جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آنتوتو فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی مارس 2022 را منتشر کرد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
آنتوتو فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی مارس 2022 را منتشر کرد

در جدیدترین لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی آنتوتو، کوالکام همچنان پیشتاز است اما حالا مدیاتک هم در این فهرست سهم دارد و تراشه پرچمدارش یعنی دیمنسیتی 9000 توانسته به آن راه پیدا کند.

اگرچه چند وقت پیش چندین بنچمارک مبنی بر قدرت بالاتر دیمسنیتی 9000 نسبت به اسنپدراگون 8 نسل یک منتشر شد، اما جدیدترین فهرست آنتوتو برای قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در مارس 2022 نشان می‌دهد که همچنان قدرتمندترین دستگاه اندرویدی بازار از تراشه کوالکام بهره می‌برد.

قدرتمندترین گوشی‌های ماه مارس 2022

در فهرست ماه مارس گوشی رد مجیک 7 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به چشم می‌خورد که توانسته به امتیازی بالاتر از یک میلیون دست پیدا کند.

در رتبه‌های دوم و سوم به ترتیب گوشی‌های iQOO 9 و iQOO 9 پرو با چیپ پرچمدار کوالکام به چشم می‌خورند که این محصولات هم امتیازی بالاتر از یک میلیون را بدست آورده‌اند. این دستگاه‌ها همچنین از 12 گیگابایت رم بهره می‌برند.

در رتبه چهارم اما ردمی K50 پرو قرار گرفته که از تراشه پرچمدار مدیاتک بهره می‌برد. این دستگاه با چیپ دیمنسیتی 9000 و 8 گیگابایت رم توانسته به امتیاز 994,730 دست پیدا کند که یک موفقیت بزرگ برای مدیاتک به حساب می‌آید. در رتبه ششم همین فهرست گوشی اوپو فایند X5 پرو با تراشه دیمنسیتی 9000 هم خودنمایی می‌کند.

در رتبه‌های دیگر گوشی‌های نوبیا Z40 پرو، شیائومی 12 پرو، ریلمی GT2 پرو، موتورولا اج X30 و ردمی K50 گیمینگ به چشم می‌خورند که تمامی آن‌ها امتیازی بالاتر از 950 هزار را در آنتوتو کسب کرده‌اند. این لیست برای بازار چین است و انتظار می‌رود به‌زودی لیست مخصوص بازار جهانی‌اش منتشر شود.

مدیاتک در سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی تراشه‌های پرچمدار داشته تا بتواند کوالکام و سامسونگ را به چالش بکشد و حتی به رقیب چیپ‌های سری A اپل تبدیل شود. حالا به نظر می‌رسد دیمنسیتی 9000 آغازکننده چنین مسیری است و می‌تواند مدیاتک را به اهدافش برساند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید