جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی بازی call of duty wwll

author منتشر کننده
نظرات (1) 13 0
معرفی بازی call of duty wwll

یک بازی هیجان انگیز و دارای صحنه ای همانند جنگ جهانی دوم که از سلاح هایی جذاب و گوناگون استفاده می‌شود.
با نگاهی به تاریخچه بازی call of duty wwll میتوان دریافت که این مجموعه به عنوان یک بخش داستانی عالی شناخته شده است در ابتدای بازی با شخصیت های ان از جمله دنیلز، زوسمن، پیرسون و بقیه آشنا شده و بلافاصله وارد یکی از مهمترین نبردهای جنگ جهانی دوم یعنی نبرد نرماندی می‌شوید.

بازی call of duty wwll

بازی call of duty wwll
این بازی تنوع بسیار خوبی دارد و در هر مرحله شاهد تجربه ای جدید و جذاب هستید مثلا در یک مرحله ای با ماشین دنبال قطار می‌افتید ، در مرحله ای دیگر با لباسی مبدل وارد پایگاه نازی ها می‌شوید تا راه را برای بازپس گیری پاریس از دست نازی ها هموار کنید و همچنین مراحل دیگری مثل کنترل تانک و هواپیما هم در بازی تعبیه شده اند تا تنوع این بازی بالا باشد و هرگز در طول بازی حس نکنید که در حال تجربه کردن چیزی تکراری هستید که سازندگان برای طولانی کردن بازی در ان قرار داده اند.

بازی call of duty wwll


در رابطه با بخش داستانی بازی در یک سری آثار، فقط روی جنبه اکشن بازی تمرکز شده و مدام تیراندازی سربازان، انفجارها و کشت و کشتار است. در برخی اثار هم سعی کرده اند مثلا روی یک گروه از سربازان یا حتی یک سرباز خاص در دل نبرد تمرکز کنند و داستانی با محوریت وی روایت کنند از این نظر بازی call of duty wwll ترکیبی از تمامی این عناصر است به طوری که گاهی در وسط یک نبرد خونین و خطرناک گیر می افتید که در ان باید با تمام توان برای زنده ماندن تلاش کنید وگاهی هم شاهد سرک کشیدن بازی به زندگی شخصی شخصیت هایش و تصمیمات انسانی ان ها هستیم به همین دلیل برخی از بهترین صحنه ها را نه قسمت های اکشن ان بلکه قسمت های پرداختن بازی به جنبه انسانی شخصیت ها تشکیل می‌دهند.
شخصیت های بازی با این که فرسنگ ها با شخصیت های محبوبی چون کاپیتان پرایس، گوست و دیگر کاراکترهای محبوب این سری فاصله دارند اما در کل توانسته شخصیت پردازی ان ها را به خوبی انجام دهد و به همین دلیل گاهی در طول بخش داستانی بازی، واقعا دلتان نمیخواهد که فلان شخصیت دوست داشتنی کشته شود یا بلایی به سرش اید و این هم عامل مثبتی دیگر در روایت داستانی بازی است.
این بازی فقط شامل بحش داستانی نیست و در ان شاهد دو بخش زامبی و چند نفرا نیز هستید. صداگذاری های بازی به قدری طبیعی است که کاملا حس و حال بودن در یک نبرد بی رحم را منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. از خوبی های این بازی، مرحله اولیشه که بیشتر شبیه به فیلم سینمایی نجات سربازان رایانه :) . ولی خب ای کاش گیم پلی این بازی رو سازندگان infinity می ساخت

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید