جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بازی Monster Hunter Rise در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
بازی Monster Hunter Rise در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

بازی Monster Hunter Rise یکی از عناوین مورد انتظار کنسول نینتندو سوییچ به شمار می‌رود. با این حال به گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی بازی، این اثر در آینده برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد.

آقای Ryozo Tsujimoto، تهیه‌کننده‌ی Monster Hunter Rise، در مصاحبه با IGN ژاپن اعلام کرد این بازی در اوایل سال 2022 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. وی در این باره گفت:

ما درخواست‌های زیادی از سوی طرفداران و به ویژه بازی‌بازان خارج از ژاپن برای انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Monster Hunter Rise داشتیم. بنابراین تصمیم گرفتیم این بازی را نیز را برای رایانه‌های شخصی منتشر کنیم. هدف ما انتشار آن در اوایل سال 2022 است.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Monster Hunter Rise در دست توسعه قرار دارد و به گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی بازی، جزئیات بیشتر در زمان مناسب ارائه خواهد شد. البته پیش از هکرها اطلاعاتی از برنامه‌های آینده‌ی شرکت کپ‌کام (Capcom) را فاش کرده‌ بودند که در بخشی از آن به انتشار بازی Monster Hunter Rise برای رایانه‌های شخصی اشاره شده بود.

طبق اطلاعات فاش شده، بازی Monster Hunter Rise به مدت 6 ماه در انحصار کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود و نینتندو مبلغ 6 میلیون دلار برای انحصاری زمانی به کپ‌کام پرداخت کرده است. همچنین گفته شده است که بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin نیز برای رایانه‌های شخصی در راه خواهد بود. شرکت کپ‌کام قرار است در ماه آینده‌ی میلادی یک رویداد دیجیتالی ویژه برای Monster Hunter برگزار نماید و احتمال دارد اطلاعات بیشتری از بازی مذکور ارائه شود.

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ 6 فروردین 1400 (26 مارس 2021) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: gamefa.com

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید