جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

برترین کامپیوتر های گیمینگ 2020

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
برترین کامپیوتر های گیمینگ 2020

در دهه اخیر به کنسول های بازی مانند پلی استیشن و ایکس باکس توجه زیادی شده است و این دو کنسول طرفداران بسیاری نیز در جهان پیدا کرده اند، اما دسته ای دیگر که آن ها را از یاد برده ایم کامپیوتر های گیمینگ می‌باشند.

شرکت های سازنده کارت گرافیک مانند شرکت انویدیا (Nvidia) و شرکت ای ام دی (AMD) با ساخت سری مخصوص کارت گرافیک های خود یعنی Nvidia Super RTX و AMD Navi cards همواره در سیستم کامپیوتر های گیمینگ حضور داشته اند.

ویژگی برتری که کامپیوتر های گیمینگ نسبت به پلی استیشن و ایکس باکس دارند تنوع پذیری آن ها می‌باشد، چراکه شما با خرید پلی استیشن یا ایکس باکس یک سری تجهیزات و سیستم مشخصی برای لذت بردن از بازی خود دارید، در حالی که با کامپیوتر های گیمینگ شما این اجازه را دارید که از انواع کارت گرافیک، پردازنده ها، Ram و ... استفاده کنید یا حتی به سلیقه خود مشخصات کامپیوتر های گیمینگ مورد علاقه خود را بسازید.

آنچه که ما در لیست زیر برای شما جمع اوری کرده ایم، کامپیوتر های گیمینگی می‌باشند که بعضی از شرکت های بزرگ عرصه کامپیوتر آن ها را بر اساس بهترین تجهیزات و عملکرد متناسب عرضه کرده اند.

بیشتر بخوانید:‌ بررسی Surface Laptop 3

کامپیوتر گیمینگ آلین آؤورا رایزن ادیشن R10

- CPU: AMD Ryzen 5 3500 – 9 3950X

- AMD Radeon RX 5600 – NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti Graphics:

- RAM: 8GB – 64GB DDR4

- Storage: 1TB 7200RPM SATA – 2TB M.2 PCIe NVMe SSD + 2TB 7200RPM SATA

از نقاط قوت این کامپیوتر گیمینگ می‌توان به سیستم قدرتمند، به صرفه بودن و طراحی بی نظیر آن اشاره کرد. این کامپیوتر گیمینگ با پردازنده قدرتمند رایزن و بهترین کارت گرافیک های  انویدیا و ای ام دی، تجربه ای خارق العاده از بازی ها به شما می‌دهد.

یکی از موارد مهم برای بررسی، قیمت کامپیوتر های گیمینگ می‌باشد. می‌توان گفت قیمت آلین آؤورا R10 نسبت به سیستمی که دارد به صرفه است. قیمت این کامپیوتر گیمینگ حدود 1409.38 دلار می‌باشد که به گیمر هایی که دنبال یک کامپیوتر گیمینگ با سیستم عالی و قیمت مناسب هستند پیشنهاد می‌شود.

کامپیوتر گیمینگ ام اس آی تریدنت 3 10th

- CPU: up to 10th Gen Intel Core i7-10700

- Graphics: up to MSI GeForce RTX 2060 Super

- RAM: up to 64GB DDR4 2666MHz

- Storage: 1 x M.2 SSD + 1 x 2.5" HDD / SSD

از نقاط قوت این کامپیوتر گیمینگ می توان به سیستم قوی و آماده، حجم کوچک و پورت های زیادی که دارد اشاره کرد. یکی از مشکل های آن قابل سرویس نبودن کامپیوتر توسط خود شخص می‌باشد، چرا که طراحی خاص و پیچیده ای دارد.

اگر شما به دنبال یک کامپیوتر گیمینگ با حجم کم هستید، این کامپیوتر انتخابی مناسب رای شما می‌باشد. اگر چه این کامپیوتر گیمینگ کوچک ترین کامپیوتر دنیا به شما نمی‌آید اما سایز آن تقریبا به اندازه یک لپتاپ گیمینگ می‌باشد!

بدنه کامپیوتر های گیمینگ همواره مورد توجه سازندگان و خریداران بوده است. یکی از ویژگی های این کامپیوتر گیمینگ بدنه زیبا با طراحی فوق العاده می‌باشد، که دارای سیستم خنک کننده مایع و طرح های نوری RGB Lightning می‌باشد و داخل آن نیز سیستمی قدرتمند و آماده برای بازی وجود دارد.

کامپیوتر گیمینگ

کامپیوتر گیمینگ اچ اپی اُمن اُبلیسک

- CPU: Intel Core i5-8400 – i5-9600K

- Graphics: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti – RTX 2080Ti

- RAM: up to 64GB

- Storage: 1TB HDD – 1TB SSD, 3TB+3TB HDD

از نقاط قوت این کامپیوتر گیمینگ می‌توان به سیستم قدرتمند، طراحی ساده ولی جذاب و قابلیت آپگرید شدن آن اشاره کرد.

این غول مستطیلی شکل سیستم قدرتمندی دارد که حتی از نیاز بعضی از گیمر ها نیز بیشتر است، علاوه بر آن که قابلیت آپگرید آن بیش از پیش بر قدرت این کامپیوتر گیمینگ می‌افزاید.

قیمت این کامپیوتر گیمینگ حدود 1029 دلار می‌باشد که برای کسانی که قیمت سیستم برایشان مهم نیست و به دنبال قدرت و کیفیت آن هستند، مناسب می‌باشد. کامپیوتر های گیمینگ بسیاری وجود دارند که از این مدل گران تر می‌باشند اما قابلیت آپگرید شدن این مدل را از آن ها متمایز می‌کند.

کامپیوتر گیمینگ

کامپیوتر گیمینگ کورسیر وان ای 100

- CPU: AMD Ryzen 9 3900X – 3950X

- Graphics: NVIDIA GeForce RTX RTX 2080 Super – 2080 Ti

- RAM: 32GB DDR4-3200

- Storage: 500GB NVMe SSD + 2TB HDD – 1TB NVMe SSD + 2TB HDD

نقاط قوت این کامپیوتر گیمینگ سیستم بسیار قدرتمند، طراحی جذاب، سیستم خنک کننده تمام مایع می‌باشد. از نقاط ضعف آن می توان به قیمت بالا و سخت سرویس شدن آن اشاره کرد.

هیچ وقت این کامپیوتر گیمینگ را به خاطر اندازه کوچکی که دارد دست کم نگیرید، چراکه پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 9 3950X، کارت گرافیک شکست ناپذیر RTX 2080Ti ،32 گیگ رم و حافظه بسیار بالا در داخل این بدنه جمع و جور و کوچک وجود دارد.

اگر شما به دنبال کامپیوتر گیمینگی هستید که بدنه ای زیبا داشته باشد و جدیدترین و بهترین بازی های روز دنیا بر روی آن  به راحتی اجرا شود، این انتخاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: مقایسه لپ تاپ MacBook Pro 16 با Surface Laptop 3: اپل در مقابل مایکروسافت

کامپیوتر گیمینگ کورسیر ونجنس آی 4200

- CPU: AMD Ryzen 7 3700X – Intel Core i7-10700KF

- Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 Super – 2080 Super

- RAM: 16GB – 32GB DDR4-3200

- Storage: 960GB NVMe SSD – 480GB NVMe SSD + 2TB HDD

نقاط قوت این کامپیوتر گیمینگ طراحی ساده و مدرن آن به همراه ال ای دی و سیستم قدرتمند گیمینگ می باشد. و نقاط ضعف آن نیز قیمت بالا و حافظه کمی که دارد می باشد.

طراحی بدنه این کامپیوتر گیمینگ بسیار زیبا می باشد، ال ای دی هایی که حتی در قسمت فن های خنک کننده سیستم نیز نصب شده اند و طراحی ساده ولی مدرن از ویژگی های بدنه این کامپیوتر گیمینگ می‌باشند.

قیمت این کامپیوتر گیمینگ از 2000 دلار شروع می‌شود، که نسبت به مشخصات سیستم آن متناسب می‌باشد. با این سیستم حتی روی تنظیمات پایین بازی های روز دنیا را به خوبی و بدون وقفه اجرا می‌کند.

اما به علت حافظه کمی که دارد باید خریدن هارد اس اس دی اضافه را در نظر داشته باشید.

کامپیوتر گیمینگ ام اس آی ای پلاس

- ​​​​​​​CPU: 9th-generation Intel Core i7

- Graphics: Up to Nvidia GeForce RTX 2070

- RAM: 16GB

- Storage: 512GB PCIE NVME M.2 SSD (512GB x 1) + 1TB 7200RPM – 1TB PCIE NVME SSD

​​​​​​​از نقاط قوت این کامپیوتر گیمینگ می‌توان به پهنای کم بدنه، سیستم قدرتمند و آپگرید پذیری بالا اشاره کرد.

فریب ظاهر این غول کوچک را نخورید، چراکه با اندازه کوچکی که دارد ولی برق زیادی مصرف می‌کند. اما به شما تجربه ای بی نظیر از اجرای بازی ها با بالاترین تنظیمات می‌دهد.

طراحی بدنه شما را به خودش خیره می‌کند، پهنای بسیار کم ، ال ای دی هایی که بر روی بدنه به کار رفته اند و سیستم خنک کننده بی صدا استورم کولینگ 3 از ويژگی های ظاهری این کامپیوتر گیمینگ می‌باشد.

کامپیوتر گیمینگ

کامپیوتر گیمینگ دل جی5 گیمینگ دسکتاپ

- CPU: 9th Gen Intel Core i3-9100 – i9 9900K

- Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650 – RTX 2070

- RAM: 8GB – 64GB

- Storage: 1TBSSD – 1TB SSD + 2TB HDD

​​​​​​​از نقاط قوت این کامپیوتر گیمینگ می‌توان به، به صرفه بودن آن و تجهیزات پیش فرض برای واقعیت مجازی و تنوع پذیری آن اشاره کرد.

قیمت پایه این کامپیوتر گیمینگ 699.99 دلار می‌باشد، که با توجه به تنوع پذیری آن می‌توان سیستم قدرتمند تر با قیمت بالاتر گرفت، قیمت آن با بهترین سیستم حدود 1199.99 دلار می‌شود. حتی با قیمت و سیستم و پایه نیز این سیستم هنوز حرف برای گفتن دارد و می‌تواند بازی ها را با کیفیت قابل قبولی اجرا کند.

بدنه این کامپیوتر گیمینگ طراحی زیبایی دارد اگرچه ممکن است اندازه آن بزرگ برسد. اما مهم تر از همه از قابلیت واقعیت مجازی آن غافل نشویم که باعث برتری این مدل نسبت به هم رده های خود می شود.

کامپیوتر گیمینگ

کامپیوتر گیمینگ اینتل گوست کنیون ان یو سی

- CPU: 9th-generation Intel Core i5 – i9

- Graphics: Intel UHD Graphics 630

- RAM: 8GB – 64B DDR4

- Storage: 128GB SSD – 2TB + 2TB

نقاط قوت این کامپیوتر گیمینگ شامل به صرفه بودن با وجود مشخصات پایین، بسیار آپگرید پذیر بودن و عملکرد بالا می‌باشد. نکته قابل توجه در مورد این کامپیوتر گیمینگ این است که اگر سیستم قدرتمند تر و بهتری بخواهید قیمت آن نیز به طور قابل توجهی بالا می‌رود.

این کامپیوتر گیمینگ بسیار تنوع پذیر است، یعنی شما می‌توانید آن را با سیستم پایه خریداری کرده سپس با توجه به سلیقه و بودجه مالی خود آن را ارتقا دهید.

بدنه این کامپیوتر گیمینگ ساده و کلاسیک می باشد و حجم کمی دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید