جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی برندهای تلویزیون های سه بعدی

author منتشر کننده
بدون نظر 9 0
معرفی برندهای تلویزیون های سه بعدی

تلویزیون های سه بعدی جزء جدید ترین تولیدات شرکت های معتبر صوتی و تصویری هستند که دریچه ی جدیدی را به سوی افرادی که از تماشای تلویزیون با کیفیت بالا لذت می برند و به دنبال هیجان بیشتر هستند گشوده اند. اگر به دنبال این هستید که تصاویر بسیار واقعی تری از آنچه که در تلویزیون های سه بعدی می بینید را تجربه کنید، از خانه خود خارج شوید و به دنیای واقعی پیرامون خود نگاه کنید. اما تماشای دنیای بیرون احتمالا نمی تواند همان سطح از هیجان، ماجراجویی، داستان های عاشقانه و طنزی را که تلویزیون های سه بعدی برایتان به وجود می آورند را محقق کنند. ثبات رنگ ها و تجربه ی دیدن نمای سه بعدی که این نوع از سخت افزار ها برایتان به وجود می آورند، نشان دهنده ی نقطه ی اوج دهه های پیشرفت تکنولوژی است که به واقع هر بیننده ای را خیره به خود می کند. با توجه به تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که در ساخت این تلویزیون ها به کار رفته است، قیمت تلویزیون های سه بعدی مسلما بسیار بیشتر از تلویزیون های صفحه تخت معمولی است. زمانی که تصمیم به خرید این تلویزیون های سه بعدی می گیرید، نمی توان این حقیقت را نادیده گرفت که باید خود را برای پرداخت مبلغ زیادی پول آماده کنید. با این حال تقریبا تمام تلویزیون های سه بعدی وضوح تصویر بسیار بالاتر از حد معمول دارند و احتمال اینکه تا سال ها به تلویزیون بهتر از این نیاز داشته باشید بسیار کم است؛ بنابراین سرمایه گذاری شما در خرید تلویزیون سه بعدی برای سال ها شما را از خرید تلویزیون جدید بی نیاز می کند.

معرفی بهترین برند ها در ساخت تلویزیون های سه بعدی

زمانی که تکنولوژی ساخت این نوع تویزیون ها به وجود آمد، شرکت های معتبری اقدام به ساخت تلویزیون سه بعدی کردند. در این میان5 شرکت توانستند تلویزیون هایی را تولید کنند که دارای کیفیت بالاتری بوده و توجه خریداران بیشتری را به خود جلب کرده است.

  • شرکت پاناسونیک با مدل TC-L55WT60
  • شرکت سامسونگ با مدل UN75JU7100 75-Inch
  • شرکت سامسونگ با مدل UN65JS9000
  • شرکت سونی با مدل XBR65X930D 65-Inch
  • شرکت ال جی با مدل 75UH8500 75-Inch
  • شرکت شارپ با مدل Aquos LC-90LE657U

این 6 مدل تلویزیون سه بعدی از 5 برند معروف تولیدات صوتی و تصویری جزء برترین های این صنعت هستند و همانطور که مشاهده کردید تلویزیون سامسونگ دو تا از 6 جایگاه را به خود اختصاص داده است. قیمت تلویزیون های سه بعدی سامسونگ و همچنین کیفیت بسیار بالای آن ها باعث شده که بسیار پرطرفدار باشند و فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص دهند.

تکنولوژی های مرتبط با تلویزیون

در هنگام خرید تلویزیون های سه بعدی به این نکات توجه کنید

قیمت این تلویزیون ها بالاست و خود را برای پرداخت یک مبلغ بالا آماده کنید. البته با خرید این تلویزیون ها تا سالیان زیادی نیاز به تلویزیون جدید نخواهید داشت. اگر دنبال یک وضوح تصویر ایده آل و کاملا شفاف هستید، این تلویزیون را با کیفیت وضوح تصویر بسیار بالای 4K خریداری کنید. تلویزیون های سه بعدی 4K دارای رزولوشن 4000 پیکسل افقی و 2000 پیکسل عمودی هستند. در همچین حد از کیفیت، چشم انسان یک تصویر کاملا شفاف را مشاهده می کند. به تعداد درگاه های USB و HDMI تلویزیون دقت کنید. بیشتر تلویزیون ها سه تا از هرکدام این درگاه ها را دارند، در حالی که بعضی از تلویزیون های سه بعدی چهار تا از این درگاه ها رادارند. برای دریافت کیفیت بالای مدیا (media) رایج ترین روش اتصال تلویزیون و دستگاه های مختلف از طریق کابل HDMI است. بنابراین تعداد این درگاه های ورودی در تلویزیون بسیار مهم است. از آنجایی که اکثر این تلویزیون ها در سایز بزرگ تولید می شوند، در هنگام خرید تلویزیون باید به سایز آن توجه کنید. به طور تقریبی فاصله ی شما از صفحه ی نمایشگر یک تلویزیون سه بعدی 50 اینچی باید حدود 2 متر و 70 سانتی متر باشد. این فاصله برای یک تلویزیون 65 اینچی حدود 4 متر می باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید