جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اپل احتمالا در بهار پیش رو به صورت مجازی از نسل جدید آیفون SE رونمایی می‌کند

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
اپل احتمالا در بهار پیش رو به صورت مجازی از نسل جدید آیفون SE رونمایی می‌کند

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود توضیح داد که اولین رویداد اپل در سال 2022 احتمالا ماه مارس یا آوریل (10 اسفند تا 10 اردیبهشت) برگزار خواهد شد و از جمله دستگاه‌هایی که احتمالا در این رویداد معرفی می‌شوند، به آیفون SE جدید با پشتیبانی از شبکه 5G و تراشه سریع‌تر اشاره کرد

گورمن نوشت: «اولین رویداد مجازی اپل در سال 2022 چند ماه دیگر برگزار می‌شود و به من گفته شده که احتمالا در ماه مارس یا آوریل برگزار می‌شود.»

آیفون SE جدید با مودم 5G و تراشه سریع‌تر

طبق گزارش‌ها، اپل برای آیفون SE جدید به سراغ تراشه A15 Bionic می‌رود و شبکه 5G را از طریق این گوشی مقرون به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود طراحی این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی‌اش تغییری نداشته باشد و همچنان با یک محصول با طراحی مشابه آیفون 8 روبه‌رو شویم.

کوپرتینویی‌ها سال گذشته میلادی در تاریخ 20 آوریل (31 فروردین) با برگزاری رویدادی تحت عنوان Spring Loaded از دستگاه‌هایی مانند ردیاب ایرتگ، آی‌پد پرو جدید و مدل 24 اینچی آی‌مک با تراشه M1، نسل دوم اپل‌ تی‌وی 4K و گزینه‌ای جدید برای آیفون ۱۲ و همچنین آیفون ۱۲ مینی با رنگ بنفش رونمایی کرد.

در سال 2020 اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه مارس هیچ رویداد بهاره‌ای برگزار نکرد. با این وجود، همان سال چندین محصول جدید از جمله مدل‌های به‌روزرسانی شده مک بوک ایر و آی‌پد پرو و نسل دوم آیفون SE را در بیانیه‌های مطبوعاتی در وب‌سایت خود معرفی کرد.

اما در سال 2022، علاوه بر آیفون SE جدید، غول فناوری ممکن است در رویداد مارس یا آوریل خود از مدل‌های جدید 27 اینچی آی‌مک و مک مینی پیشرفته با تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس هم رونمایی کند.

گورمن همچنین در این گزارش به طور قطعی ادعا کرد که کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) در سال جاری کاملا مجازی خواهد بود. اخیرا نیز اعلام شده بود که رویداد E3 سال جاری با توجه به خطرات ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید