جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نوکیا 8.3 و معرفی اندروید 11 برای این مدل

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
نوکیا 8.3 و معرفی اندروید 11 برای این مدل

نوکیا 8.3 5G اولین گوشی این شرکت است که اندروید 11 را دریافت می کند

نوکیا 8.3 5G اولین نفری است که این نسخه را معرفی می کند امروز نوکیا اعلام کرد که تلفن هوشمند نوکیا 8.3 5G به اولین دستگاه نوکیا برای ارتقا به اندروید 11 تبدیل شده است.

نوکیا 8.3 5G نزدیکترین چیزی است که نوکیا در حال حاضر به یک پرچمدار دارد و مطمئناً این شرکت عرضه اندروید 11 خود را با این گوشی آغاز کرده است. سازنده در ابتدا قصد داشت تا آن و چند گوشی دیگر را در Q4 2020 به روز کند، اما ظاهراً این امر تمام نشد. سریع به امروز منتقل می‌شوید، تقریباً پنج ماه پس از آنکه گوگل اندروید 11 را روی Pixel منتشر کرد و سرانجام نوکیا آماده ارسال آخرین نسخه سیستم عامل است.

نوکیا 8.3 5G

نوکیا 8.3 5G را در بهار سال 2020 با قول دو سال ارتقا سیستم عامل و سه سال وصله امنیتی ماهانه راه اندازی کرد و سرانجام اولین نسخه از دو سیستم عامل موجود است. از آنجا که پوست نوکیا به اندازه Android موجود است، احتمالاً می توانید منتظر همه مواردی باشید که در بررسی خود ذکر کردیم: اعلان ها و حباب های مکالمه جدید ، کنترل های رسانه ای اصلاح شده، منوی بهبود یافته قدرت، و البته جدیدترین شکلک. تغییرات کامل ما را می توانید در اینجا پیدا کنید.

به روزرسانی به صورت مرحله ای انجام می شود و در ابتدا مالکان کشورهای زیر رو به رو می شوند:

بحرین، بلژیک، دانمارک، مصر، فنلاند، فرانسه، هنگ کنگ، ایسلند، ایران، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، لیتوانی، ماکائو، مراکش، نروژ، عمان، پاکستان، قطر، عربستان، سعودی، سوئد، تونس، امارات متحده عربی، ایالات متحده آمریکا، ویتنام

کمیل این عرضه اولیه تا 7 فوریه طول خواهد کشید و برای سایر کشورها موج دوم به دنبال خواهد داشت. اگر در یکی از مناطق بالا زندگی می‌کنید، حتماً تنظیمات سیستم خود را بررسی کنید تا ببینید آیا به روزرسانی از قبل برای شما در دسترس است.

ده درصد از مناطق موجود در Wave 1 ، همانند پست، بلافاصله به روزرسانی Android 11 را دریافت می کنند. 50 درصد نوکیا 8.3 5G تا 5 فوریه 2021 این به روزرسانی را دریافت می کنند و انتظار می رود 100 درصد از بازارهای ذکر شده تا 7 فوریه 2021 این به روزرسانی را دریافت کنند.

نوکیا 8.3 5G دریافت به روزرسانی اندروید 11 در فازها

نوکیا 8.3 5G دریافت به روزرسانی اندروید 11 را آغاز کرده است. یکی از کارمندان نوکیا از طریق یک پست رسمی در انجمن، تأیید این خبر را تأیید کرد. نوکیا برای اطمینان از رواج روان نسخه به روز شده اندروید 11 را به موج نوکیا 8.3 5G ارسال می کند. در موج اول این گوشی در 27 کشور جهان عرضه خواهد شد. هند در لیست کشورهایی که به روزرسانی می‌کنند وجود ندارد اما احتمالاً در دور بعدی لیست می شود.

همانطور که در پست انجمن آمده است، موج دوم بروزرسانی اندروید 11 برای نوکیا 8.3 5G وجود دارد. این احتمال وجود دارد که هند به همراه کشورهای بیشتری در میان مناطقی باشد که در این دور دوم گنجانده شده است. مطابق با نوکیا، به روزرسانی به صورت امواج ارسال می شود تا از رونق نرم افزاری مطمئن شود.

به روزرسانی احتمالاً ویژگی های معمول اندروید 11 را برای نوکیا 8.3 5G مانند ضبط صفحه، حباب مکالمه، کنترل‌های رسانه ای بهبود یافته و بهبودهای یکبار مصرف در میان سایر ارتقا حریم خصوصی به نوکیا 8.3 5G به ارمغان می آورد.

اگر نوکیا 8.3 5G واجد شرایط دارید، می توانید بررسی کنید که آیا به روزرسانی برای شما در گزینه System updates از فهرست تنظیمات تلفن موجود است.

با Android 11 طیف وسیعی از ویژگی های به روز شده از جمله:

 مکالمات خود را مدیریت کنید: با مدیریت مکالمه در چندین برنامه پیام رسان ، همه در یک مکان در تلفن هوشمند نوکیا ، با کسانی که مهم هستند در ارتباط باشید.

Hey Google, show me my day: با استفاده از دکمه اختصاصی دستیار Google یا فقط صدای خود، یک عکس فوری از روز خود دریافت کنید. در مواقعی که نیاز به تمرکز یا شل کردن دارید، استفاده از ابزار Digital Wellbeing مانند حالت تمرکز و حالت خواب برای کمک به شما خواهد بود.

بازنشانی خودکار مجوزها: تلفن های هوشمند نوکیا در Android 11 با پشتیبانی از تعهد ما در ارائه تجارب ایمن و قابل اعتماد تلفن همراه، مجوزهای برنامه هایی را که مدتی است استفاده نشده اند تنظیم می کنند. این تنها با اجازه دادن به برنامه های اخیر برای دسترسی به اطلاعات شخصی ، اطلاعات شخصی شما را ایمن تر می کند.

مدیر ارشد محصولات HMD Global ،Juho Sarvikas گفت: "Counterpoint Research "مخالف تحقیقات ما برای ارائه سریعترین استقرار برای دو ارتقاء متوالی سیستم عامل آندروید گذشته بدون در نظر گرفتن قیمت در سطح نمونه کارها به رسمیت شناخته است، و ما تعهد ما حتی برای ما مقرون به صرفه ترین نرم افزار در ادامه خواهد داد.

نوکیا 8.3 5G با تعداد بیشتری از تلفن های هوشمند به زودی برای پیوستن به صفوف دروازه سیل را برای سفر به روز رسانی Android 11 باز کرده است.

آوردن جدیدترین سیستم عامل به مجموعه گوشی های هوشمند به هیچ وجه یک کار ساده نیست. این یک فرآیند پیچیده است که شامل بسیاری از شرکا و آزمایشات مختلف است.

من از تعهد تیم در آوردن گام بعدی در نوآوری سیستم عامل Android به مشتریان گوشی های هوشمند نوکیا احساس خوشحالی می کنم.

ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که کاربران تلفن نوکیا تجربه تلفن های هوشمند با کیفیت و ایمن را دارند که ذاتی اخلاق شرکت ما هستند.

کدام تلفن های نوکیا اندروید 11 دریافت می کنند؟

انتظار می رود که به زودی نوکیا 5.3 به بازار عرضه شود. نوکیا 2.2 و نوکیا 8.1 نیز به عنوان تلفن هایی ذکر شده اند که اندروید 11 را در اولین دسته دریافت می‌کنند، بنابراین احتمالاً به زودی به روزرسانی می‌شوند. قرار بود این به روزرسانی در Q4 2020 به گوشی ها برسد.

پستی در صفحه انجمن نوکیا توسط دیپانکار پال (از طریق) جزئیات عرضه Android 11 برای نوکیا 8.3 5G را نشان می دهد. وی می گوید که این شرکت فروش گسترده را آغاز کرده است اما برای اطمینان از عرضه روان آن، آن را در فازها (امواج) انجام خواهد داد.

برای ویژگی ها، می توانید از همه خوبی های Android 11 مانند حباب های گپ (مکالمه)، کنترل رسانه، مدیریت بهتر مجوز و اعلان های سازمان یافته انتظار داشته باشید. بعلاوه، یک عکس صفحه به اشتراک گذاشته شده توسط Nokiamob نشان می دهد که نسخه نرم افزار V2.180 با وزن 1.80 گیگابایت آخرین وصله امنیتی ژانویه 2021 را به ارمغان می آورد.

با نام "موج 1" باید می فهمیدید که پیگیری بعدی از جمله بریتانیا پس از این ادامه خواهد داشت. در واقع، این پست می گوید که 10٪ از مردم اکنون 50٪ تا 5 فوریه دریافت می کنند. تا 7 فوریه، هر یک از این بازارها به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کنند.

گفته شد ، نوکیا 8.3 UI را اجرا می کند که مبتنی بر برنامه Android One است و رابط کاربری کلی به احتمال زیاد همان اندروید سهام با سفارشی سازی بسیار کمتر خواهد بود. در هر صورت ، به روزرسانی با توجه به برنامه خود کمی دیر است و امیدواریم که نوکیا آن را بیشتر برای دستگاه های دیگر خراب نکند.

آیا نوکیا 8.3 تلفن خوبی است؟

نوکیا 8 V 5G UW تلفنی است با مقداری که با قیمت آن مطابقت داشته باشد ، تا زمانی که کاربر متوجه شود نوکیا در چه مناطقی تمرکز کرده است. برای عاشق کمیاب خواننده اثر انگشت جانبی ، نوکیا 8.3 5G برنده است. این دستگاه دارای یک دکمه پاور اسکن اثر انگشت است و عملکرد بسیار خوبی دارد.

اندروید 11 چیست؟

8 سپتامبر

 به روزرسانی پایدار اندروید 11 سرانجام برای دستگاه های منتخب در دسترس است. گوگل سیستم عامل را در 8 سپتامبر به طور رسمی منتشر کرد و از روز اول شروع به عرضه آن برای تلفن های Pixel کرد.

آیا نوکیا 8.3 در برابر آب مقاوم است؟

قطعاً نوکیا 8.3 5G ضد آب نیست. اگرچه دارای قاب پشتی غیرقابل جابجایی است، اما ضدآب نیست. ممکن است چند پاشش آب را تحمل کند اما در برابر قطره آب مقاومت نخواهد کرد. دستیابی به گواهینامه IP67 یا IP68 کار آسانی نیست.

بهترین گوشی های نوکیا 2021

نوکیا 9 PureView. جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار نوکیا...

نوکیا 8.3 5G. ورود قابل احترام به بازار 5G برای نوکیا...

نوکیا 6.1. یک گوشی با تکنولوژی پایین اما مقاوم...

نوکیا 7.2. تلفن محکم و بدون هیجان...

نوکیا 7 پلاس. یک شگفتی در وزن متوسط...

 نوکیا 8.1. بهترین گوشی نوکیا که می توانید بخرید...

 نوکیا 5.3. تلفن ارزان قیمت خودش را دارد...

 نوکیا 8

قیمت نوکیا 8.3 5G چقدر است؟

پیش بینی می شود قیمت نوکیا 8.3 5G در هند روپیه باشد. 47،890. نوکیا 8.3 5G انتظار می رود در 26 فوریه 2021 راه اندازی شود.

آیا نوکیا 8.3 5G است؟

TechRadar در نوکیا 8.3 5

G "نوکیا 8.3 5G یکی از جدیدترین گوشی هایی است که فناوری اتصال سریع سریع را در کنار مشخصات میان رده بسیار چشمگیر ارائه می دهد.

نوکیا 8.3 دو سیم کارته؟

نوکیا 8.3 5G 128 گیگابایتی دو سیم کارته.

آیا شارژ بی سیم نوکیا 8.3 است؟

نه ، نوکیا 8.3 5G از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

منابع

https://www.gizmochina.com

https://gadgets.ndtv.com

https://www.androidpolice.com

https://www.whatmobile.net

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید