جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ایده ای جالب برای شروع کسب و کار

author منتشر کننده
بدون نظر 12 0
ایده ای جالب برای شروع کسب و کار

داشتن ایده ای جالب برای شروع کسب و کار یکی از مهمترین عوامل موفقیت در انواع کسب و کار است. در واقع همه چیز با یک ایده شروع می شود و با یک برنامه ریزی و سازماندهی می تواند در گروه کسب و کارهای موفق قرار گیرد. بی شک ایده در کنار سرمایه‌ای کافی دو المان مهم در هر کسب و کاری است که بایستی ابتدا به این دو مورد بیندیشید! هرقدر که ایده شما بکر و متفاوت باشد و بتواند طیف وسیعی از نیاز افراد را برطرف کند باز هم نیازمند یک سرمایه است. به همین دلیل یافتن ایده ای جالب برای شروع کسب و کار که بتواند بدون هزینه باشد کمی سخت و دشوار است از این رو ما قصد داریم در این مطلب در رابطه با کسب و کارهای موفق در ایران و انواع کسب و کارها که می تواند به عنوان یک استارت آپ باشد را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت های موفق در کسب و کار

کسب و کارهای موفق در ایران کدام اند!

با پیشرفت علم و تکنولوژی و حضور فناوری های جدید، کسب و کارها نیز شکل تازه ای به خود گرفته اند، این روزها انواع کسب و کار اینترنتی به میان آمده اند که با استقبال بی نظیر افراد روبرو شده است. در واقع کسب و کارهای اینترنتی با بازخورد خوبی که داشته می تواند یک گزینه انتخابی ایده آل برای افراد باشد. اکنون می پردازیم به کسب و کارهایی که در ایران به یکی از موفق ترین کارها تبدیل شده اند.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

بی شک دیجی کلا توانسته خودش را در گروه موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی جای دهد. این فروشگاه اینترنتی که اکنون به یکی از موفق ترین فروشگاههای اینترنتی تبدیل شده است با بازاریابی اینترنتی به فروش آنلاین محصولات می پردازد و کمتر کسی است که از این فروشگاه خرید نکرده باشد. جالب است بدانید: این فروشگاه با 400 هزار بازدید کننده در طول روز توانسته با پیشرفت خوبی روبرو شود. اگر شما هم به دنبال ایده ای برای کسب و کار اینترنتی هستید، راه اندازی فروشگاه اینترنتی می تواند یک گزینه ایده آل برایتان باشد. منتها بایستی بدانید در چه زمینه ای می خواهید این فروشگاه را راه اندازی کنید.

زود فود

یکی از ابتکارات جالب در زمینه خرید آنلاین غذا از رستوران ها، استفاده از اپلیکیشن زود فود است. در واقع شما با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل می توانید با پیدا کردن رستوران های نزدیک به خودتان، به منوی آنها دسترسی داشته و غذای موردنظرتان را به صورت آنلاین سفارش دهید. اگر شما در زمینه برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن تخصص دارید می توانید به راحتی با درنظر گرفتن یکی از نیازهای محیط پیرامون خود، به طراحی اپلیکیشن بپردازید و کسب درآمد خوبی داشته باشید.

شرکت نظافتی

شرکت نظافتی در گروه کسب و  کارهای موفقی است که با مطرح شدنش به راحتی توانست نظر خیلی از افراد را به خودش جلب کند. این شرکت در عرض مدت کوتاهی به پیشرفت بزرگی رسید به گونه ای که امروزه شعبه های زیادی از آن در شهرها وجود دارد.

سایت دیوار

یکی از رایج ترین سایت های اینترنتی که در زمینه ثبت آگهی های مختلف مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، سایت دیوار است. این سایت توانست در مدت کوتاهی نظر افراد را به خودش جلب کند و امروزه یکی از موفق ترین کسب و کارها در ایران است.


جان کلام
داشتن ایده ای جالب برای شروع کسب و کار بسیار مهم است و اگر با تفکر انتخاب شود می تواند پلی برای رسیدن به موفقیت شود. اگر می خواهید هدفمند باشید و برای خودتان کسب و کاری راه اندازی کنید، بهتر است با کمی تفکر به دنبال یک ایده بکر و جدید باشید. همچنین لازم است بدانید: ایده بایستی با توجه به وضعیت بازار و بازدهی ان باشد و در نهایت برای پاسخ گویی به یکی از نیازهای افراد در جامعه مطرح شود تا بتواند تبدیل به کسب و کار موفق شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید