جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

وان پلاس 9 RT با اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
وان پلاس 9 RT با اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

مدت‌هاست زمزمه معرفی وان پلاس ۹ RT به گوش می‌رسد و امروز یک گوشی این شرکت چینی در سایت گیک‌بنچ مشاهده شده. گفته می‌شود این گوشی برای بازارهای هند و چین درنظر گرفته شده و ظاهرا در تاریخ 23 مهرماه (15 اکتبر) از آن رونمایی می‌شود. تلفن جدید وان پلاس قبلا با شماره مدل «MT2110» در سایت ۳C چین مشاهده شده بود و اکنون در گیک‌بنچ حاضر شده که بخشی از مشخصاتش مانند تجهیز به تراشه اسنپدراگون 888 را در اختیار ما قرار می‌دهد.

در ماه آگوست گزارشی ادعا کرد گوشی وان پلاس 9 RT به نسخه بالاتری از اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود. تا چندی پیش مشخص نبود شرکت چینی از کدام تراشه برای گوشی جدیدش بهره می‌برد، اما اکنون با اسم رمز Lahaina روبه‌رو هستیم که مربوط به اسنپدراگون ۸۸۸ است.

وان پلاس ۹ RT با شماره مدل «MT2110» به 12 گیگابایت رم مجهز شده و اندروید 11 را اجرا می‌کند. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای امتیاز 818 را بدست آورده و در بخش چند هسته‌ای نیز موفق شده امتیاز 3246 را کسب کند. گفته می‌شود مدلی دیگر با شماره «MT2111» برای بازار هند درنظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید وان پلاس می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز اشاره کرد. این دستگاه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت که توسط یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

وان پلاس برای این محصولش یک باتی 4500 میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 واتی است. انتظار می‌رود د بالاترین نسخه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی روبه‌رو شویم.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید