جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گلکسی زد فولد 4 احتمالا از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
گلکسی زد فولد 4 احتمالا از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد

نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ طی چند ماه آینده از راه خواهند رسید. یکی از دستگاه‌های مورد انتظار در این بین، گلکسی زد فولد 4 است. گزارشات جدید حاکی از این هستند که موبایل تاشوی جدید احتمالا از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

پیش از این نیز اطلاعاتی منتشر شده بودند که به بهبود مقاومت گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 4 به لطف شیشه Super UTG اشاره داشتند. با این حال به نظر می‌رسد که بخش دوربین گلکسی Z Fold 4 نیز پیشرفت‌های اساسی را تجربه خواهد کرد.

دوربین اصلی گلکسی زد فولد 4

به نقل از منبع مرتبط، انتظار می‌رود که سامسونگ از سیستم دوربین پیشرفته‌تری در گوشی تاشوی بعدی خود استفاده کند. این ادعا را فردی با نام «دوهیون کیم» که سابقه خوبی در زمینه افشاگری دارد، مطرح کرده است. به گفته او این دستگاه از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد؛ البته مشخص نیست که این حسگر 108 مگاپیکسلی، همان ISOCELL HM3 است که در گلکسی اس 22 اولترا استفاده شده بود یا خیر.

 گلکسی زد فولد 4 احتمالا از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد

بیشتر بخوانید: طرح‌ها و قالب سری آیفون 14 تفاوت اندازه آن‌ها را نشان می‌دهد

در این میان کاربر دیگری با نام «chunvn8888» می‌گوید که به جز دوربین 10 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتوی موجود در گلکسی S22 اولترا، سیستم دوربین این دو گوشی مشابه یکدیگر خواهد بود. بنابراین احتمال می‌رود که حسگرهای 12 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و تله‌فوتو با زوم 3 برابری اپتیکال سر جای خود باقی بمانند.

دیگر اطلاعات نیز حاکی از به‌کارگیری دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی درون نمایشگر در این گوشی دارند؛ چرا که دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی درون نمایشگر نسل قبل کیفیت پایینی داشت.

دور از انتظار نیست که Galaxy Z Fold 4 به تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس تجهیز شود. این گوشی از طراحی به‌روزتر و قابلیت استفاده از قلم S-Pen نیز بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید