جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی دوربین لایکا Q-P

author منتشر کننده
بدون نظر 12 0
معرفی دوربین لایکا Q-P

امروزه دنیا به سمت هر چه بیشتر مدرنیته شدن پیش می‌رود و در هر زمینه‌ای پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد بوده‌ایم که حتی باعث تغییر دید مردم به زندگی روزمره هم شده است! یکی از این تغییرات بزرگ، استفاده‌ی بیشتر و بیشتر از دوربین‌های عکاسی می‌باشد که دیگر لزومی ندارد حتما دانش عکاسی داشت برای استفاده از آن‌ها بر حسب نیاز، هر خانواده نوعی دوربین را برای خود انتخاب کرده و برای ثبت لحظاتش به کار میبرد. مادری که اولین لحظه‌های نوزادش را ثبت می‌کند، پدری که تفریحات آخر هفته را ثبت می‌کند، دختر جوانی که عکاسی خیابانی می‌کند و حتی پسرکی که علاقه‌ی عجیب به عکاسی ماکرو و حشرات دارد.

دوربین لایکا Q-P

این روزها دوربین‌های مختلف با برندهای گوناگون و متنوع، پاسخگوی نیازهای هر قشر و هر بودجه را می‌دهند، و کمتر کسی است که دیگر دسترسی به دوربین عکاسی نداشته باشد.

معرفی دوربین لایکا Q-P

در این بین، شرکت "لایکا" یکی از موفق‌ترین شرکت‌های دوربین عکاسی را داراست که اخیرا دوربین جدید خود با نام Leica Q-P را روانه بازار کرده است.

این دوربین، با ظاهر جدید و یکپارچه‌ی خود، نسبت به مدل‌های قبلی و مدل‌های موجود، ظاهر مناسب‌تری جهت عکاسی خیابانی دارد، زیرا بافت مشکی مات و مشبک آن، توجه سوژه‌ها را به خود جلب نخواهد کرد. تغییرات دکمه‌های شاتر و پاور آن، حس بهتری را هنگام عکاسی القا می‌کند و راحتی عکاس موجب ثبت‌های بهتری از سوژه‌ها می‌شود. دوربین لایکا Q-P از نظر مشخصات فنی تفاوتی با لایکا Q ندارد و از همان سنسور 24 مگاپیکسلی فول‌فریم با لنز 28 میلیمتری Summilux (گشودگی دهانه f/1.7) بهره می‌برد. یکی از ضعف‌های این دوربین، حذف قابلیت فیلمبرداری 4k می‌باشد.

قیمت دوربین لایکا Q-P

قیمت این دوربین (لایکا Q-P)، ۴۹۹۵ دلار، نسبت به قابلیت‌هایش به شدت چالش برانگیز بوده و توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند، زیرا خریدار با همین قیمت می‌تواند دوربین‌های بالاتر از هسل براد خریداری کند، اما لایکا همیشه طرفداران خود را دارد و صرفا داشتن لوگوی لایکا بر روی دوربین، برای آن‌ها کافیست. البته نباید فراموش کرد که Q-P محصول ارزشمندی است و با سنسور فول فریم و طراحی جدید مسلماً مشتریان زیادی را به سوی خود جلب خواهد کرد و مثل همیشه در بازار دوربین‌ها رقیب طلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید