جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 با طراحی دوربین 4 گانه

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 با طراحی دوربین 4 گانه

گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 با حافظه رم 6 گیگابایتی به بازار می آید! این گوشی دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. شرکت سامسونگ مدعی شده بود که سری گلکسی ام از این برند با کیفیت بالا و ارزان تر خواهد بود و این امر محقق به خوبی محقق شده است. در واقع سری ام از گوشی های سامسونگ جای خود را در میان کاربران و بازار فروش باز کرده است و برای این برند موفقیت را به همراه آورده است. خریداران بسیار از این مدل ها استقبال کرده اند و فروش خوبی داشته اند. شرکت سامسونگ به وضوح بازار هدف خود را می شناسد. در نتیجه ی شیوع بیماری همه گیر کرونا فروش آنلاین برند ها افزایش یافته است و با توجه به این نکته شرکت سامسونگ به اولویت خود برای فروش نوع آنلاین سری گوشی های رده ام ادامه خواهد داد. مدل های جدید مانند گلکسی ام 21 عملکرد و بازخورد خوبی در میان کاربران داشته اند و سامسونگ حالا در مسیر افزودن مدل های بیشتر به این سری گام بر می دارد. اخبار و شایعات حاکی از آن است که مدل های گلکسی ام در نیمه ی دوم امسال راهی بازار خواهند شد. مدل های جدید خریداران جوان و کم سن تر را بیشتر جذب خواهند کرد برای کسانی که اولین تجربه خرید تلفن هوشمند را خواهند داشت یا کسانی که به دنبال گوشی میان رده با قیمت مناسب هستند. طرفداران گوشی های رده گلکسی ام چیزهای زیادی برای شگفت زده شدن در پیش دارند.

گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 در نهایت ماه ها پس از بر سر زبان ها افتادن و شایعات درباره ی آن معرفی شد. این تلفن هوشمند جدید دنباله روی گوشی سامسونگ گلکسی ام 11 می باشد که  نخستین بار در ماه مارچ سال گذشته از آن رونمایی شد .گوشی ام 11 برای انجام بازی های معمولی عملکرد قابل قبولی دارد اما در انجام بازی های سنگین کاربر را با گرم و کند شدن گوشی مواجه می کند.

اندازه ی گوشی ام 11 کمی از اندازه ی معمول کوچکتر است  و کیفیت صفحه نمایشگر در قیاس با مدل ام 10 تنزل پیدا کرده است. از طرفی کیفیت عکسبرداری این مدل معمولی بوده و چندان شما را به وجد نمی آورد. امید است در مدل دنباله آن یعنی گوشی گلکسی ام 12، این معایب تعدیل و رفع شود.

ویژگی و مشخصات کلیدی گوشی مدل گلکسی ام 12

ویژگی های شاخص گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 دوربین پشت چهار گانه، نمایشگر تمام صفحه با یک بریدگی عمودی برای دوربین سلفی(waterdrop-style) ، حسگر اثر انگشت در لبه کناری گوشی، باتری با قدرت 6000 میلی آمپری می باشند.  این مدل همچنین با مشخصه این برند یعنی رابط کاربری  One UI Core عرضه شده است. قاب فلزی با نقشی ظریف و لبه های خمیده ام 12 برای بهتر قرار گرفتن در دستان شماست.

قیمت سامسونگ گلکسی ام 12 همچنان فاش نشده است. گلکسی ام 12 در رنگ های مشکی، آبی، سبز زمردی در سایت شرکت سامسونگ در ویتنام لیست شده است.

گوشی دو سیم کارته سامسونگ گلکسی ام 12 دارای سیستم عامل اندروید با رابط کاربری One UI Core می باشد و صفحه نمایشگر آن 6.5 اینچی اچ دی با تراکم پیکسلی 720x1,600 است. پردازنده ی اگزینوس 850 همراه با گزینه های متفاوت حافظه ی رم 3،4،6 گیگابایت برای این مدل موجود است.

برای تصویربرداری، این تلفن یک دوربین پشتی چهارگانه با حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی و حسگر ثانوی 5 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 فوق عریض زاویه دید 123 درجه دارد.  همچنین یک حسگر دوربین  8 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 در قسمت جلو گوشی وجود دارد.

از جهت حافظه، گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 با  حافظه های 32،64 و 128 گیگابایت که همه قابلیت افزایش میزان را به واسطه ی درگاه حافظه برای کارت micro SD  تا 1 ترابایت دارند.

قابلیت های ارتباطی شامل

4G LTE, Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth v5.0, GPS/ A-GPS, USB و جک هدفون  Type-C
3.5 میلی
متری می‌باشند. این گوشی به ابعاد 164.0x75.9x9.7میلی متر است و 221 گرم وزن دارد.

مقایسه‌ی دو گوشی گلکسی ام 12 با گلکسی ام 11

هر دو گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 و گلکسی ام 11 با میزان حافظه رم یکسانی عرضه شده اند. هیچ کدام فلش دوربین جلو ندارند. هر دو گوشی میزان حافظه داخلی یکسانی دارند. انتظار می رود تاریخ عرضه گوشی گلکسی ام 12 ششم فوریه 2021 باشد. تاریخ عرضه گوشی ام 11 دوم ژوئن 2020 بوده است.

مقایسه صفحه نمایشگر دو گوشی

گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 در مقایسه با گلکسی ام 11 با اندازه نمایشگر 6.4 اینچ، صفحه نمایش بزرگتری به اندازه ی 6.7 اینچ دارد. گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 نمایشگر نوع TFT دارد در حالی که نمایشگر مدل گلکسی ام 11 می باشد. مدل ام 11 تراکم نمایشگر 268 ppi دارد در حالی که مدل ام 12 تنها تراکم صفحه نمایشگر 256 ppi دارد. با در نظر گرفتن نسبت بدنه به نمایشگر می توان گفت گلکسی  ام 12 نسبت بدنه به نمایشگر بهتری (~ 88.6%) نسبت به  گلکسی ام 11(~ 81.6%) دارد. نسبت تصویر در مدل ام 12 برابر با عدد 19.5:9 و در مدل ام 11 عدد 19:9 است.

مقایسه‌ی حافظه دو مدل گوشی

هر دو گوشی موبایل با حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه می‌شوند. ضمن اینکه هر دو مدل جهت ارتقاء حافظه داخلی، از درگاه کارت حافظه خارجی بهره می برند.

مقایسه دوربین

کیفیت و رزولوشن دوربین سلفی هر دو مدل گوشی با هم برابر است. (8 مگاپیکسل). گوشی مدل ام 12 به دوربین های و مدل ام 11 به دوربین‌ های مجهز هستند.

مقایسه نرم افزاری

هر دو مدل با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند با این تفاوت که مدل ام 12 از نسخه اندروید 11 و مدل گلکسی 11 از نسخه اندروید 10.0 پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید