جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

پلیس فتا: هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد؛ فقط «همدم» مجاز است

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
پلیس فتا: هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد؛ فقط «همدم» مجاز است

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا اعلام کرد هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد. البته وی «همدم» را از اینگونه سایت‌ها مجزا دانسته چرا که در حوزه همسرگزینی فعالیت دارد.

هفته گذشته رئیس سابق پلیس فتای تهران با تاکید براینکه هیچ سایتی تحت عنوان همسریابی دارای مجوز نیست، گفت: «تاکنون هیچگونه مجوز رسمی و قانونی مبنی برفعالیت اینگونه سایت‌ها و کانال‌ها صادر نشده نشده است، از این رو به هیچ عنوان هیچ سایتی نباید در این حوزه فعالیت کند.»

پلیس فتا: هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد؛ فقط «همدم» مجاز است

اظهارات رئیس سابق پلیس فتای تهران باعث شد این سوال در ذهن افراد نقش ببندد که آیا پلتفرم همسریابی «همدم» که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی بوده و با حضور رییس مجلس شورای اسلامی از آن رونمایی شد نیز جزو وبسایت‌های بدون مجوز به شمار می‌آید؟

در همین راستا «علی محمد رجبی»، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران ضمن تاکید بر اینکه هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد، گفت: «فقط سایت و مجموعه همدم که آن هم یک سایت همسریابی نیست و یک سایت همسان گزینی است، مجاز به فعالیت در این زمینه است.»

به گفته وی پلیس فتا در حوزه فعالیت همسریابی به هیچ فرد یا گروهی مجوز نمی‌دهد چرا که متولی و مسئولیت این کار بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

پلیس فتا: هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد؛ فقط «همدم» مجاز است

بیشتر بخوانید: واقعیت مجازی و کنش و واکنش های آن بر روی مغز

این در حالی است که برخی از سایت ها با عنوان همسریابی اقدام به فعالیت می‌کنند و گردانندگان این سایت‌ها در فضای مجازی نیز با راه‌اندازی کانال‌هایی اقدام به درج آگهی با مضمون معرفی گزینه‌ها از میان دختران و پسران برای ازدواج می‌کنند.

لازم به ذکر است به گفته مدیر محصول اپلیکیشن همدم، این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی، زوج‌های مناسب را برای مجردها پیدا می‌کند. همچنین تاکید همدم روی خانواده‌هاست و تمام فرآیندهای آشنایی زوجین بدون اطلاع خانواده‌ها در آن پیش نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید