جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

افشای مشخصات کلیدی شیائومی 12S و 12S پرو

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
افشای مشخصات کلیدی شیائومی 12S و 12S پرو

گزارشات حاکی از آن هستند که شیائومی مشغول کار روی سری 12S است و این محصولات شامل دو نسخه 12S و 12S پرو می‌شود. اما حالا مشخصات دو گوشی جدید شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده که گفته می‌شود همان محصولات سری 12S هستند.

بنابر اعلام اکانت Digital Chat Station، بازار به زودی میزبان گوشی‌های پرچمدار با نمایشگرهای کوچک‌تر خواهد بود. یکی از این گوشی‌ها که ظاهرا همان 12S است، دارای نمایشگری با گوشه‌های منحنی و وضوح تصویر +FHD خواهد بود که رفرش ریت 120 هرتزی دارد.

دوربین اصلی سه گانه 12S مجهز به یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود و گفته شده دارای الگوریتمی در سطح سخت‌افزاری است که تجربه عکاسی را بهبود می‌بخشد.

 افشای مشخصات کلیدی شیائومی 12S و 12S پرو

بیشتر بخوانید: مشخصات ظاهری ردمی نوت 11

مشخصات احتمالی سری شیائومی 12S

گفتنی است که خویشاوند بزرگ‌تر این گوشی هوشمند بی‌نام احتمالا همان شیائومی 12S پرو است که مجهز به نمایشگر 2K است و به صورت کلی در زمینه نمایشگر بهینه‌سازی‌های بیشتری روی آن انجام شده، همچنین این مدل مانند 12S از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس بهره خواهد برد.

البته با استناد به یک گزارش دیگر شاید 12S پرو با دو تراشه متفاوت روانه بازار شود، به شکلی که یکی از آنها احتمالا دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس خواهد بود و دیگری نیز به تراشه دیمنستی 9000 مجهز خواهد شد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد 12S پرو نخستین گوشی پرچمدار شیائومی باشد که از تراشه ساخت مدیاتک استفاده خواهد کرد.

در پایان گفتنی است که علاوه بر این موارد، به تازگی 3 گوشی جدید شیائومی با شماره مدل‌های 2203121C و 226123SC به همراه 2206122SC موفق به کسب مجوز CMIIT شده‌اند که به معنای دریافت اجازه فروش در چین است.

انتظار می‌رود شماره مدل‌های مذکور به ترتیب متعلق به گوشی‌های شیائومی 12 اولترا و 12S به همراه 12S پرو باشند.  

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید