جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

پوکو X4 NFC و ردمی نوت 11T پرو یک قدم به معرفی نزدیکتر شدند

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
پوکو X4 NFC و ردمی نوت 11T پرو یک قدم به معرفی نزدیکتر شدند

دو گوشی جدید ردمی و پوکو در پایگاه داده FCC رویت شدند. این دستگاه‌ها ردمی نوت 11T پرو با شماره مدل 2201116SG و پوکو X4 NFC با شماره مدل 2201116PG نام دارند که طبق شایعات، از مشخصات فنی مشابه بهره می‌برند.

طبق تاییدیه FCC، این دو گوشی هوشمند به رابط کاربری پیش فرض MIUI 13 مجهز می‌شوند و همچنین از وای فای دو بانده و شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات پوکو X4 NFC و ردمی نوت 11T پرو

گوشی ردمی به یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت 11T پرو از نظر پیکربندی رم و حافظه داخلی در سه نسخه مختلف راهی بازار می‌شود: 6 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی.

در سوی دیگر انتظار داریم پوکو X4 در چهار عضو روانه بازار شود. این خانواده احتمالا شامل نسخه NFC به همراه استاندارد، GT و پرو خواهد بود و از نظر مشخصات فنی تفاوت‌هایی میان آن‌ها به چشم خواهد خورد.

پوکو X4 NFC

احتمالا مدل NFC به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود و همچنین از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 920 بهره می‌برد. این چیپ امکان پشتیبانی از شبکه 5G را برای محصول پوکو به همراه دارد.

طبق گزارش‌ها، پوکو X4 NFC به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌شود که سنسور اصلی‌اش 108 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه همچنین از دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو پشتیبانی می‌کند.

اگر شایعات صحت داشته باشند، ردمی نوت 11T پرو مشخصات یکسان با گوشی پوکو خواهد داشت. بنابراین در این محصول هم با نمایشگر 6.67 اینچی امولد روبه‌رو می‌شویم.

انتظار می‌رود برخی اعضای خانواده سری پوکو X4 در فصل اول 2022 از راه برسند و مانند نسل کنونی، فروش بالایی را در بازار تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید