جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

فروش ویژه G7 ThinQ در فروشگاه­های آمازون و B&H با قیمتی کمتر از 500 دلار

author منتشر کننده
نظرات (4) 10 0
فروش ویژه G7 ThinQ در فروشگاه­های آمازون و B&H با قیمتی کمتر از 500 دلار

G7 ThinQ، یکی از جدیدترین مدل­های تلفن همراه که شرکت ال­جی به بازار عرضه کرده است، در حال حاضر با قیمتی کمتر از 500 دلار در امریکا به فروش می­رسد! بسیار کمتر از قیمت واقعی این محصول که حدود 700 تا 750 دلار است.

G7 ThinQ

در حال حاضر دو فروشگاه در امریکا هستند که این محصول را با این قیمت استثنایی به فروش می­رسانند، اما تنها یکی از این دو فروشگاه هستند که با خرید این تلفن هوشمند، یک محصول دیگر را به صورت رایگان برای خریدار ارسال می­کند.

یکی از بهترین فروشگاه­هایی که در حال حاضر G7 ThinQ را با قیمت مناسب به فروش می­رساند، B&H است که این گوشی هوشمند را تنها به قیمت 480 دلار به فروش می­رساند. این فروشگاه همچنین یک محافظ، با ارزش 20 دلار را نیز به صورت رایگان به خریدار خواهد داد. فروشگاه آمازون نیز این گوشی را با قیمتی مشابه با B&H به فروش می­رساند، با این تفاوت که هیچ وسیله جانبی دیگری را به صورت رایگان برای شما در نظر نمی­گیرد. ارسال این محصول در هر دو فروشگاه رایگان است و دارای گارانتی U.S. نیز هستند.

G7 ThinQ

البته باید به این نکته توجه کرد که تنها رنگ مشکی این تلفن هوشمند با این قیمت ارزان به فروش می­رسد. پس در صورتی که می­خواهید این گوشی را با هزینه کمتری بخرید، از مدل پلاتینوم آن صرف­نظر کنید.

توجه داشته باشید که تعداد فروشگاه­هایی که این تلفن هوشمند را با قیمت کمتر از 500 دلار به فروش می­رسانند بسیار محدود است. بنابراین هر لحظه ممکن است این پیشنهاد حذف شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (4)

  1. یکی از فروشگاه ها همزمان با خرید یکی از این گوشی ها یک محصول رایگان هم میده❤

  1. با تشکر.اطلاعاتی که در مورد قیمت ها دادید خیلی جالب و کاربردی بودند.

  1. بسیار عالی. وقتی یک آفرهایی برای وسایل الکترونیکی اعلام میشود معمولا امتیاز های خوبی دارد و بهترین موقعیت برای خرید محصول مورد نظرمان است.

  1. جالب توجه بود.اگر اتفاقات غیر مترقبه ای برای گوشی ها نیفته حتی با ضعیف ترین گوشی ها هم میشود کارمان را خیلی از پیش ببریم.و نیازی به تعویض نداشته باشی

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید