جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

رونمایی Ulefone از موبایل Power Armor 13 با باتری 13200 میلی‌آمپر ساعتی

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
رونمایی Ulefone از موبایل Power Armor 13 با باتری 13200 میلی‌آمپر ساعتی

شرکت «Ulefone» با معرفی گوشی هوشمند Power Armor 13 مجهز به قدرتمندترین باتری در میان موبایل‌های سرسخت بازار بار دیگر علاقه‌مندان به چنین دستگاه‌هایی را با باتری 13200 میلی‌آمپر ساعتی شگفت‌زده کرد.

معرفی گوشی هوشمند Power Armor 13

گوشی هوشمند Power Armor 13 از باتری 13200 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که نه تنها رکورد بی‌نظیری برای یولفون محسوب می‌شود، بلکه به عنوان قدرتمندترین باتری در میان برند های موبایلی سر سخت تا به امروز به شمار می‌رود. شارژ سریع 33 واتی، شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ معکوس 5 واتی از جمله امکاناتی است که در زمینه تامین انرژی توسط یولفون در اختیار کاربران قرار گرفته است.

معرفی گوشی هوشمند Power Armor 13

مشخصات سخت‌افزاری موبایل Power Armor 13

از سایر مشخصات سخت‌افزاری موبایل Power Armor 13 می‌توان به تراشه هلیو G95 با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. خریداران می‌توانند در صورت نیاز تا سقف 1 ترابایت از طریق کارت حافظه میکرو SD نیز به دستگاه بیافزایند. نسخه 11 سیستم عامل اندروید هم می‌تواند در اجرای روان و همزمان اپلیکیشن‌ها بدون فشار چندان به دستگاه، موثر باشد. صفحه نمایش 6.81 اینچی محصول از پنل فول HD پلاس با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل استفاده می‌کند. همچنین دوربین سلفی به شکل پانچ با حسگر 16 مگاپیکسلی در قسمت بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

بدنه گوشی هوشمند Power Armor 13

در بدنه موبایل Power Armor 13 شاهد بکارگیری ترکیب لنز چهارگانه با حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار حسگر 8 مگاپیکسلی برای لنز واید و حسگر 2 مگاپیکسلی برای لنز ماکرو هستیم. 5 فلاش برای ایجاد نور پرقدرت هم در زمان عکاسی در شب و هم سایر موقعیت‌ها می‌توانند بسیار مفید واقع شوند. پشتیبانی از ضبط ویدیوهای 4K نیز از دیگر قابلیت‌های بخش دوربین محصول جدید یولفون محسوب می‌شود.

بدنه موبایل Power Armor 13

از ویژگی‌های خاص موبایل Power Armor 13 باید به فاصله سنج مادون قرمز اشاره کرد که در نسل‌های قبلی اثری از آن دیده نمی‌شد. پشتیبانی از رادیو FM بدون نیاز به هدفون نیز می‌تواند خبر خوشی برای برخی از کاربران باشد. گواهی‌های IP68 و IP69 هم می‌توانند خیال خریداران را بابت مقاومت در برابر آب، گرد و خاک و ضربه راحت کند. حسگر اثر انگشت و اتصال NFC نیز در محصول وجود دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید