جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

پوکو واچ از راه رسید؛ ساعت هوشمند 79 یورویی با 14 روز شارژدهی

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
پوکو واچ از راه رسید؛ ساعت هوشمند 79 یورویی با 14 روز شارژدهی

پوکو امروز در مراسم مخصوص خود علاوه بر رونمایی از پوکو F4 GT و یک ایرباد جدید با طرح بازی «گنشین ایمپکت» از ساعت هوشمند جدیدی به نام پوکو واچ پرده برداشت که باتری 14 روزه دارد و با قابلیت‌های متنوعی به دست علاقه‌مندان می‌رسد. قیمت این محصول فقط 79 یورو خواهد بود.

پوکو واچ نمایشگری 1.6 اینچی از نوع امولد دارد که به لطف استفاده از این فناوری می‌تواند قابلیت Always-On یا صفحه «همیشه-روشن» را در اختیار کاربر بگذارد. صفحه همیشه روشن در این دستگاه با چند واچ مختلف در دسترس خواهد بود. افزون بر این، کاربر در مجموع می‌تواند از بین بیش از 100 واچ فیس صفحه اصلی ساعت خود را شخصی‌سازی کند و تنوع نسبتا خوبی در نحوه نمایش محتواها داشته باشد.

 پوکو واچ از راه رسید؛ ساعت هوشمند 79 یورویی با 14 روز شارژدهی

مشخصات پوکو واچ

ساعت هوشمند پوکو می‌تواند بیش از 100 حالت ورزشی مختلف را شناسایی کند. این دستگاه همچنین حسگر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون (SpO2) و البته سیستمی برای تحلیل وضعیت خواب دارد که می‌تواند سطوح مختلف شامل خواب سبک، REM و سنگین را تشخیص دهد.

پوکو واچ با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم است و با باتری پردوام خود می‌تواند تا دو هفته پاسخگوی نیاز کاربر باشد. این دستگاه همچنین از فناوری GPS داخلی بهره می‌برد تا برای موقعیت‌یابی نیازی به ارتباط دائمی به تلفن هوشمند نداشته باشد.

 پوکو واچ از راه رسید؛ ساعت هوشمند 79 یورویی با 14 روز شارژدهی

بیشتر بخوانید: امیزفیت از مدل جدید و ارزان‌تر ساعت هوشمند GTS 2 مینی رونمایی کرد

پوکو ساعت هوشمند جدید خود را در سه رنگ آبی، مشکی و سفید عرضه می‌کند. البته این سه رنگ برای بدنه خود دستگاه در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند به پنج رنگ برای بند دستگاه دسترسی داشته باشد. این طراحی اجازه می‌دهد هر شخص با توجه به سلیقه خودش ساعت را با بدنه، بند و واچ فیس مورد علاقه‌اش ترکیب کند.

ساعت هوشمند پوکو با قیمت 79 دلار از تاریخ 28 آوریل مصادف با 8 اردیبهشت به بازار می‌آید، اما گفته شده که عرضه آن ابتدا محدود به چند فروشگاه خاص خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید