جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گلکسی A53 با دریافت تاییدیه FCC یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
گلکسی A53 با دریافت تاییدیه FCC یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

سامسونگ هفته آینده از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 رونمایی می‌کند، با این حال باید منتظر نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A هم باشیم که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، گلکسی A53 خواهد بود. حالا این گوشی هوشمند در پلتفرم‌های تاییدیه FCC و NBTC رویت شده است.

این گوشی کره‌ای‌ها با شماره مدل SM-A536E/DS در وب‌سایت تاییدیه NBTC رویت شده. این دستگاه همچنین همراه با نسخه تک سیمکارتش در وب‌سایت FCC دیده شده است. طبق لیست FCC، این گوشی هوشمند احتمالا با شارژر 25 واتی از راه می‌رسد و از شبکه 5G، بلوتوث، وای فای و NFC پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A53 با دریافت تاییدیه FCC یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

گوشی گلکسی A53 5G در تاییدیه بلوتوث SIG هم رویت شده و البته ماه گذشته در TENAA هم ظاهر شد که مشخصات کامل آن را برملا کرد. هرچند نمی‌توان بطور کامل به این مشحصات اطمینان کرد.

مشخصات احتمالی گلکسی A53 5G سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ برای این گوشی هوشمندش نمایشگر 6.46 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت بالا درنظر بگیرد. این دستگاه احتمالا به تراشه اگزینوس 1200 مجهز می‌شود و در نسخه‌های مختف با 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته هردو نسخه از 8 گیگابایت رم بهره می‌برند.

به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها گلکسی A53 را به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کنند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. سامسونگ همچنین این گوشی هوشمندش را با سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 و جدیدترین نسخه رابط کاربری One UI در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

گلکسی A53 با دریافت تاییدیه FCC یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

بیشتر بخوانید: اشاره غیرمستقیم گوگل به نام پیکسل 6a

از سایر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای 64 + 12 + 5 + 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می‌رود این محصول در نسخه‌های مجهز به 6 گیگابایت رم و رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی هم روانه بازار شود. احتمالا در فصل اول 2022 شاهد رونمایی و عرضه این گوشی هوشمند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید