جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نسخه جدید بازی PUBG با نام NEW STATE مخصوص موبایل معرفی شد

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
نسخه جدید بازی PUBG با نام NEW STATE مخصوص موبایل معرفی شد

بازی جدید پابجی موبایل با نام PUBG: New State توسط کمپانی Krafton رونمایی شد. این بازی همانند نسخه اصلی پابجی بتل رویال بوده ولی زمان بازی خلاف بازی اصلی به آینده برمیگردد و از آینده صحبت می‌کند و به تصویر می کشد. Pubg New State توسط استودیو داخلی Krafton و سازندگان نسخه‌ی پی سی و کنسولی پابجی ساخته شده وداستانی از آینده را در سال 2051 به مخاطب تقدیم می‌کند. این بازی شهرت خود را با عرضه بر روی کنسول های خانگی و تلفن های همراه هوشمند، بدست اورد و چندین برابر کرد و از همه مهم تر اینکه این بازی با معرفی بتل رویال آینده صنعت بازی را به کلی تغییر داد و تحولی بوجود آورد به طوری که امروز عناوین بتل رویال کوچک و بزرگی در سبک های مختلف عرضه شده است.

بازی Playerunknown's Battlegrounds که به اختصار به آن پابجی Pubg گفته می‌شود از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال است که علاقه مندان زیادی نیز دارد که در ادامه بیشتر راجب این بازی توضیح خواهیم داد.

معرفی مختصر از بازی پابجی

خلاصه و توضیح مختصر از گیم پلی بازی پابجی: نیو استیت به این صورت است که در سال 2051 و مشخصا سال ها بعد از اتفاقات بازی های فعلی پابجی جریان دارد. نقشه ی جدیدی که در این بازی اضافه شده است با نام Tori و قرار است که مجموعه‌ی متنوعی از اسلحه ها و وسایل نقلیه ی آینده ای را در این نقشه رویت کنیم. با یک مقایسه ی کلی در میابیم که بازی های اصلی پابجی از نظر زمانی مشابه با بازی های مدرن وارفار سری کال آف دیوتی هستند و بازی پابجی: نیو استیت به قسمت های آینده ای کال آف دیوتی بلک آپس شبیه است.

توسعه دهندگان این بازی  گفته اند قرار است تغییراتی جزئی در فرمول اصلی بازی پابجی ایجاد شود. برای مثال شخصی سازی اصلحه های این بازی بهتر خواهد شد و همینطور باگ هایی که در نسخه قبلی بود رفع خواهد شد. 

پابجی: نیو استیت در سبک بتل رویال ابا این موضوع شروع میشود که شما در یک نقشه به همراه 99 نفر دیگر حضور دارید و باید سعی کنید تا بصورت تک نفره یا در تیم های دو نفره یا چهار نفره به مبارزه با یکدیگر بپردازید. آخرین شخص یا آخرین تیمی که زنده ماند، برنده مسابقه میشود و امتیاز در آخر بازی به او تعلق می گیرد که این امتیاز بسته به بازی او می باشد و لول شخص را بالا می برد. نقشه این بازی بسیار بزرگ است و شما با استفاده از نقشه می‌توانید بر همه چیز کنترل داشته باشید. در ابتدای بازی شما در هواپیما حضور دارید و باید از روی نقشه، محلی که میخواهید در آن جا فرود بیایید را انتخاب کنید و سپس باید با چتر نجات روی زمین فرود بیایید. زمانی که به زمین می رسید هیچ سلاحی یا مهماتی به همراه خود ندارید پس باید به اطراف خود سرک کشیده تا در خانه ها یا جعبه ها بتوانید اسلحه، مهمات، کوله پشتی، جلیقه و جعبه کمک های اولیه پیدا کنید. هنگامی که در بازی در مکان های شلوغ فرود بیایید اولین شخصی که موفق به پیدا کردن مهمات و سلاح بشود، شانس زنده ماندن او بسیار بالا می رود.

نقشه بازی بسار بزرگ است. در بازی منطقه ای داریم به اسم Safe Zone که هر چند دقیقه یک بار بر روی نقشه یک شکل دایره بزرگ ظاهر می شود اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این دایره بزرگ به مرور کوچک و کوچک تر می شود. تمامی بازیکنان فرصت دارند که به موقع خود را به درون دایره برسانند در غیر این صورت اگر به موقع نرسند میزان سلامتی آن ها به خطر میوفتد یا اگر در بیرون از دایره جا بمانند می میرند. پس بزرگ بودن نقشه موقتی است و با گذر دقیقه ها کوچک و کوچک تر میشود تا بازیکنان این بازی زودتر هم را بتوانند پیدا کنند و مبارزه کنند. اگر پابجی را در نقشه ی مشهورش Erangel تجربه کرده باشید، میدانید که معروف ترین منطقه ی این بازی Pochinki است و به انجا هم سرک میکشید.

Ponchinki منطقه ای شهری است با تراکم ساختمان های مناسب که به دلیل مرکزیت نقشه و وجود لوت های خوب بین بازیکنان پابجی شهره میباشد. نکته ی بسیار جالب اینجاست که در روسیه چند روستا با نام Ponchinki وجود دارد و این بازی از همان روستا ها الهام گرفته است. هر جند دقیقه یک بار، هواپیمای باری بالای سر شما نیز پرواز کرده که در نقشه قابل مشاهده است و جعبه های با ارزشی را روی زمین می اندازد که میتوانید محتویات با ارزشی از این جعبه ها بردارید. محتویات درون این جعبه ها شامل اسلحه های خاص، جلیقه لول بالا و لباس مخصوص میباشد. در نقشه بازی مناطق مختلفی را مشاهده میکنید از جمله محیط برفی، صحرایی یا چمنزارکه میتوانید در آنجا نیز فرود بیایید.

لباس های مخصوصی که در این جعبه ها وجود دارد که شما می توانید متناسب با محیطی که در آن قرار دارید از آن استفاده کنید. برای مثال در محیط چمنزار، لباس استتار سبز رنگ که با برگ پوشش داده شده به همراه اسنایپر در جعبه قرار داده می شود یا در محیط برفی لباس تماما سفید وجود دارد. چنین ترکیبی در دقایق اخر بازی بسیار هیجان انگیز می تواند باشد و شانس موفقیت شما را بالا میبرد.

پابجی

دانلود پابجی برای کامپیوتر، کنسول و موبایل

برای اینکه بتوانید این بازی را در سیستم خود دانلود کنید گزینه های مختلفی وجود دارد زیرا برخی نسخه های این بازی پولی و بعضی رایگان می باشد. بازی Pubg برای PS4، ایکس باکس وان و نسخه استیم کامپیوتر به صورت پولی عرضه شده است و از سوی دیگر نسخه موبایل بازی پابجی برای اندروید و آیفون رایگان است و میتوان آن ها را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرد. برای کاربران کامپیوتر و اندروید که دستگاه آن ها سخت افزار لازم برای اجرای روان بازی را ندارد، یک نسخه ویژه با نام پابجی لایت هم وجود دارد که کاملا رایگان بوده و نیاز به سخت افزار پایینی دارد که به راحتی می توانند دانلود کنند و در دستگاه خود بازی کنند. در تمامی سیستم ها حجم این بازی نیز 2 مگابایت می باشد.

تریلر بازی

تریلر بازی پابجی: نیو استیت نیز در تمامی شبکه ها منتشر شده است که احتمال دارد گیم پلی خود بازی اصلی نباشد اما از طرفی هم نمی توان گفت که هیچ ربطی به بازی اصلی ندارد. قصد از انتشار این تریلر، نشان دادن جهت گیری اصلی سازندگان بازی پابجی: نیو استیت برای پیشبرد توسعه ی این بازی است. تریلر این بازی نشان می دهد که این بازی از پابجی اصلی سریع تر خواهد بود. در این تریلر طرح هایی از اسلحه ها و افزونه های آینده ای را مشاهده می کنیم تا بتوانیم یک ایده ای کلی از ظاهر بازی نهایی داشته باشیم. نقشه ی بازی پابجی: نیو استیت و تعدادی از وسایل نقلیه ی این بازی را نیز می توانیم در این تریلر مشاهده کنیم.

بازی پابجی موبایل اصلی توسط یک شرکت چینی به نام تنسنت ساخته شده است اما پابجی: نیو استیت به دست استودیوی اصلی خود پابجی نیز ساخته می شود. همان استودیویی که مسئول ساخت و گسترش نسخه ی کامپیوتری و کنسولی بازی پابجی را دارد. با وجود قدرت محدود گوشی های موبایل در مقابل کامپیوتر و کنسول ها، تیم توسعه دهنده ی بازی پابجی قول داده تا بازی پابجی: نیو استیت گرافیک بسیار واقع گرایانه و بالایی را عرضه دهد تا مرزهای بازی های موبایلی را جا به جا کند.

بازی پابجی: نیو استیت در سال جاری میلادی به سیستم های انروید و iOS می اید. قبل از اینکه این بازی به طور کامل عرضه بشود چند نسخه ی ازمایشی محدود برای این بازی منتشر می شود. براساس شایعه ی قبلی درباره ی Project XTRM بازی پابجی: نیو استیت باید به کامپیوترها و کنسول ها هم بیاید اما تاکنون چیزی در مورد این نسخه های بازی اعلام نشده است.

خالق ابر قدرت پابجی

در دنیای امروز، بازی پابجی در بین تمامی مردم در تمامی سنین به یک بازی بسیار معروف و پرمخاطب تبدیل شده است اما بهتر است کمی راجب خالق ابر قدرت این بازی بدانیم. خالق این بازی کیست؟ تمام ایده های پشت پابجی به نام Brendan Greene ختم می‌شود. خالق ایرلندی بازی، پس از خواندن سری کتاب های Hunger Games ایده های بسیار جالبی بدست آورد که در ساخت این بازی از آن ها استفاده کرد. او بعد از خواندن این سری کتاب ها، با فیلم Battle Royale ساخته کینجی فوکاساکو آشنا شد واز همان جا شروع به ساخت ژانر بتل رویال کرد.  Green تا قبل از این هیچ اطلاعات یا مهارتی در حوزه برنامه نویسی و کدنویسی نداشت و تنها هدف او از یادگیری این مهارت، ساخت بازی پابجی نیز بوده است.

پابجی دنیای پر از هیجان و دلهره

بازی پابجی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی های سبک بتل رویال است که برای کنسول های بازی و گوشی های هوشمند عرضه شده است. فضای جذاب این بازی باعث شده که کاربران زیادی را به خود جذب کند و بازی در بین تمامی افراد به عنوان یک بازی مشهور و شناخته شده بر سر زبان ها باشد. لازم به ذکر است که این بازی برای سیستم عامل اندروید و iOS در سال 2021 منتشرمی شود. اگر به دنبال کشف استعداد ها و هیجانات بسیار بالایی هستید پس خودتان را برای یک سفر طولانی و دراز در دنیای پابجی آماده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید