جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نیم نگاهی به تلویزیون هوشمند فیلیپس اندروید

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
نیم نگاهی به تلویزیون هوشمند فیلیپس اندروید

قبل از معرفی این محصول جدید، یعنی تلویزیون هوشمند فیلیپس اندروید، لازم است مختصری در مورد این برند توضیح دهیم. شرکت فیلیپس یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان محسوب می‌شود که در شهر آمستردام، هلند مستقر است و به فعالیت می پردازد و در اقصی نقاط جهان، خدمات ارائه می‌نماید. و هم اکنون یکی از برندهای برتر در زمینه تولید تلویزیون به شمار می‌رود.

تلویزیون هوشمند فیلیپس

شرکت فیلیپس همواره از تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا بهره برده و تلویزیون های جدید روانه بازار می‌کند. تلویزیون های فیلیپس  شامل تولیدات کشورهای اروپایی است و کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد که همگان مشتاق به آن بوده و برای افراد جذاب می‌باشد.

فیلیپس در این اواخر تلویزیون هوشمندی را به تولید رسانده که علاوه بر محتواهای معمولی، سرویس های اینترنتی را به نمایش می‌گذارند و می‌توانند به عامل سرگرمی در خانه ی شما تبدیل شوند. بیش از یک قرن نوآوری و ارزش آفرینی، بیانگر اعتبار و هویت این برند می‌باشد که همواره توانسته با بهره مندی از دانش و تجربه و برخورداری از جدیدترین دانش و تازه های علم و فناوری، برترین های تجهیزات الکترونیکی را روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: معرفی برندهای تلویزیون های سه بعدی

معرفی تلویزیون هوشمند مبتنی بر اندروید فیلیپس

اخیراً شرکت فیلیپس یک محصول فوق العاده که در پلفترم اندروید تی وی طراحی و تولید نموده را عرضه کرد. این محصول به طور خاص برای آشپزخانه طراحی شده است و دارای یک دستیار صوتی گوگل اسیستنت داخلی می‌باشد. تلویزیون اندرویدی جدید فیلیپس امروز در بازار غیرقابل مقایسه با دیگر انواع مدل ها است و این تلویزیون هوشمند جدید برای جایگزینی استفاده از تبلت و گوشی موبایل در بخش هایی خاص از منزل طراحی شده است.

همانطور که در بالا اشاره کردیم این محصول برای محیط آشپزخانه ایده آل بوده و امکان جایگزینی آن با تلویزیون اصلی خانه میسر نیست. به بیان دقیق تر مناسب ترین تلویزیون برای استفاده در آشپزخانه بوده و منحصرا برای آن جا طراحی شده است.

تلویزیون هوشمند فیلیپس

در اینجا به بیان این مطلب می‌پردازیم که ایده‌ی اصلی طراحی این محصول منحصر به فرد و خاص چه بوده است؟

تمام افراد خانه و به خصوص خانم ها کاملا به این موضوع آگاه می‌باشند که آشپزخانه یکی از مکان های بسیار پررفت و آمد می‌باشد و روزانه در هنگام کار و برای دسترسی به دستورالعمل‌های آشپزی نیاز به استفاده از ابزاری چون گوشی موبایل یا تبلت دارند. اما این کار ممکن است تجربه ای ناخوشایند باشد. زیرا در هنگام آشپزی دست و صورت آغشته با مواد بوده و استفاده از تبلت حین آشپزی میسر نیست و یا دست کم تجربه‌ای بد و کثیف می‌باشد.

استفاده از تبلت و دسترسی به اینترنت و دستورالعمل آشپزی و یا تماشای تلویزیون و برنامه های متنوع، امری اجتناب ناپذیر است و در اینجا این ایده تجاری شکل گرفته و گروه مهندسی شرکت فیلیپس اقدام به طراحی و تولید این محصول کردند که این نیاز را برطرف نموده و جایگاه ویژه ای در محیط آشپزخانه برای آن در نظر گرفتند که شاید تا به حال جای آن در هر آشپزخانه ای خالی بوده است.  

فیلیپس این مورد را در توصیف محصول خود ذکر می کند و بیان می‌کند که کاربر چگونه می‌تواند به سادگی از گوگل بخواهد دسترسی به دستور العمل های مورد نیاز آشپزی یا برنامه مورد علاقه خود را داشته باشد.

بنابراین شرکت فیلیپس توانست نوعی تلویزیون اندرویدی منحصربه‌فرد معرفی کند که با دیگر محصولاتی که تا قبل از این روانه بازار کرده بود بسیار تفاوت داشت و حتی شباهتی با محصولات قبلی ارائه شده ندارد. با این اقدام و عرضه‌ی محصولی متفاوت، فیلیپس توانست به حضور تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در آشپزخانه‌ها برای تماشای فیلم و ویدئو پایان ببخشد.

تلویزیون اندرویدی فیلیپس همچون سایر نمایشگرهای هوشمند، قابلیت دنبال‌کردن برنامه‌های آشپزی در یوتیوب یا تماشای سریال‌های موردعلاقه حین آشپزی و انجام سایر کارهای آشپزخانه را برای شما امکان پذیر می‌سازد.

امکانات تلویزیون هوشمند مبتنی بر اندروید فیلیپس

این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید بوده و کاربران می توانند به آسانی به تمام اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی دسترسی داشته باشند. یعنی امکان دسترسی به‌ بیش‌ از 5000 برنامه‌ی متفاوت موجود در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران مهیا است. همچنین دارای، 16 گیگابایت حافظه داخلی و البته قابل ارتقا به وسیله USB بوده که می‌تواند جایگزین خوبی برای دستگاه های خارجی باشد. ویژگی دیگر این محصول، وضوح صدا و کیفیت مطلوب آن است زیرا در تلویزیون اندروید، یک سیستم بلندگو دو منظوره گنجانده است.

بیشتر بخوانید: در هنگام خرید تلویزیون به نکاتی باید توجه داشته باشیم

کاربرد تلویزیون هوشمند مبتنی بر اندروید فیلیپس

کاربرد بسیار مهم این محصول، امکان نصب تمامی برنامه ها و اپلیکیشن های مورد نیاز شما و اجرای آن با کیفیت عالی بر روی نمایشگر تلویزیون می‌باشد. شما می توانید با استفاده از تایپ و یا جستجوی صوتی ابزار هایی که لازم دارید را دریافت کنید.

تلویزیون هوشمند فیلیپس

اگر می‌خواهید با استفاده از تلویزیون ویدیو یا فیلمی را تماشا کنید، می توانید در بین تمامی ارائه دهندگان خدمات فیلم ها و ویدیو های آنلاین جستجو کرده و ببیند چه محتویاتی متناسب با آنچه شما می‌خواهید بوده و موجود و در دسترس  می‌باشد.

رابط کاربری این سیستم‌ عامل نیز برای هماهنگی هر چه تمام‌ تر با صفحات نمایش بزرگ تلویزیون‌ ها طراحی شده تا امکان هدایت ساده‌ ی کاربر در میان اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها و سایر محتوای چند رسانه‌ ای، در حالی که شخص در فاصله‌ ی دورتر قرار دارد و یا بر روی کاناپه‌ ی خود نشسته، فراهم کند.

تمام شالوده‌‌ی این سیستم به موتور جستجوی گوگل گره خورده است که جستجو برای دستیابی به محتوای دلخواه، و دسترسی به چکیده‌ ی مفیدی از اطلاعات در خصوص بازیگران، ورزشکاران، سلبریتی های مشهور را لذت‌ بخش می‌کند. البته اندروید تی وی شما را تنها به سرویس‌ های گوگل محدود نمی کند بلکه قادر است تعداد زیادی از ورودی‌ها را همچون HDMI، دریافت‌ کننده‌ های IPTV و TV tunerهای معمولی را به خوبی پشتیبانی کند. همچنین امکان انتقال محتوای گوشی هوشمند و تبلت به تلویزیون و نیز پخش مستقیم آن ها بر روی صفحه‌ ی بزرگ دستگاه را برای کاربر فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید