جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek

author منتشر کننده
بدون نظر 12 0
بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که شما  تنها کسی هستید که می تواند دنیا را نجات دهد؟ در این رویا ممکن است گرسنه یا تنها شوید، اما در هر شرایطی ماموریت اصلی شما، قوی تر شدن و بالا بردن اعتماد به نفس برای نجات جهان است.

بازی Uri: The Sprout of Lotus Creek، داستان سفر مرموزی به سرزمین یوری ها است. پس از اینکه یوری نشانه ای از ناجی دریافت می کند، به تنهایی شروع می نماید. او با حل معماهای و مصون ماندن از خطرات مختلف، سرانجام می تواند جهان را نجات دهد.

بازی (Uri: The Sprout of Lotus Creek) شما را به سرزمین عجایب پری های دریایی می برد. تنها کاری که شما باید در این مسیر انجام دهید، تکمیل ماموریتتان است که این ماموریت همان نجات جهان است. این بازی ترکیبی از ماجراجویی ها، پارکور و حل معما هایی است که به شدت برای شما لذت بخش خواهد بود. اگر آماده اید، شروع کنیم به اینکه ببینیم شما چقدر در این سفر چالش انگیز می توانید موفق شوید.

بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek

چطور بازی کنیم؟

با استفاده از علامت هایی که در بازی Uri: The Sprout of Lotus Creek وجود دارد بازیکن می تواند یوری را به سمت به جلو هدایت و معماها را حل کند. یک ماموریت زمانی تکمیل می شود که بازیکن همه معماها را با موفقیت حل کند.

سبک بازی Uri: The Sprout of Lotus Creek

سبک هنری منحصر به فرد همراه با خیابان های شلوغ، کاخ‌های زیرزمینی مرموز، و غرب باستانی، یک طرح کلی را ترسیم می کنند. محیط اطراف در کمال سادگی پر از معماری‌های خارجی است.

داستان جذاب بازی Uri: The Sprout of Lotus Creek

در ماموریت نجات جهان، به یک ابر قهرمان و مبارز با نگهبان‌ها تبدیل خواهید شد. اما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ او(یوری) کجا باید برود؟ همه چیز به تو بستگی دارد.

چالش معمای غیرمنتظره

روش بازی منحصر به فرد به بازیکنان فضای بیشتری برای فکر کردن قبل از تصمیم‌گیری می‌دهد. البته این موضوع نه تنها در مورد حل معما ها بلکه درباره ی استفاده از نشانه ها نیز صادق است.

 لمس موسیقی پس‌زمینه

موسیقی پس‌زمینه با تغییر داستان، تغییر می کند. ریتم ملودی و ابزارهای مختلفی که در بازی وجود دارد به شدت بازیکنان را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع تاثیرات صدا  با هر آنچه که بازی کرده اید، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید