جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بلومبرگ: آیفون 14 پرو با نمایشگر همیشه روشن برخی ویجت‌ها را نمایش می‌دهد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
بلومبرگ: آیفون 14 پرو با نمایشگر همیشه روشن برخی ویجت‌ها را نمایش می‌دهد

به گزارش «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس احتمالا با نمایشگر همیشه روشن معرفی می‌شوند که در آن برخی ویجت‌ها از جمله وضعیت آب و هوا، تناسب اندام و اطلاعات دیگر در حالت صفحه نمایش قفل یا لاک اسکرین iOS 16 نمایش داده می‌شود.

پیشتر نیز خبرهای دیگری در مورد عرضه مدل‌های آیفون 14 پرو با نمایشگر همیشه روشن منتشر شده بود که به کاربران این امکان را می‌دهد بتوانند بدون نیاز به ضربه زدن روی صفحه نمایش برای فعال کردن آن، برخی اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کنند. حالا خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود می‌گوید در حالت لاک اسکرین در نسخه iOS 16 کاربران می‌توانند برخی ویجت‌ها را مشاهده کنند.

با این حساب آیفون 14پرو مانند اپل واچ، ویجت‌هایی از جمله وضعیت آب و هوا، تقویم، وضعیت سهام، برخی فعالیت‌ها و داده‌ها را روی نمایشگر همیشه روشن با نرخ بروزرسانی پایین نشان می‌دهد. همچنین مانند اپل واچ از نمایش برخی داده‌های حساس در لاک اسکرین جلوگیری می‌کند.

 بلومبرگ: آیفون 14 پرو با نمایشگر همیشه روشن برخی ویجت‌ها را نمایش می‌دهد

بیشتر بخوانید: طراحی و ابعاد نمایشگر سری آیفون 15 ممکن است مشابه آيفون 14 باشد

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو و ویژگی‌های آن

به نظر می‌رسد نمایشگر همیشه روشن احتمالا بتواند تاریخ، ساعت و نوتیفیکیشن‌های خوانده نشده را نیز نمایش دهد. این احتمال وجود دارد اپل مانند رویکردی که برای اپل واچ سری 5 در پیش گرفت، به کاربران این امکان را بدهد تا از طریق تنظیمات برنامه بتوانند نمایشگر همیشه روشن را در مدل‌های مختلف آیفون 14 پرو فعال یا غیرفعال کنند.

مارک گورمن در گزارش خود به این نکته نیز اشاره می‌کند که در حالت نمایشگر همیشه روشن، آیفون 14 پرو احتمالا با اتخاذ رویکردی از جمله روشنایی کمتر و فریم ریت پایین‌تر مصرف باتری را به حداقل برساند. اپل در مدل‌های آیفون 13 پرو نرخ بروزرسانی نمایشگر را در حالتی که کار خاصی با گوشی انجام نمی‌شود تا ۱۰ هرتز کاهش می‌دهد. به گفته «راس یانگ»، یکی از تحلیلگران حوزه نمایشگر انتظار می‌رود نرخ بروزرسانی نمایشگر مدل‌های آیفون 14 پرو مانند اپل واچ تا یک هرتز کاهش پیدا کند.

به نظر می‌رسد تنها مدل‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر همیشه روشن به بازار عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید