جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

جفری پیرس: فیلم‌نامه‌ی سریال The Last of Us “نفس‌گیر” است

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
جفری پیرس: فیلم‌نامه‌ی سریال The Last of Us “نفس‌گیر” است

جفری پیِرس، صداپیشه‌ی شخصیت تامی در مجموعه‌ی The Last of Us، اخیراً طی مصاحبه‌ی فیلم‌نامه‌ی سریال این مجموعه را “نفس‌گیر” خواند.

جفری پیِرس (Jeffrey Pierce) اخیراً طی مصاحبه‌ای در مورد ایفای نقش خود در سریال The Last of Us صحبت کرد و جزئیاتی از آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. وی خاطرنشان کرد:

من چندین فیلم‌نامه را خوانده‌ام و آن‌ها نفس‌گیر هستند. هر قطعه از این فیلم‌نامه، لحن و ساختاری دارد که جهان بازی و اتفاقات داخل آن را کاملاً توصیف می‌کند. البته، این فیلم‌نامه‌ها باید چند صد برابر بیشتر از بازی محتوا داشته باشند؛ چرا که در فیلم سینمایی از گیم‌پلی خبری نیست و تنها تصویر و دیالوگ‌ها راوی هستند.

من فکر می‌کنم که آن‌ها بهترین فیلمنامه‌هایی هستند که تابه‌حال دیده‌ام و از نظر سطح جزییات، تک تک شحصیت‌ها از الی گرفته تا سایرین عمیق و خارق‌العاده خواهند بود.

همچنین، وی در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود از تهیه‌کننده‌ی این سریال بابت دعوت وی برای شرکت در این پروژه تشکر کرد.

به هر ترتیب، با وجود این‌که جفری پیرس در هر دو بازی The Last of Us و The Last of Us 2 صدا پیشه‌ی شخصیت تامی بود، اما در این سریال وظیفه دارد تا به عنوان شخصیتی جدید با نام Perry نقش‌آفرینی کند و وظیفه‌ی نقش‌آفرینی تامی نیز بر عهده‌ی Gabriel Luna خواهد بود. همچنین به گفته‌‌ی پیرس، شخصیت Perry به شاخه‌ای جدید از داستان‌های این مجموعه تعلق دارد و نقش بسزایی در این سریال خواهد داشت.

علاوه بر این، وی افزود:

زمانی که من برای اولین بار فیلم‌نامه‌ی مشترک نیل درکمن (Neil Druckmann) و کرک میزین (Craig Mazin) برای این سریال را خواندم، شدیداً تحت تاثیر قرار گرفتم و به آن‌ها گفتم که این فیلم‌نامه محشر است. این زوج کارهای شگفت‌انگیزی خواهند کرد و یک شاهکار واقعی سینمایی را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد. از الان برای تماشای آن لحظه‌شماری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید