جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اپل ظاهرا شروع به آزمایش آیفون SE 3 و دو آیپد جدید در هند کرده است

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
اپل ظاهرا شروع به آزمایش آیفون SE 3 و دو آیپد جدید در هند کرده است

اپل یک آیفون جدید، یک آیپد اقتصادی و یک آیپد دیگر که احتمالا نسل جدید آیپد ایر است را به کشور هند ارسال کرده تا در این کشور آزمایش شوند. با توجه به قیمت آیفون ارسالی، به نظر می‌رسد با آیفون SE 3 روبه‌رو هستیم.

چندین هفته پیش اپل دو مدل آیپد و یک آیفون جدید را در دیتابیس ECC ثبت کرد که البته شماره مدل آن‌ها هیچ ارتباطی با محصولات موجود در بازار کوپرتینویی‌ها ندارد. حالا طبق گزارشی جدید، دستگاه‌ها با این شماره مدل‌ها به بازار هند ارسال شده‌اند تا مورد آزمایش قرار بگیرند.

اپل شروع به آزمایش آیفون SE 3 کرده است؟

آیفون صادر شده به هند با شماره مدل‌های A2783 ،A2595 و A2784 قیمتی برابر 306 دلار داشته که البته باید مالیات صادرات را هم به آن اضافه کنیم. با توجه به این قیمت، به احتمال بسیار زیاد با آیفون SE 3 روبه‌رو هستیم، محصولی که گفته می‌شود در بهار پیش رو رسما معرفی می‌شود.

اپل ظاهرا شروع به آزمایش آیفون SE 3 و دو آیپد جدید در هند کرده است

محصول بعدی که احتمال آیپد ایر 5 خواهد بود، شماره مدل‌های A2588 و A2589 را یدک می‌کشد. قیمت این تبلت اپل در محدوده 500 تا 697 دلار قرار دارد. آیپد دیگر هم با شماره مدل‌های A2757 و A2761، یک آیپد اقتصادی خواهد بود چرا که قیمتش 300 دلار عنوان شده است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که قیمت‌های اعلامی پایین‌تر از قیمت نهایی این محصولات خواهد بود و برای مثال نباید منتظر عرضه آیفون SE 3 با قیمت 300 دلار باشیم.

اپل ظاهرا شروع به آزمایش آیفون SE 3 و دو آیپد جدید در هند کرده است

بیشتر بخوانید: گلکسی A53 با دریافت تاییدیه FCC یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

طبق گزارش‌ها، نسل سوم آیفون SE از نظر ظاهری تفاوتی با نسل قبلی‌اش نخواهد داشت، اما از شبکه 5G بهره می‌برد تا کاربران بیشتری را جذب کند. این محصول که انتظار می‌رود به تراشه A15 Bionic مجهز شود، احتمالا در رویداد بهار اپل به همراه آیپد ایر جدید از راه می‌رسد. گفته می‌شود آیپد ایر 5 از ویژگی‌های مشابه آیپد مینی جدید بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید