جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آیفون ۱۵ پرو احتمالا فاقد درگاه فیزیکی سیم‌کارت خواهد بود

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
آیفون ۱۵ پرو احتمالا فاقد درگاه فیزیکی سیم‌کارت خواهد بود

یک رسانه برزیلی با انتشار گزارشی با استناد به منابع داخلی خود ادعا کرده آیفون ۱۵ پرو که قرار است سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اولین گوشی اپل خواهد بود که بدون درگاه فیزیکی سیم‌کارت روانه بازار می‌شود.

در حالی که مدل‌های اخیر آیفون از اسلات فیزیکی نانو سیم‌کارت و یک eSIM دیجیتال بهره می‌برند، نشریه برزیلی «Blog do iPhone» در گزارش خود ادعا می‌کند که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو داری دو eSIM خواهند بود تا همچنان قابلیت دو سیم کارتی خود را حفظ کند.

آیفون ۱۵ پرو احتمالا فاقد درگاه فیزیکی سیم‌کارت خواهد بود

با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند در گوشی آیفون خود از دو خط متفاوت خدمات دریافت کنند که در مواردی مانند مهاجرت به کشورهای خارجی یا داشتن خط شخصی و تجاری منحصر به‌فرد، برای کاربران مفید خواهد بود.

آیفون ۱۵ پرو بدون درگاه‌ سیم‌کارت؟

تا زمان عرضه گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو هنوز دو سال باقی مانده و باید منتظر بود تا منابع دیگری نیز در گزارش‌های خود به این شایعه اشاره کنند. همچنین این نشریه برزیلی، هرچند به منابع داخلی اشاره کرده اما منبع موثقی برای اخبار اپل محسوب نمی‌شود. حتی اگر این شایعه صحت داشته باشد، اپل مجبور خواهد بود تا گوشی خود را همچنان در کشورهایی که از سرویس eSIM پشتیبانی نمی‌کنند، به همراه اسلات فیزیکی سیم‌کارت عرضه کند.

آیفون ۱۵ پرو احتمالا فاقد درگاه فیزیکی سیم‌کارت خواهد بود

بیشتر بخوانید: گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو (Xiaomi 11T Pro )

حذف شیار سیم‌کارت از سویی دیگر می‌تواند مقاومت این دستگاه را در برابر آب بیشتر کند. همچنین طبق شایعات اخیر، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در آینده یک آیفون بدون پورت را روانه بازار کند و اکنون عدم وجود اسلات سیم‌کارت می‌تواند گام دیگری در جهت طراحی یکپارچه گوشی‌های این شرکت باشد.

در چند وقت اخیر شایعات بسیار زیادی درباره گوشی‌های سری آیفون ۱۴ شنیده می‌شود. در گزارش‌ها عنوان شده که آیفون ۱۴ پرو احتمالا با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت رم معرفی می‌شود و همچنین این گوشی به جای بریدگی فعلی (ناچ) از روزنه مخصوص دوربین سلفی مانند گوشی‌های اندرویدی بهره خواهد برد. باید دید کوپرتینویی‌ها سرانجام چه برنامه‌هایی برای نسل آینده گوشی‌های‌ خود دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید