنا شوید، این برنامه به تازگی رقیب‌های جدی  Tik tok هدف از نوشتن این مطلب این است که شما با نرم افزار برای اینستاگرام و فیس بوک شده است. این برنامه مرز دانلود را از 800 میلیون بار رد کرده و جز محبوب ترین برنامه های در رده خودش به حساب می آید. این اپلیکیشن امکان این که از خود ویدیو‌های کوتاه در حال رقص، انجام کار های روزمره و.. بگیرید، را به شما می دهد و می‌تواند آن ویدیو را به اشتراک بزارید. مانند دیگر برنامه ها، می‌تواند ویدیو را لایک کنید و برای آن کامنت بزاریدو علاوه بر اینها می‌تواند ویدیو هایتان را در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این اپلیکیشن، ابتدا آنرا نصب کنید و در آن اکانتی برای خود با استفاده از ایمیل و یا شماره همراه خود بسازید.

نرم افزار Vsco برای ایجاد عکس‌های خاص

نرم افزار Vsco برای ایجاد عکس‌‌های خاص بسیار گزینه مناسبی است. این برنامه نیز در رده ویرایش عکس، جز اپلیکیشن‌هایی است که زیاد استفاده می‌شود و محبوبیت خاصی دارد. کار با این برنامه و ویرایش عکس، بسیار ساده و آسان است. برای ویرایش به دو بخش تقسیم شده، بخش اول شامل تنظیمات دستی است که می‌توانید نور و. را تغییر دهید و قسمت دوم شامل افکت‌های خاصی است که در هر برنامه‌ای وجود ندارد. این اپلیکیشن بین عکاسان، مطرح بوده و نتایج آن بسیار زیبا خواهد بود. برای ورود به قسمت ویرایش عکس، کافی است ابتدا عکسی را از گالری خود انتخاب کنید و وارد قسمت ویرایش عکس شوید.

نرم افزار Candy crush، یک بازی سرگرم کننده

نرم افزار Candy crush یک بازی سرگرم کننده با گرافیک اچ دی است ک بیش از 500 میلیون دانلود داشته . در این بازی باید آبنبات‌های رنگارنگ را، با سرعت بالایی در کتار هم قرار دهید و 400 مرحله هیجان انگیز را به پایان برسانید. این بازی یکی از بازی‌های اعتیاد آور است که در بیشتر گوشی های اندروید نصب شده است. این برنامه در پلی استور 4.4 امتیاز از 5 امتیاز دارد. این برنامه دارای بیش از 1000 مرحله چالش برانگیز است که ین امکان را به شما می‌دهد که امتیاز‌های خودتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای گرافیک رنگارنگ و اچ دی است که دارای صداگذاری بسیار عالی نیز می‌باشد.

نرم افزار ball pool 8، یک بازی آنلاین و بسیار سرگرم کننده

نرم افزار 8 ball pool یک بازی آنلاین و بسیار سرگرم کننده است که برای علاقه مندان به بیلیارد بسیار گزینه مناسبی است که حتما پیشنهاد می‌شود دانلود کنید. این برنامه یک بازی آنلاین است که افراد زیادی از سرتاسر دنیا به خود جذب کرده است. در این بازی می‌توانید با افراد گوناگون از کشور‌های مختلف به صورت آنلاین بیلیارد بازی کنید و حتی می‌توانید به هم دیگر نیز پیام دهید. این برنامه طبق قوانین واقعی ساخته شده و به هیچ عنوان نمی‌توان از روش های غیر واقعی برای برد استفاده کرد. هنگامی که تازه بازی را نصب کردید و می‌خواهید اولین بازی تان را شروع کنید برای شما به طور خلاصه آموزشی گذاشته می‌شود که خیلی زود شمارا با نحوه بازی آشنا می‌کند. با شرکت کردن در هر مسابقه، تعداد مشخصی سکه از هر بازیکن کم می‌شود و در آخر به فرد برنده تعلق می‌گیرد.

نرم افزار Stack، بازی‌ای ساده اما سخت

نرم افزار stack، بازی‌ای ساده اما سخت است که به تازگی بین مردم رواج یافته و محبوبیت زیادی را در رده خود دارد. این بازی جدید به این صورت است که فضایی را بوجود آورده که با یک کلیک مکعب هایی را که در اول سرعتشان کم است را روی هم قرار دهید اما هرچقدر به مراحل بالا برووید سرعت آن‌ها تند شده و کار شما سخت می‌شود. در اوایل بازی مکعب‌های بزرگ هستند و هرچقدر بیشتر پیش میروید، کوچک می‌شوند. اگر اهل اینگونه بازی‌ها باشید، حتما تاور را بازی کرده‌اید، این نیز مانند آن است با این تفاوت که مکعب‌های از چپ و راست وارد صفحه می‌شوند. در حال حاضر گیمر هایی هستند که تا مرحله 117 و حتی بیشتر پیش رفته باشند.

نرم افزار Swipe brick breaker

نرم افزار Swipe brick breaker یک بازی بسیار اعتیاد آور و جذاب است که در پلی استور امتیاز 4.6 را از 5 دارد. با توجه به سادگی این بازی، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. در این بازی باید با ضربه‌ها حساب شده‌ی خودتان، آجر‌ها و موانع را با استفاده از توپ از سر راهتان بردارید و خراب کنید و هرچقدر بیشتر  آجر ها را خراب کنید امتیاز شما بالا می‌رود و می‌توانید رکورد بزنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌تواند به گرافیک بسیار بالا، مراحل متعدد، روان بودن و ساده بودن اشاره کرد.

نرم افزار سرگرم کننده cooking madness

نرم افزار سرگرم کننده cooking madness، از جمله بازی‌های شبیه سازی رستوران است که می‌تواند به صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید. حال نوبت این است که در زمینه آشپزی پیشرفت کنید.این نرم افزار می‌توانید از پلی استور دانلود کنید. شامل چند مرحله است که در مراحل بالاتر می‌توانید محل رستوران خود را انتخاب کنید. هنگامی که فردی به شما سفارش غذا می‌دهد، باید با سرعت بالا قبل از اینکه عصبانی بشود، غذا را تحویل دهید. این برنامه نیز مانند برنامه های دیگر که معرفی کردیم دارای نصب کنندگان زیادی است که می‌تواند بازی اعتیاد آوری باشد. این برنامه دارای گرافیک بسیار بالا و رنگ های بسیار زیادی می باشد.

نرم افزار quiz of kings

نرم افزار quiz of kings یک بازی ایرانی است که در 94 به عنوان دومین بازی پرطرفدار در ایران برگزیده شد. در این بازی رقابت بر سر دانش و اطلاعات و تجارب در زمینه های مختلف می باشد. این اپلیکیشن به طور رایگان در گوشی‌های اندروید و آی او اس قابل اجرا است. برای باز کردن این برنامه نیاز به اینترنت دارید. ابتدا در آن ثبت نام کنید و سپس اکانت خود را بسازید و وارد آن شوید. هم می‌توانید حریف خود را با تایپ آی دی سرچ کنید و هم می‌توانید با انتخاب گزینه حریف شانسی بازی کنید. هر مسابقه شامل 6 مرحله خواهد بود که در هر مرحله 3 سوال با توجه به دسته بندی انتخابی شما، از شما پرسیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید