جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین ایرپاد ها به گزارش نیویورک تایمز

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
بهترین ایرپاد ها به گزارش نیویورک تایمز

هدفون های بی سیم کم کم به جز جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. در مترو، محل کار، خانه و حتی در حین ورزش کردن این دستگاه های کوچک همراه ما هستند و کار را آسان تر می کنند. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که از هندزفری استفاده کند و ساعت ها به دنبال باز کردن گره آن باشد و در نهایت به علت قطع شدن سیم های آن مجددا مجبور به خرید یک هندزفری دیگر شود. بسیاری از هدفون هایی که در این مطلب با آن آشنا می شوید، در برابر آب یا تعریق مقاوم هستند اما برای کارهایی که با ضربه زیاد همراه هستند یا استفاده در شرایط بسیار مرطوب طراحی نشده اند.

دو نوع هدفون بی سیم در بازار وجود دارد:

آن هدفون هایی که از طریق کابل متصل می شوند (معمولاً به عنوان یقه یا بند گردن نامیده می شوند) و آن هدفون هایی  که آن ها را هدفون بلوتوث "بی سیم واقعی" می نامیم که کمی شبیه سمعک هستند. هدفون‌های بی‌سیم واقعی به دلیل سبک و کارا بودنشان به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند. به این ترتیب، اکنون بسیاری از تولیدکنندگان توجه خود را بر عرضه هدفون‌هایی به این سبک متمرکز کرده‌اند. بهتر است برای یافتن بهترین هدفون های بی سیم برای استفاده روزمره، از معیارهای زیر استفاده کنیم:

- کیفیت صدای عالی:

یک راه مناسب برای بررسی کیفیت صدا، استفاده از نظرات سایر خریداران است که می تواند به شما نشان دهد آن دستگاه پس از استفاده مداوم آیا تغییری در کیفیت صدا ایجاد کرده است یا همچنان مانند روز اول به خوبی کار می کند؟

- طراحی مناسب:

تنها یک بار افتادن یکی از هدفون ها در خیابان یا هر جای دیگری که متوجه آن نشوید کافیست تا آن را به طور کامل از دست بدهید. به همین دلیل بهتر است دنبال هدفون هایی بگردید که با سایز گوش شما همخوانی داشته باشد یا به گونه ای طراحی شده باشد که احتمال درآمدن از گوش را کاهش دهد.

- عمر باتری خوب:

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که هر خریداری باید به آن توجه کند، عمر باتری است. به طور متوسط حدود 5 ساعت حفظ شارژ برای هدفون های بلوتوثی و 7 ساعت حفظ شارژ برای هدفون هایی که از طریق کابل متصل می شوند، عدد خوبی محسوب می شود.

- کیفیت تماس:

اگر این دستگاه ها را به منظور استفاده روزانه تهیه می کنید باید حتما این ویژگی را نیز در نظر داشته باشید چرا که در طی روز با تماس های زیادی چه صوتی و چه تصویری مواجه خواهید شد و دستگاه شما باید بتواند صدا را به خوبی انتقال دهد و از صداها و نویز های اطراف کم کند.

- مقاومت در برابر تعریق و رطوبت:

گرچه ممکن است که دستگاه را برای استفاده در حین ورزش تهیه نکنید اما ممکن است در طی همین استفاده روزمره، در معرض باران و.... قرار بگیرید.

پیشنهادی که کارشناسان نیویورک تایمز برای خرید هدفون داشته اند را در ادامه بررسی خواهیم کرد و نکته قابل توجه این است که این افراد حداکثر بودجه 250 دلار برای هدفون های بلوتوثی و 100 دلار را برای هدفون هایی که روی گردن آویخته می شوند مناسب می دانند و معتقدند که با این میزان هزینه می توان مواردی را تهیه کرد که ویژگی های ذکر شده را تا حد خوبی دارا هستند.

Beats Fit Pro:

هیچ کمبودی برای هدفون های بی سیم خوب در بازار وجود ندارد، اما بهترین هدفون بی سیم باید سطح مطلوبی از عملکرد، قابلیت اطمینان و راحتی را ارائه دهد تا ارزش خرید داشته باشد. Beats Fit Pro  همان هدفون بی سیم ای است که کیفیت صدای عالی و بسیاری از ویژگی های مهم و قابل توجه  را در یک طراحی جمع و جور و ایمن ارائه می دهد. نکته خوب اول این است که این هدفون ها برای استفاده در تمام روز به اندازه کافی راحت است. در گذشته، هدفون های Beats به دلیل کیفیت صدای باس سنگین خود شناخته می شدند اما در این نسخه از محصولات، این کمپانی توانسته است کیفیت صدا را اصلاح کند. کیفیت میکروفون برای چت های تلفنی یا ویدیویی فوق العاده است. در اتاق ‌های ساکت صدای بسیار واضحی خواهید داشت، و اگر نیاز به تماس در حال حرکت دارید، فناوری کاهش نویز پس‌زمینه کمک زیادی به شما می‌کند. اگرچه حذف نویز تا حدودی صدای شما را فشرده می کند، اما به طور موثر باد و سایر نویز ها مانند صدای اتومبیل ها در ترافیک و.... را کاهش خواهد داد.

بررسی کنندگان کیفیت هدفون های در نیویورک تایمز  تحت تاثیر حذف موثر نویز، میکروفون های شفاف، مقاومت در برابر آب و دکمه های آسان برای استفاده قرار گرفتند و ذکر می کنند که بر خلاف بسیاری از مواردی که آزمایش کرده بودند هدفون‌های Fit Pro در طول ماه‌ ها آزمایش عملکرد خوبی ارائه کردند در حالی که سایر هدفون ها در طی استفاده طولانی مدت با باگ هایی مواجه شده بودند.

بهترین ایرپاد ها به گزارش نیویورک تایمز

اگر یک جفت هدفون بی‌سیم می‌خواهید که برای رفت ‌و آمد، محل کار، و باشگاه ورزشی شما مناسب باشد، Beats Fit Pro برای شما مناسب است. Fit Pro صدای عالی، با باس تا حدودی تقویت شده و وضوح صدای عالی، و میکروفون های داخلی دارد که برای کاهش صدای باد و پس زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند. این هدفون‌ها دارای درجه‌ی مقاومت کافی در برابر آب (IPX4) برای محافظت از اکثر فعالیت‌ها هستند. درجه مقاومت در برابر آب IPX4 به این معنی است که Fit Pro باید برای دویدن یا تمرین متوسط ​​کافی باشد. با این حال، برای تعریق شدید، تمرینات مبتنی بر آب چندان مناسب به نظر نمی آیند.  پنل آزمایشی نیویورک تایمز متوجه شد که بال‌های انعطاف‌پذیر و تثبیت‌کننده روی هدفون‌ها راحت هستند و احساس امنیت و راحتی زیادی به مصرف کننده ارائه می کنند. اگر ترجیح می دهید یک گوش را باز نگه دارید، می توانید از هر یک از هدفون ها به صورت جداگانه استفاده کنید. شش ساعت زمان روشن بودن هدفون ها و گوش دادن (با ANC روشن) به موسیقی یا هر کار دیگری، برای این هدفون های بی سیم معمول است. این دستگاه ویژگی شارژ سریع را نیز دارد و به این صورت است که پس از پنج دقیقه شارژ هدفون ها شما می توانید یک ساعت مجددا از آن ها استفاده کنید.

اگر از طرفداران اپل هستید و می‌خواهید به ویژگی‌های تراشه H1 اپل دسترسی داشته باشید، احتمالا خوشحال می‌شوید بدانید که هدفون‌های Fit Pro این امکان را برای کاربران اپل ارائه می‌کنند. درست مانند هدفون های AirPods Pro اپل، این هدفون بی سیم نیز جفت شدن و تعویض اتصال آسان با دستگاه های اپل متصل به iCloud و همچنین ویژگی هایی مانند ردیابی سر و کنترل بدون لمس «Hey Siri» را ارائه می دهند. اگر برنامه Beats را دانلود کنید، برخی از ویژگی های سفارشی ‌سازی دکمه‌ها و جفت‌ سازی با یک لمس برای استفاده در دستگاه‌های Android در دسترس است. در منوی تنظیمات اپل یا (برای کاربران اندروید) برنامه Beats، می‌توانید کنترل‌های صدا را به جای کنترل‌های ANC/hear-through و دستیار دیجیتالی تغییر دهید، اما متوجه شدند که پیکربندی اشکالات بیشتری برای کاربران اندرویدی نسبت به کاربران اپل دارد. نقطه ضعف اصلی این هدفون ها ناتوانی در جفت کردن همزمان آن ها با دو دستگاه (مانند تلفن و لپ تاپ) است.

هر هدفون دارای یک دکمه فیزیکی است که به راحتی پیدا می شود و فشار دادن آن راحت است. این ویژگی در مقایسه با سایر برند ها که دکمه های لمسی دارند و یا از دکمه هایی استفاده می کنند که فشار دادن آن ها، دستگاه را به داخل کانال گوش هل می دهد، بسیار به چشم می آید. دکمه‌ها پخش موسیقی، پاسخ/پایان تماس، فعال‌سازی دستیار دیجیتالی، و جابه‌جایی بین ANC و حالت شنیدن را کنترل می‌کنند.

از دیگر ویژگی های مثبت این هدفون ها می توان به طراحی خوب آن اشاره کرد؛ این هدفون ها دارای باله های کوچکی هستند که فشار بر گوش خارجی را به حداقل می رسانند و به اندازه ای سبک و کوچک هستند که گوش را به سمت پایین نمی کشند. این دستگاه به همان اندازه که برای دویدن راحت است برای کار در دفتر اداریتان نیز می تواند کاربردی باشد.

یکی دیگر از نقاط ضعف Beats Fit Pro قاب بزرگ آن است. نه تنها فاقد قابلیت‌های شارژ بی‌سیم Qi است که طرفداران اپل MagSafe می‌خواهند (از طریق USB-C شارژ می‌شود)، بلکه کمی بزرگ‌تر از آن چیزی است که کاربران تمایل دارند. گرچه قاب Fit Pro به طور قابل توجهی کوچکتر از Beats Powerbeats Pro قدیمی است، اما قاب Fit Pro برای جا دادن در جیب سکه شلوار جین مردانه بزرگتر است. با این حال، Beats سنسور سایش Fit Pro را بهبود بخشیده است تا زمانی که هدفون‌ها در گوش شما نیستند، احتمال فعال شدن آن ها بسیار کمتر است. بنابراین برخلاف دیگر هدفون‌های بی‌سیم واقعی که نیاز به خاموش کردن کیس دارند، این هدفون‌ها می‌توانند بدون تخلیه کامل باتری یا پخش موسیقی در جیب شما قرار بگیرند. اگرچه اندازه کیس را یک نقص می‌دانیم، اما تعدادی از آزمایش‌کنندگان کیف بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند؛ آن ها گفتند که پیدا کردن دستگاه در کیفشان آسان ‌تر است.

بهترین ایرپاد ها به گزارش نیویورک تایمز

بیشتر بخوانید: گوشی هواوی P50 پرو، بررسی تخصصی جدیدترین پرچمدار هواوی

EarFun Free 2:

برای کسانی که به طراحی کاملاً بدون سیم علاقه دارند اما بودجه زیادی ندارند، هدفون های EarFun Free 2 تجربه ای را ارائه می دهند که همتراز و گهگاه بهتر از هدفون های بی سیم واقعی در محدوده 90 تا 100 دلار است. در نتیجه اگر هدفون های کاملا بی سیم با قیمت کمتر از 100 دلار می خواهید، EarFun Free 2 بهترین گزینه ای است که می توان به شما پیشنهاد کرد. EarFun بسیاری از ویژگی‌های قابل توجه را در قبال پولی که پرداخت می کنید در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از جمله این موارد، ویژگی ضدآب بهتر از حد متوسط IPX7، کیف شارژ سازگار با Qi، عمر باتری هفت ساعت در هر بار شارژ، و ضمانت ۱۸ ماهه است. IPX7 به این معنی است که دستگاه را می توان به مدت 30 دقیقه در یک متر آب انداخت، بدون اینکه هیچ عارضه ای دستگاه شما را تهدید کند. البته که این رتبه‌بندی فقط برای آب شفاف اعمال می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که آب شور، عرق یا گرد و غبار Free 2 را پس از قرار گرفتن در معرض آن بشویید و اجازه دهید هدفون‌ها قبل از قرار دادن دوباره در کیف کاملاً خشک شوند. اگر مشکلی پیش بیاید، EarFun Free 2 را با 18 ماه ضمانت پوشش می دهد.

ایربادهای Free 2 دارای گزینه‌های کنترلی کامل هستند و کیفیت میکروفون‌های کاهش‌دهنده نویز پس‌زمینه با هدفون‌هایی با قیمت ۱۰۰ دلار یا بیشتر رقابت می‌کند. کیفیت میکروفون برای تماس های تلفنی و ویدیویی هر کاربری را تحت تاثیر قرار می دهد اما متاسفانه در برابر صدای باد چندان قوی عمل نمی کند. این هدفون ها کمی اندازه بزرگی دارند و ممکن است که اگر گوش های کوچکی دارید کمی برایتان اذیت کننده باشد. این هدفون ها از Beats Fit Pro کمی بزرگتر هستند و از سوی دیگر، بال یا قلابی برای تثبیت آن‌ها ندارند.

بسیاری از هدفون‌های بی‌سیم واقعی با قیمت مقرون به صرفه، تعداد محدودی کنترل را روی خود هدفون‌ها ارائه می‌کنند، اما EarFun Free 2 دارای مجموعه کنترل کاملی است، از جمله پخش/مکث، کنترل صدا، جلو/عقب، پاسخ/پایان تماس و فعال سازی دستیار از جمله ویژگی هایی است که این دستگاه به کاربران ارائه می دهد. اگرچه تیم نیویورک تایمز عموماً دکمه‌های فیزیکی را به کنترل‌های لمسی ترجیح می‌دهند اما باید گفت که سطح لمسی بزرگ روی این هدفون‌ها نسبت به سایر سیستم‌های مشابهی که آزمایش کرده‌اند، رضایت بخش تر است. هنوز به اندازه هدفون‌هایی که دکمه‌های مکانیکی برای فشار دادن دارند، بی‌اشتباه نیست، اما از آن جایی که قرار نیست به طور مکرر از این دکمه ها استفاده شود، می توان از این نکته چشم پوشی کرد. از نظر کیفیت صدا نسبت به قیمت، EarFun در تنظیم فرکانس‌های متوسط ​​و پایین Free 2 بسیار عالی عمل می کند.

کیف شارژ هدفون Free 2 نسبتا کوچک است و باید در جیب شلوار جین قرار گیرد. این دستگاه با شارژر های بی سیم Qi سازگار است و دارای ویژگی شارژ سریع است که تنها پس از 10 دقیقه در کیس، امکان دو ساعت زمان گوش دادن را به کاربران می دهد. پس از شارژ کامل، هدفون‌ها حدود هفت ساعت موسیقی پخش می‌کنند، اگرچه بسته به تعداد تماس‌های تلفنی و میزان صدایی که به طور کلی گوش می‌دهید، این عدد می‌تواند متفاوت باشد. اگر به‌طور اتفاقی هدفون ‌ها را بیرون از قاب قرار دهید، یک خاموش کننده خودکار ۱۰ دقیقه‌ای از تخلیه باتری شما پس از قطع شدن دستگاه صوتی جلوگیری می‌کند.

منبع:

https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/best-wireless-earbuds/

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید