جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نقد و بررسی ردمی نوت 11 پرو

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
نقد و بررسی ردمی نوت 11 پرو

همانطور که خودتان بهتر می دانید این روزها محصولات برند شیائومی سروصدایی برپا کرده اند و موجب جلت کاربران زیادی شده اند. در حقیقت روز به روز شاهد انواع مختلفی از این گوشی های موبایل هستیم که بسیار پرطرفدارند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با ردمی نوت 11 پرو صحبت کنیم که در واقع هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است و در حد شایعاتی از آن اطلاعات داریم، با این وجود اطلاعاتی که از منابع مختلف از مشخصات این مدل منتشر شده نشان می‌دهد که شیائومی یک میانرده‌ی جذاب دیگر در راه دارد.

همانند از گوشی موبایل دیگری که در ابتدا سروصدایی برپا می کند و با قابلیت های منحصر به فردش مخاطب برای خود جذب می کند و اگر راهی جز این باشد آن مدل و برند موفق نخواهد شد زیرا در بازار تا دلتان بخواهد و چشم کار کند گوشی تلفن همراه است. باید گفت که احتمالاً گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو از ویژگی‌هایی چون نمایشگر فوق‌العاده، دوربین 108 مگاپیکسلی، تراشه‌ی قدرتمند و باتری بزرگ با سرعت شارژ بالا برخوردار خواهد شد که آن را به یک گوشی همه‌فن حریف تبدیل می‌کند. با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو و هر اطلاعاتی که در مورد این مدل تا به امروز منتشر شده بپردازیم.

قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو

یکی از مهم ترین گزینه ها برای خریداران قیمت محصول می باشد که اگر انصاف رعایت شود به مرور بر تعداد مشتریان آن افزوده می گردد. البته ناگفته نماند که قیمت محصولات برند شیائومی به نسبت باقی برند ها بسیار مناسب تر است و شاید حتی دلیل اصلی خریداران و طرفداران آن همین مورد باشد. قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو هنوز مشخص نیست، به این دلیل که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما بعید به نظر می‌رسد که این شرکت مدل جدید خود را با قیمتی کمتر از 320 دلار راهی بازار کند. با این وجود بهترست برای بررسی قیمت این میانرده‌ی جدید منتظر عرضه‌ ی آن بمانیم.

معمولا تا بوده همین بوده که محصولات الکترونیکی با توجه به امکاناتشان که شاید اصلا ظاهری نباشد و تماما داخلی باشد و یا ترکیبی از داخلی و خارجی فرقی ندارد، هنمه ی این ها می توانند تعیین کننده ی قیمت باشند و به واسطه ی قیمتی که دارند مخاطبان خاص خودشان را نیز خواهند داشت. به نظر شما قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو در چه محدوده‌ای قرار می‌گیرد؟ آیا می‌توان روی این گوشی شیائومی هم از نظر قیمت و هم از نظر مشخصات حساب کرد؟ در ادامه مشخصاتی که از ردمی نوت 11 پرو منتشر شده را بررسی می‌کنیم تا دید بهتری نسبت به این میان‌رده پیدا کنید.

نقد و بررسی ردمی نوت 11 پرو

بیشتر بخوانید: سری ردمی K50 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست سری ۸ اسنپدراگون از راه می‌رسد

مشخصات ردمی نوت 11 پرو از نظر نرم ‌افزار

همیشه اولین گزینه و موردی که هنگام خرید موبایل و یا وسایل این چنینی به ذهنمان می رسد مشخصات نرم افزاری یک محصول است و در حقیقت می توان به جرئت گفت در رابطه با گوشی تلفن همراه چیزی مهم تر از این مورد وجود ندارد. ردمی نوت 11 پرو هم مانند اغلب گوشی‌های جدید شیائومی رابط کاربری اختصاصی این شرکت یعنی MIUI 12.5 که بر طبق اندروید 11 است را اجرا می‌کند. در کل شیائومی در عرضه نسخه‌های جدید سعی می‌کند که ایرادات نرم‌افزاری نسخه‌های پیشین را رفع کند، گرچه این سری به نسبت سایر مدل‌ها، باگ‌های نرم‌افزاری کمتری را دارند.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو از نظر سخت افزار

از سخت افزار نمی توان چشم پوشی کرد زیرا اگر سخت افزار یک محصول ضعیف باشد دیگر نمی توان از آن محصول به خوبی استفاده کرد و در حقیقت باید گفت که متاسفانه بلااستفاده خواهد شد. گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو تراشه‌ی تایوانی و قدرتمند دایمنسیتی 920 5G مدیاتک بار پردازشی را به دوش می‌کشد که با فرآیند 6 نانومتری تولید شده و همان طور که از نامش بر می‌آید، از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می‌کند. این تراشه از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MC4 برای رندرکردن داده‌های گرافیکی استفاده می‌کند و پرازنده‌ی مرکزی آن دارای 8 هسته با نهایت فرکانس 2.5 گیگاهرتزست.

اظهار نظر کردن در رابطه بخش های داخلی و خارجی گجت ها نیازمند علم و دانش کافی افراد می باشد. اما در واقع می‌توان گفت که دایمنسیتی 920 می‌تواند از پس سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی و عملکردهای چند وظیفه‌ای بدون لگ زدن و هیچ‌گونه تأخیری برآید. این میانرده‌ی جدید و قدرتمند شیائومی از نظر حافظه‌ی داخلی قرارست در نسخه‌های 128/6، 128/8 و 256/8 گیگابایتی وارد بازار شود و با وجودی که حداقل فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی کافی به نظر می‌رسد، اما ردمی نوت 11 پرو شیائومی از کارت حافظه‌ی خارجی نیز پشتیبانی می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید از این مزیت هم بهره‌مند شوید.

طراحی ردمی نوت 11 پرو شیائومی

طراحی و زیبایی ظاهری در هر چیز اهمیت دارد چه پوشیدنی ها چه خوردنی و چه دیگر چیزاها مانند گجت ها! بله گجت ها نیز نیازمند طراحی زیبا هستند تا دیده شوند و اگر چنین قابلیتی نداشته باشند به سختی توسط افراد دیده و پسندیده می شوند. البته ناگفته نماند که این ظاهر نباید بسیار شلوغ و بی برنامه ریزی چیده شده باشد بلکه بایستی برای آن تفکر کافی به خرج داده شود. چون گوشی ردمی نوت 11 پرو هنوز به مرحله‌ی معرفی به صورت رسمی نرسیده، مشخصات ظاهری و طراحی آن به صورت قطعی مشخص نیست و نمی‌توان در این مورد نظری داد.

اما با همین وجود بر اساس اخباری که تا به امروز در دست است، می‌دانیم این گوشی تلفن همراه میان رده‌ی جدید از IP53 برخوردار خواهد شد که به معنای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و نفوذ گرد و غبارست و پنل پشت و جلو آن توسط کورنینگ گوریلاگلس ویکتس محافظت می‌شود، ولی جنس فریم از پلاستیک است. همچنین نوت ۱۱ پرو از جک 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی خواهد کرد و اسکنر اثر انگشت آن در لبه‌ی کناری قرار خواهد گرفت.

نمایشگر گوشی ردمی نوت 11 پرو

همان طور که در بالا از ویژگی های این گوشی تلفن همراه گفته ش متوجه شدید که این گوشی چیزی کم ندارد و با وجود همه‌ی قابلیت‌های کاربردی احتمالاً جذاب‌ترین ویژگی که در مشخصات ردمی نوت 11 پرو می‌توان یافت، نمایشگر آن است. این مدل یک پنل امولد 6.67 اینچی با رفرش ریت 120 هرتزی و پیک روشنایی 1200 نیت برخوردارست که از محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کند. رزولوشن تصویر نمایشگر به 1080× 2400 می‌رسد و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. بدون شک نمایشگر شیائومی نوت ۱۱ پرو گزینه‌ای فوق‌العاده برای تماشای محتواهای ویدئویی است و با توجه به پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی، می‌توان گفت که زمان بازی کردن هیچ فریمی را از دست نمی‌دهید.

باتری شیائومی ردمی نوت 11 پرو

به نظر شما برای خرید یک وسیله ی برقی چه چیزی مهم تر از باتری آن است؟ باتری این گوشی موبایل ظرفیتی برابر 5000 میلی‌آمپر خواهد داشت که با توجه به کم ‌مصرف بودن تراشه، برای استفاده‌ی روزانه کافی به نظر می‌رسد. بعلاوه این میانرده‌ی جدید شیائومی از فست شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند که در عمل می‌توان با سرعتی فوق‌العاده آن را شارژ کرد. با این وجود بهترست بدانید که با توجه به بازار فروش، ممکن است شیائومی هم شارژر67 واتی را همراه با گوشی شیائومی نوت ۱۱ پرو در جعبه‌ ارائه ندهد و شما مجبور باشید به صورت جداگانه آن را تهیه کنید، البته این موضوع بعید به نظر می‌رسد.

دوربین ردمی نوت 11 پرو

دوربین گوشی تلفن همراه شما در اولویت خواهد بود اگر اهل عکس گرفتن و عکاسی هستید زیرا مدام همراه شماست و اگر دوربین خوبی نداشته باشد شما را عصبانی خواهد کرد. گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو دوربینی 4گانه دارد که شامل لنزهای واید 108 مگاپیکسلی، اولتراواید 8، ماکرو 5 و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلیست. به طور کلی دوربین شیائومی ردمی نوت 11 پرو مجموعه‌ای کامل برای عکاسی است و بعلاوه می‌تواند فیلم‌هایی 4K با سرعت 30 فریم در هر ثانیه را ثبت کند. دوربین سلفی این مدل هم یک لنز واید 16 مگاپیکسلیست که در یک پانچ-هول کوچک در بالای نمایشگر جای گرفته است.

نقد و بررسی ردمی نوت 11 پرو

بررسی ارزش خرید ردمی نوت 11 پرو

هر محصولی به دلیل دارا بودن یک سری ویژگی ها می تواند مورد محبوبیت واقع شود و یا از نگاه افراد گونه ای باشد که هیچوقت به محصولی به غیر از این محصول فکر نکنند. بررسی ردمی نوت 11 پرو از نظر مشخصات فنی نشان از قدرتمند بودن این مدل داشته و می‌توان میانرده‌ی جدید شیائومی را یک مدل همه فن حریف دانست که همه ‌ی انتظارات هر کاربری را برطرف می ‌کند، ولی با توجه به اینکه قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱ پرو هنوز مشخص نیست، نمی‌ توان به صورت دقیق در مورد ارزش خرید آن اظهار نظر کرد.

 با همه ی این اوصاف اگر سابقه‌ی این کمپانی را برای قیمت‌گذاری محصولاتش در نظر بگیریم و قیمت تقریبی این مدل را 350 دلار تخمین بزنیم، می‌توان گفت که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. با توجه به مدل‌هایی که هر ساله از این سری محبوب شاهد هستیم، قطعاً می‌توان پیش‌بینی کرد که به نسبت مشخصاتی که این شرکت برای آن در نظر می‌گیرد، ردمی نوت 11 پرو قیمت عالی خواهد داشت به طوریکه می‌توانید به عنوان یک گوشی میانرده قدرتمند روی آن حساب کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید