جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گلکسی اس 10 پلاس با قابلیت شارژ وایرلس معکوس عرضه می‌شود

author منتشر کننده
نظرات (5) 22 1
گلکسی اس 10 پلاس با قابلیت شارژ وایرلس معکوس عرضه می‌شود

سامسونگ همیشه گوشی‌های سری گلکسی اس خود را با قابلیت‌های خاصی ارائه کرده است. گلکسی اس 10 پلاس (Galaxy S10+) هم از این قاعده جدا نیست.

اسناد منتشر شده توسط سازمان‌های FCC و بلوتوث SIG از عرضه یک جانشین برای هندزفری سامسونگ گیر آیکون ایکس (Gear IconX) خبر داده‌اند. این محصول سامسونگ گلکسی بادز (Galaxy Buds) نام دارد و برخلاف گیر آیکون ایکس که با یه حافظه داخلی 4 گیگابایتی عرضه شد، به یک حافظه داخلی 8 گیگابایتی مجهز شده است و قابلیت اتصالی بلوتوث 5 را نیز پشتیبانی می‌کند. گلکسی بادز توسط جعبه خود نیز شارژ می‌شود.  

گلکسی اس 10 پلاس

ماه گذشته یک تصویر خاص در فضای مجازی منتشر شد. این تصویر اطلاعاتی را در رابطه با قابلیت شارژ وایرلس معکوس در گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 10 سامسونگ ارائه کرد. شایعه‌های موجود نیز از این امر حکایت می‌کنند که این قابلیت پاور شیر (Powershare) نام دارد. اطلاعاتی که امروز توسط یک منبع خبری به نام وین فیوچر منتشر شد نیز این موضوع را تایید کرده است. عکس منتشر شده توسط این منبع خبری جعبه هندزفری گلکسی بادز را در حال شارژ شدن بر روی کاور پشتی گوشی گلکسی اس 10 پلاس نشان داده است.

گلکسی اس 10 پلاس

قابلیت شارژ وایرلس معکوس یک ویژگی کارآمد است ولی در نظر داشته باشید که منبعی که برای تغذیه هندزفری گلکسی بادز یا یک محصول دیگر با قابلیت پشتیبانی شارژ بی سیم مورد استفاده قرار می‌گیرد، باتری گلکسی اس 10 (پلاس) است. به عبارت دیگر شما می‌توانید با استفاده از یکی از گوشی‌های پرچمدار جدید سازنده بزرگ کره‌ای انرژی مورد نیاز یک محصول با قابلیت پشتیبانی شارژ وایرلس را تامین کنید، ولی این فناوری میزان انرژی باتری گوشی شما را کاهش می‌دهد.

گلکسی اس 10 پلاس

در حال حاضر باید تا تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) و برگزاری رویداد رونمایی محصولات سامسونگ صبر کنیم تا ببینیم که آیا سایر پدهای شارژ وایرلس هم توانایی شارژ هندزفری گلکسی بادز را دارند یا خیر. ممکن است که اندازه جعبه این هندزفری مانع شارژ شدن این محصول توسط سیم پیچ‌‌های موجود در پدهای اختصاصی شود. تصویر موجود در این مطلب نشان می‌دهد که سیم پیچ‌های موجود در گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی اس 10 به خوبی جعبه حامل هندزفری گلکسی بادز را پشتیبانی می‌کند. اگر که قابلیت شارژ وایرلس کارایی خوبی نداشته باشد، جعبه حامل گلکسی بادز احتمالا با یک پورت یو اس بی شارژ ارائه می‌شود.

سامسونگ گلکسی بادز (SM-R170) قرار است که در رنگ‌های مشکی، سفید و زرد با قیمت 169.52 دلارعرضه شود. یک منبع خبری گفته است که کاربرانی که در برخی از کشورها یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس 10 را قبل از تاریخ 7 مارس (16 اسفند) پیش خرید کرده‌اند یک هندزفری گلکسی بادز را هم به طور رایگان دریافت می‌کنند. انتظار می‌رود که گلکسی اس 10 و برادر بزرگترش در تاریخ 8 مارس (17 اسفند) وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (5)

  1. گوشی های سامسونگ هم تنوع زیادی دارند و هم کارایی زیاد. من خودم این گوشی راضی هستم

  1. گوشی های اس سامسونگ واقعا گوشی های خوبی هستند بنده به شخصه این گوشی را به آیفون ترجیح میدهم

  1. پرچم داری سری اس گوشی های سامسونگ واقعا برای خلاقیت نشان دادن هر چه بیشتر سامسونگ خیلی خوی است

  1. با این وجود نمیدونم باز چرا یه سری به سمت اپل رو میارن!!

  1. قابلیت شارژ وایرلس تحولی در دنیای گوشی

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید