جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مشخصات گوشی گلکسی اس 10

author منتشر کننده
نظرات (3) 26 0
مشخصات گوشی گلکسی اس 10

شایعات زیادی در مورد مشخصات فنی و ظاهری گلکسی اس 10 از جمله پشتیبانی از فناوری 5G و دوربین سه گانه منتشر شده است که برخی از آن ها را با هم مرور می کنیم.

مشخصات فنی گوشی گلکسی اس 10

دنیای موبایل و تبلت و فناوری آنها

طبق نیاز بازار و مشرتریان، احتمالا سامسونگ پرچمدار جدید خود را در سه مدل گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 لایت و گلکسی اس 10 پلاس معرفی کند. طبق گزارشات درز یافته، قرار است گلکسی اس 10 با دوربین دوگانه 12 و 16 مگاپیکسلی معرفی شود. همچنین احتمال می رود که گلکسی اس 10 پلاس با دوربین سه گانه معرفی شود. با توجه به اینکه نسخه لایت همیشه ارزانتر بوده است، احتمال دارد که گلکسی اس 10 لایت فقط به یک دوربین 13 یا 16 مگاپیکسلی مجهز شود.
به احتمال زیاد تکنولوژی 5G نیز در گوشی به کار خواهد رفت. البته با توجه به اینکه هنوز نسل پنجم ارتباطات خیلی فراگیر نشده است و فقط برخی کشورها آن را راه اندازی کرده اند، سامسونگ هم انتشار این مدل از گوشی را به کشورهای پیشرفته تر مثل خود کره جنوبی و آمریکا محدود کند و در بقیه کشورها نسخه 5G را عرضه نکند. شکی نیست که گوشی با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات، قیمت بالاتری خواهد داشت.
پیش بینی می شود گلکسی اس 10 با تراشه اگزینوس 9820 یا اسنپدراگون 8150 کوالکام معرفی شود. البته انتظار می رود سامسونگ مانند سال های قبل، در کشورهایی مانند آمریکا، چین، کانادا و مکزیک نسخه ای که مجهز به تراشه کوالکام است را عرضه کند و در کشورهای دیگر نسخه اگزینوس را به فروش برساند.
در مورد باتری هم باید ذکر کرد که احتمالا سامسونگ پرچمدار جدید خود را به یک باتری 3500 میلی آمپر در ساعت مجهز خواهد کرد. هرچند با توجه به اینکه سایز صفحه نمایش گوشی هنوز مشخص نشده است، ممکن است گلکسی اس 10 باتری با ظرفیت بیشتری به همراه داشته باشد. ما که امیدوار هستیم این اتفاق بیفتد و این شرکت کره ای، در این مورد هم خوب عمل کند.

طراحی گلکسی اس 10

یکی از ایرادهای اساسی که دوستداران فناوری از سامسونگ دارند، شبیه بودن طراحی گوشی های معرفی شده به نسل قبلی خود است. همان اتفاقی که در نوت 9 هم افتاد و از نظر طراحی، تقریبا هیچ تفاوتی با گلکسی نوت 8 نداشت. متاسفانه تا کنون اخبار خاصی در مورد طراحی جدید سامسونگ که نشان از تغییر محسوس در طراحی این گوشی داشته باشد منتشر نشده است. تنها چیزی که می دانیم این است که نمایشگر گلکسی اس 10 به‌ احتمال زیاد، بدون بریدگی خواهد بود.
گمانه زنی ها هم حاکی از آن است که دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار می گیرد. البته این ادعا فقط بر اساس طرح های مفهومی دوستداران سامسونگ است و هنوز به طور رسمی شرکت سامسونگ نظر خاصی را ارائه نکرده است.

 

دنیای موبایل و تبلت و فناوری آنها

خرید گوشی گلکسی اس 10

اگر مشتاق خرید گوشی گلکسی اس 10 هستید باید تا اوایل سال 2019 صبر کنید تا بتوانید صاحب جدیدترین پرچمدار سامسونگ شوید. متاسفانه تا این لحظه هیچ خبر موثقی در مورد قیمت این گوشی منتشر نشده است و باید صبر کنیم تا با درز مشخصات بیشتر از گلکسی اس 10، قیمت حدودی آن را حدس بزنیم.
رقابت در بازار موبایل و دنیای تکنولوژی بسیار سخت شده است و شرکت هایی مثل هواوی، با معرفی پرچمدارهای خود نشان دادند که به این سادگی ها میدان نبرد را ترک نمی کنند و با این اوصاف باید ببینیم سامسونگ می تواند با معرفی یک پرچمدار کامل، دوباره در صدر اخبار قرار بگیرد یا نه! ما که مشتاقانه منتظر معرفی غول جدید سامسونگ هستیم.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (3)

  1. خیلی جالبه که این رقابت بین شرکت های سازنده گوشی باعث پیشرفت فناوری شده

  1. بسیار عالی جالبع واقعا

  1. به نظر من سری 10 باید تفاوت خیلی زیادی با سری 9 داشته باشد چون سری 9 نسل گوشی متفاوت با قابلیت خیلی بالایی هستند و رقابت رو کمی سخت می کنند.

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید