جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

انتشار تصاویری از نسل جدید فورد رنجر

author منتشر کننده
نظرات (8) 25 0
انتشار تصاویری از نسل جدید فورد رنجر

خودرویی که مبنای نسل جدید پیکاپ فولکس واگن اماروک خواهد بود

در دو عکس منتشر شده در سایت استرالیایی whichcar، تصویر نسل جدید فورد رنجر را مشاهده می‌کنیم که whichcar مجوز انتشار تصاویر را به سایت motor1.com نیز داده است. ظاهرا عکس ها خودروهای واقعی بوده و مدل های کامپیوتری نیستند ولی با وجود مشاهدات ریزبینانه هنوز هم تیم motor1.com از واقعی بودن تصاویر اطمینان ندارد. اجزای پیکاپ به نظر بسیار درخشان هستند و علاوه بر پنجره های دودی غیرعادی، لوگوی پنهان شده هم مرموز به نظر می رسد. در نتیجه احتمالا سیمای غیرطبیعی خودرو محصول افزودن مقداری جادوی فوتوشاپ به یک طرح گلی باشد. در بخش جلویی، خودرو شباهتی واضح به فورد F-150 فعلی دارد و گفته شده که رنجر دارای سهمی از چراغ های براکت مانند برادر بزرگترش و همچنین دو میله کرومی در سراسر پنجره مشبک مرکزی خود خواهد بود. همچنین چراغ های مه شکن مستطیلی هم دارای طرحی کاملا مشابه هستند.

نسل جدید فورد رنجر

اما با این وجود در بخش عقبی خودرو شباهت های زیادی مشاهده نمی‌شود. سبک شیب مانند سپر پشتی که در بخش مرکزی قرار گرفته قابل قیاس است، ولی چراغ ها و درب پشتی اشتراک زیادی با یک فورد F-150 ندارند.

نسل جدید فورد رنجر

در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019، فورد و فولکس واگن اعلام نمودند که در حال کار بر روی نسل جدید پیکاپ های رنجر و اماروک و نیز ون ها برای آینده هستند و از اختصاص خودروها تنها برای بازارهای افریقایی و اروپایی خبر دادند، هرچند در طول اعلام طرح در کنفرانس مطبوعاتی از ارائه مدل ها در امریکای شمالی به طور کامل جلوگیری نکردند و اخذ چنین تصمیمی را نیازمند مذاکرات بیشتری دانستند. فورد اعلام کرده که خواستار این نیست که نسل جدید رنجر و اماروک واقعا دوقلوهای طراحی شده ای باشند و به عنوان لیدر بازارهای جهانی گفته که در طول اعلام مشارکت خواستار تولیداتی با دینامیک رانندگی منحصر به فرد هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (8)

  1. این ماشین یه غول به تمام معناست کاش میشد که وارد ایران هم میشد.

  1. با سلام و خسته نباشید. خیلی ممنون بابت مطالبت بسیار جالب و عالیتون

  1. پیکاپ مخصوص آفرود بازها هست

  1. واقعا پیکاپ های فورد عالی و تک هستن به ویژه فورد sv raptor که به نظر من زیباترین پیکاپ دنیاست

  1. واقعا پیکاپ های فورد عالی و تک هستن به ویژه فورد sv raptor که به نظر من زیباترین پیکاپ دنیاست

  1. خیلی جالب بود.این ماشین ها سیستم ایمنی شون هم خیلی خوبه و برای کویر گردی که ماشین های ساده نمیتونن از پسش بر بیان خیلی خوبن.مرسی از مطلبتون

  1. فوق العادس برای سفر و ماجراجویی تو اقلیم های مختلف

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید