جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

"آنر واچ GS 3"

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
"آنر واچ GS 3"

از گذشته ها تا به امروز ساعت به عنوان یک عضو جدا نشدنی در زندگی روزمره مان وجود داشته است. در حقیقت قدمت ساعتها به سالهای بسیار دور بر می گردد اما نکته ی جالب توجه اینجاست که شکل ساعت ها ثابت نمانده است و روز به روز تغییر پیدا کرده است. در گذشته ساعت ها شکل ساده ای داشتند اما به مرور زمان مبدل به ساعت های بسیار پیشرفته ای شدند و در حال حاضر ما ساعت هایی داریم به نام ساعت های هوشمند. این نام خودش به تنهایی مشخص می کند که این ساعت ها چگونه هستند و دارای هوش و زکاوت می باشند. نام دیگری که برای آن ها در نظر گرفته شده است اسمارت واچ است که همان معنی را می دهد.

در حقیقت می توان اظهار داشت که این ساعت ها دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشند به نسبت ساعت هایی که در گذشته وجود داشته است و دلیل آن هم کاملا مشخص است، دلیل این می باشد که دنیای این روز ها وارد این ساعت ها شده است و آن ها را به روز کرده است. در واقع می توان به جرئت گفت که مهمترین قابلیت ساعت‌های هوشمند در ارتباط آن‌ها با تلفن هوشمند است. در واقع این ساعت‌ها قرار است مکمل تلفن هوشمند بوده و انجام برخی از امور را از طریق ساعت و بدون نیاز به خارج کردن تلفن از داخل کیف یا جیب شما میسر کنند.

همان طور که خودمان بهتر می دانیم هر چه قدر که زمان به جلو می رود، نیاز ما هم به تکنولوژی های جدیدتر بیشتر می شود و این داستان آنقدر ادامه پیدا می کند که دیگر بدون آن نمی توانیم به طور عادی زندگی کنیم. ما برای هر کدام از تکنولوژی های امروزی نیاز های متفاوتی داریم. خواندن خبر و آگاه شدن از خبر های روز در تکنولوژی امروز در کجا قرار گرفته است؟ به نظر شما ساعت های هوشمند چه کارایی را می توانند داشته باشند و چگونه می توانند بخش اعظم زندگی مان را پر کنند؟

بر اساس شنیده ها به گفته ی برخی از کارشناسان ساعت های هوشمند فقط برای مسائل معمولی نظیر خواندن اس ام اس، آگاه شدن از وضعیت آب و هوا، جواب یا رد کردن تماس و … استفاده می شوند که کارایی آن ها را محدود می کند. اما Gilles Raymon نظر دیگری دارد. به نظر او باید ساعت های هوشمند طوری طراحی شوند که از آن ها بتوان به عنوان یک گجت جداگانه استفاده کرد. او در حال طراحی یک برنامه ای است که شما بتوانید خبرها  را نه تنها به صورت تیتروار بلکه به طور کامل در ساعت های هوشمند بخوانید.

در واقع بررسی ها نشان داده اند ما وسیله ای را می سازیم زیرا به آن نیاز داریم و اگر غیر از این بود هیچ وقت وسیله ای را خلق نمی کردیم. به عبارت دیگر تمام ابزار های ساخته شده توسط بشر به منظور رفع نیازهای ما طراحی و ساخته شده اند اما همیشه نتیجه این گونه نبوده و برخی از آنها گجت هایی ناکارامد و گاهی اوقات مشکل ساز می شوند و ما مجبور به حذف آن ها می شویم. این نگاهی است که برخی منتقدان به ساعت های هوشمند دارند و عقیده دارند که این گجت ها برای ما کارایی نداشته و بدرد نخور هستند!

همه ی این ها دست به دست هم داده اند تا به ما بگویند که وسایل جدید در حال تولید هستند و با این اوصاف و طبق گفته های بالا روز به روز به تعداد مدل ها و شرکت های سازنده ساعت های هوشمند اضافه می شود که جدیدترین عضو این خانواده محصول کمپانی اپل است. پس از ارائه ساعت هوشمند توسط کمپانی اپل تقریبا همه کمپانی های بزرگ تولید کننده گجت های الکترونیکی برای خود دست کم یک ساعت هوشمند دارند و هر ماه هم شاهد خبری جدید از تولید این گونه گجت ها هستیم. اما سوال این جاست ساعت هوشمند بخریم یا خیر؟

"آنر واچ GS 3"

همانطور که آگاه هستید این روزها برند هایی که تا قبل شهرت زیادی نداشتند روز به روز در حال پیشرفت بوده و به واسطه ی تبلیغات فراوان و گسترده ای که داشته اند نامشان بر سر زبان ها افتاده است. یکی از این کمپانی ها کمپانی معروف و به نام آنر می باشد. آنر در حال گسترش تنوع ساعت‌های هوشمند خود برای مشتری است. آن‌ها اخیرا مدل جدید آنر واچ GS 3 را به بازار معرفی کردند. آنرو واچ GS 3 با طراحی ظریف و براق عرضه خواهد شد، برعکس مدل GS Pro که طراحی اسپورتی داشت. طراحی این ساعت جدید برای لباس‌های رسمی و روزانه نیز مناسب است. اما بیایید با هم نگاهی داشته باشیم به مشخصات این ساعت.

"آنر واچ GS 3"

بیشتر بخوانید: گوشی های نوکیا دریافت کننده اندروید 12

مشخصات ساعت هوشمند آنر واچ GS 3

همه ی ما به دنبال ساعت های لوکس و برند هستیم و این یکی از علایق عمومی همه ماست. در این جا در رابطه با ساعت هوشمند صحبت می کنیم. این ساعت دارای یک شیشه منحنی سه بعدی با حاشیه‌های یکدست است. بدنه آن از فولاد ضد‌زنگ 316 لیتری با کربن پایین طراحی شده است. ضخامت این فولاد 10.5 میلی‌متر و وزن آن 44 گرم است. قطر آن نیز 45.9 میلی‌متر است. این ساعت با رنج رنگ اصلی نقره‌ای، طلا و سیاه عرضه خواهد شد و رنگ‌های دیگر از این سه رنگ نشأت خواهند گرفت. هر کدام از این رنگ‌ها بند مچی متفاوتی دارند. رنج رنگ طلا و نقره‌ای با چرم ناپا و رنگ مشکی با یک بند لاستیکی بادوام عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که وجود دارد در حقیقت این ساعت هوشمند یک سری ویژگی ها دارد که آن را منحصر به فرد کرده است. این ساعت دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با 326 پیکسل در هر اینچ است. رزولوشن این ساعت 466×466 است. صفحه‌نمایش ساعت جدید مقداری از مدل Pro آن بزرگتر است. در پشت ساعت یک ماژول 8 کاناله PPG با دقت 97 درصد برای ردیابی ضربان قلب وجود دارد. این ساعت 24 ساعت روز و هفت روز هفته توانایی ردیابی کردن سطح اکسیژن خون و وضعیت خواب را دارد. همچنین می‌تواند به لطف Honor Health 5.0، دویست پیشنهاد سلامتی برای بهبود وضعیت خواب ارائه کند.

یکی دیگر از آپشن های این ساعت دارا بودن لوکیشن بسیار قوی می باشد. در واقع دقت بسیار بالایی در این زمینه در این ساعت دیده شده است. این ساعت برای ردیابی وضعیت خریدار خود در فضای بیرون، از موقعیت‌ یاب با فرکانس دوگانه و پشتیبانی از ماهواره‌های گروهی استفاده می ‌کند. طبق گفته آنر، این ساعت نسبت به MagicWatch 2 دقت موقعیت‌یابی اش 167 درصد افزایش یافته است. در این ساعت بیش از صد حالت ورزشی از جمله 10 مد ورزشی حرفه ‌ای وجود دارد.

همیشه با ورود یک محصول جدید به بازار بسیاری از برند ها که محصول مشابه تولید می کنند به نقد و بررسی محصول تازه وارد شده می پردارند و کمپانی سازنده به دنبال پاسخ های مناسبی نیز می گردد. در رابطه با این محصول می توان گفت که طبق صحبت‌های کمپانی سازنده، ساعت آنر واچ GS 3 دارای استاندارد ضد آب 5 ATM است که در حقیقت این عبارت بیانگر مقاومت آن در عمق 50 متری و به مدت 10 دقیقه است. سنسور‌های دیگر این گجت شامل شتاب ‌سنج، ژیروسکوپ، قطب ‌نما، فشارسنج و سنسور‌های نور محیطی می‌ شوند.

یکی دیگر از ویژگی ها و یا آپشن های بسیار مهم که این محصول دارد و آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می کند این است که این ساعت 14 روز استفاده روزانه و 30 ساعت استفاده مداوم از GPS را وعده می ‌دهد. خبر خوب این است که طبق اعلام آنر این ساعت هوشمند برای عملکرد روزانه تنها به 5 دقیقه زمان برای شارژ نیاز دارد. شارژ کامل باتری 451 میلی آمپر ساعت این گجت کمتر از یک ساعت خواهد بود. با این حال و این اوصاف ساعت GS Pro چهارده ساعت استفاده معمولی در روز را ارائه می‌کرد، اگرچه استفاده از GPS آن کارآمدتر بود و باتری 48 ساعت دوام داشت.

به غیر از همه ی مواردی که در بالا گفته شد حالا می خواهیم به موارد دیگری بپردازیم که در واقع می توان گفت که جز ویژگی های بسیار مهم و متمایز کننده ی این ساعت های هوشمند می باشد. با بررسی های صورت گرفته شده مشخص شده است که در حقیقت چندین اپلیکیشن که از قبل نصب شده اند در این ساعت وجود دارند که شامل پخش ‌کننده موسیقی با 4 گیگا بایت فضای ذخیره سازی، زنگ آلارم و زمان، یک دکمه ریموت برای شاتر دوربین و قابلیت ردتماس با پیام‌ های متنی از پیش تعریف شده می ‌شود.

به عنوان آخرین مطلب در این مورد می توان گفت که در حقیقت می توان اظهار داشت که علاوه بر این‌ ها می ‌توان اپ ‌های دیگر نیز نصب کرد اما باید توجه داشت که این ساعت از سیستم‌عامل Wear OS گوگل پشتیبانی نمی‌ کند. ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 هم اکنون در چین در حال پیش فروش است. مدل مشکی با دست بند لاستیکی به قیمت 1300 یوان چین که معادل 205 دلار است عرضه می ‌شود در حالی که مدل ‌های چرم ناپا با قیمت 1500 یوان، معادل 235 دلار در دسترس است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید