جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گلکسی A51 سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
گلکسی A51 سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد

گلکسی A51 یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2020 محسوب می‌شود و حالا در برخی مناطق جهان، این گوشی به‌روزرسانی نرم‌افزاری اندروید 12 را دریافت کرده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، کاربران برخی نقاط جهان از جمله عربستان و آفریقا به‌روزرسانی سیستم عامل جدید اندروید و رابط کاربری One UI 4.1 را برای گلکسی A51 سامسونگ دریافت کرده‌اند. البته این به‌روزرسانی قبلا در برخی نقاط دیگر مانند اروپا، ایالات متحده و روسیه منتشر شده بود و شاید بهتر است بگوییم، حالا سامسونگ آن را در دسترس کاربران بیشتری قرار داده است.

 گلکسی A51 سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد

بیشتر بخوانید: سامسونگ احتمالا باتری و نمایشگر گوشی‌های تاشوی خود را تغییر می‌دهد

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A51

غول فناوری مستقر در کره جنوبی، وعده داده بود که سالانه دو به‌روزرسانی را برای گلکسی A51 منتشر کند و حالا یک به‌روزرسانی بسیار بزرگ و مهم با قابلیت‌های فراوان برای کاربران آن منتشر شده است.

رابط کاربری One UI 4.1 ویژگی‌های جدیدی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. هرچند در چند وقت گذشته، سامسونگ تلاش داشته تا قابلیت‌های دوربین گلکسی S22 را برای سایر گوشی‌های خود نیز فراهم کند، اما گلکسی A51 چنین پیشرفتی را دریافت نخواهد کرد. با این حال، در One UI 4.1 همانطور که انتظار می‌رود، طراحی رابط کاربری بهبود یافته و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری برای کاربران ارائه شده است.

به مرور زمان، دستگاه‌های بیشتری به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت خواهند کرد. گلکسی A52s 5G یکی از دستگاه‌هایی است که چند وقت پیش به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را دریافت کرده بود اما در گزارش‌های منتشر شده، کاربران از مشکلات متعدد این بروزرسانی خبر داده بودند. از جمله دستگاه‌های دیگری که اخیرا این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، می‌توان به شیائومی 11T پرو اشاره کرد.

پیش از این در مطلب دیگری تحت عنوان «هرآنچه باید درباره اندروید ۱۲، جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل بدانید» تمام ویژگی‌های نسخه جدید سیستم عامل گوگل را معرفی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید