جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین گوشی های موبایل هوشمند سال 2020

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
بهترین گوشی های موبایل هوشمند سال 2020

در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی های موبایل هوشمند در سال 2020 را به شما معرفی کنیم. طبق نظر کارشناسان سایت سی نت تا این زمان این گوشی ها بهترین های سال 2020 بوده اند. پس از گذشت تنها دو ماه از سال2020 ، گوشی های جدید به حدی پیشرفت کرده اند که به آن چیزی که غالبا از گوشی های برتر انتظار داریم مبدل شده اند. به طور خاص، امسال سال بزرگی برای گوشی های دارای دوربین های بهتر، نمایشگر های تاشو، ارتباط نسل 5G با صفحه نمایشگرهایی با ریفرش ریت بالاست. سامسونگ این مسئله را در تاریخ یازدهم فوریه اثبات کرد. این اتفاق زمانی افتاد که شرکت سامسونگ گوشی های گلکسی اس 20 و گلکسی زد فلیپ تاشوی خود را که دربردارنده ی بسیاری از آن ویژگی های ذکر شده بود معرفی کرد. از آن جایی که سازندگان گوشی های هوشمند سریع تر از همیشه در حال نوآوری و رشد هستند این رویه نباید شگفت انگیز به نظر برسد. تا به اینجا پیش ‌بینی می‌شود که سری گوشی های گلکسی سامسونگ و گوشی های آیفون ساخت شرکت اپل اولویت اول بسیاری از خریداران برای انتخاب باقی خواهند ماند. با این حال، دیگر کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند به وسیله ی عرضه ی گوشی های فوق العاده خود سعی دارند جای محصولات دو شرکت سامسونگ و اپل در بازار را بگیرند. خوشبختانه همه‌ی این رقابت ها با ایجاد امکان انتخاب وسیع از میان تعداد زیادی گوشی فوق‌العاده با قیمت های متفاوت به ما کاربران سود می‌رسانند. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید تا بهترین گوشی های هوشمند در حال حاضر را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: بررسی سامسونگ گلکسی Z Flip

گوشی آیفون 11، بهترین گوشی موبایل آیفون در رده‌ی میانه

گوشی موبایل آیفون 11 که قیمت آن از 700 دلار شروع می‌شود، بهترین مدل گوشی میان رده ای است که شرکت اپل تا به کنون ساخته است. گرچه ارتقاء در پردازنده آن (از A12 به A13) صورت گرفته است اما به طور اساسی تغییر در دوربین های این مدل مشاهده می‌شود؛ به گونه ای که از نسل جدید HDR هوشمند بهره می برد و دوربین سلفی آن به 12 مگاپیکسل ارتقاء پیدا کرده است. به علاوه، دوربین های آن مجهز به حالت عکس برداری در شب بسیار قابل قبولی شده و یک لنز از نوع فوق عریض قابلیت ثبت جزئیات بیشتری در عکس ها را برای کاربر امکان پذیر ساخته است. در سطح ارزیابی، قابلیت تصویر برداری این گوشی نیز فوق العاده عنوان شده؛ به این صورت که کیفیت ویدیو از 1080P به 4K بهبود پیدا کرده است. جدا از بخش قابلیت های دوربین، گوشی آیفون11 توانایی مقاومت در برابر آب خوبی دارد و طیف رنگ های قاب این مدل نیز متفاوت است.

تجربه ی کار کردن با اندروید سطح بالا در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نت 10 پلاس

گوشی موبایل ارتقاء یافته‌ی سامسونگ نت 10 پلاس که در سال 2019 معرفی شد بسیاری از مشخصات یک گوشی خوب را داراست و اگرچه اخیرا گوشی قدرتمند جدید گلکسی اس 20 عرضه شده است، همچنان مدل گلکسی نت 10 پلاس این توانایی را دارد که شکاف موجود با گوشی های رقیب را پر کند. این گوشی که در نوع خود بهترین است به جهت برخورداری از اندروید نسخه‌ی 9.0 (پای) و رابط کاربری  One UI،  برای کاربرانی که به دنبال بهترین نسخه ی اندروید هستند، گزینه ی مناسبی برای خرید به حساب می آید. این مدل دارای نمایشگر داینامیک آمولد Dynamic AMOLED)‌) تحسین برانگیز 6.8 اینچی (نسبت نمایشگر به بدنه در حدود 91%) است. هم چنین با داشتن گواهی IP68 تلفن همراه شما را تا عمق 1.5 متر برای مدت زمان 30 دقیقه ای از آسیب آب حفظ می‌کند. با نگاه به این گوشی در می یابیم که قاب پشتی و جلویی آن از شیشه (Gorilla Glass) و فریم آن از جنس آلومینیوم می‌باشد. امتیاز دیگر نت 10 پلاس امکانات دوربین فوق العاده این مدل است به طوری که دارای دوربین چهارگانه با مشخصه های وضوح 12 مگاپیکسل (لنز 27 میلی ‌متری عریض، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، OIS، گشودگی متغیر)، 12 مگاپیکسل (لنز 52 میلی ‌متری تله ‌فوتو، فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال، زوم دو برابری) و 16 مگاپیکسل (12 میلی‌ متری فوق عریض) و دوربین سه ‌بعدی TOF برای تشخیص عمق می باشد. از ویژگی های دوربین سلفی آن وجود وضوح 10 مگاپیکسلی، لنز 26 میلی ‌متری (عریض)، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز است. امکانات دیگر نت 10 پلاس وجود حسگر اثرانگشت طراحی شده در زیر نمایشگر (اولتراسونیک)، دارا بودن قلم استایلوس اس پن، Bluetooth integration، صدای Dolby Atmos/AKG sound، شارژ سریع باتری 45 واتی، قابلیت نگهداری شارژ باتری در کل مدت روز، امکان ارتقاء حافظه تا یک ترابایت در صورت وجود درگاه دو سیم کارته و قابلیت سامسونگ دکس (Samsung DeX) است.

گوشی موبایل

بیشتر بخوانید: گوشی های اوپو فایند x2 و x2 پرو، حریف سرسخت پرچمداران روز

نمونه‌ی بهترین دوربین در گوشی های موبایل تولید شده درهواوی پی 30 پرو

گوشی مدل هواوی پی 30 پرو با تکنیک های عکس برداری خود بر دنیای گوشی های تلفن همراه حکمرانی می‌کند! این گوشی به لطف برخورداری از لنز های سه ‌گانه‌ی 40 مگاپیکسلی، 20 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی عکس های حیرت انگیزی می گیرد. همچنین، مجهز به  دوربین TOF 3D برای سنجش عمق است. از دیگر قابلیت های این گوشی در قسمت دوربین بهره ‌مندی از لنزهای لایکا، فلاش دوگانه‌ی LED، پانوراما، HDR است. رزولوشن دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسل است. سیستم‌ عامل این مدل در زمان عرضه، اندروید نسخه ی 9.0 (پای) بوده و طراحی ظاهری پویای آن زیباست. با وجود رم 8/6 گیگابایتی عمر باتری بسیار خوبی دارد و در زمان نیاز می توان با شارژر بی سیم سریع 15 واتی به گوشی جان بخشید.

گوشی موبایل

گوشی موبایل اغوا کننده‌ی وان پلاس 7 پرو

گوشی موبایل وان پلاس 7 پرو با افزودن دوربین سلفی نوع پاپ آپ، همه ی ویژگی ها برای اغوا کردن ما را داراست؛ گرچه قیمت  699 دلاری این گوشی می‌تواند عامل تاثیرگذاری در خرید آن باشد! این گوشی از سه ظرفیت 6/8/12 گیگابایتی رم بهره برده و تراشه ی آن از نوع برتر اسنپ دراگون 855 است. دنباله‌ی مدل وان پلاس برای بازار آمریکا یعنی مدل وان پلاس 7 تی نیز گوشی بسیار خوبی به نظر می‌آید. با توجه به این که شرکت سازنده ی این گوشی از نسخه‌ی دموی مدل وان پلاس کانسپت وان خودش  که دوربین محو شونده دارد در نمایشگاه CES  2020 رونمایی کرده است، منتظر مدل بعدی وان پلاس پرچمدار در سال 2020 باشید.

گوشی موبایل

گوشی موبایل کوچک، قدرتمند و دارای ارزش خرید بالا، مدل سامسونگ گلکسی S10 A

گوشی موبایل گلکسی S10 A چیز زیادی برای ارائه دارد. نسبت به گوشی گلکسی S10، این مدل از نظر اندازه کوچکتر است که می تواند برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی کوچک هستند انتخاب خوبی باشد. این مدل با صفحه نمایشگر 6.1 اینچی از نوع داینامیک آمولد (Dynamic AMOLED) به همراه حسگر طراحی شده در زیر صفحه نمایشگر به بازار وارد شد. فریم گوشی از آلومینیوم و بدنه آن از جنس فلز و شیشه (همراه محافظ گوریلا گلس 5 روی قاب پشتی) به ابعاد  7.8 × 70.4 × 149.9 میلی متر به وزن 157 گرم ساخته شده است. در قسمت جلوی گوشی دوربین 10 مگاپیکسلی و در قاب پشتی آن یک دوربین دوگانه ی16 مگاپیکسلی جای گرفته اند. سیستم عامل اندروید 9.0 (پای) و رابط کاربری One UI در این گوشی در کنار تراشه ی فوق سریع اسنپ دراگون 855، به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء حافظه تا یک ترابایت و 8 گیگابایت رم، شما را نسبت به خریدتان مطمئن تر خواهد ساخت. این گوشی مجهز به دستیار صوتی سامسونگ (Bixby) و فناوری سامسونگ برای انجام امور در دسکتاپ (Samsung Dex) است. جی 7 قابلیت شارژ بی ‌سیم لوازم جانبی و گوشی های دیگر (Power Bank/Reverse Wireless Charging) با توان 9 وات و شارژ سریع از نوع بی سیم را دارد.

گوشی موبایل

بیشتر بخوانید: گلکسی S20 اولترا و رونمایی از اولین های تاریخ گوشی های هوشمند

گوشی موبایل گوگل پیکسل A3، مدل ارزان تر پیکس 3 با همان کیفیت دوربین عالی

در گوشی موبایل پیکسل A3 چند ویژگی که در مدل پیکسل 3 در سال 2018 موجود بود حذف شده است؛ مواردی که به طور مسلم در لیست نقاط ضعف این مدل قرار می گیرد. گوشی پیکسل A3 ضدآب و دارای قابلیت شارژ بی سیم نیست و تنها امکان انتخاب حافظه 64 گیگابایتی را برای شما فراهم می آورد. با این حال یک جک هدفون 3.5 میلی متری به آن اضافه شده است و همچنان از دوربین مشابه شگفت انگیز با قابلیت عکس برداری قابل قبول در تاریکی با استفاده از نرم افزار Night Sight بهره می‌برد. ضمن اشاره به این که عکس هایی که در روشنایی روز گرفته می‌شوند نیز شگفت انگیز به نظر می رسند. همچنین، مجهز به  دو دوبین سلفی با سنسور هایی با رزولوشن 8 مگاپیکسل (لنز عریض 24 میلی ‌متری، زاویه دید 84 درجه مجهز به فناوری تشخیص چهره به کمک اینفرارد (Infrared face recognition) و دوربین اصلی 12 مگاپیگسلی در پشت گوشی (با لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی، لنز عریض 28 میلی‌متری، لرزش ‌گیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار، دوال پیکسل با تشخیص فاز) است. نمایشگر 5.6 اینچی این مدل دارای قابلیت همیشه روشن (always-on) بوده و از فناوری محافظ شیشه‌‌ی دراگون ‌تریل در آن استفاده شده است. با در دست گرفتن پیکسل A3 متوجه خواهید شد که ساختار بدنه‌ی آن از جنس پلاستیک است و در میان قاب پشتی آن حسگر اثر انگشت خودنمایی می‌کند. به جهت ارزش بالا این گوشی توسط سایت cnet در این لیست قید شده است.

گوشی موبایل

موتورولا موتو جی 7، بهترین گوشی موبایل مقرون به صرفه برای شما

گوشی موبایل مدل موتو جی 7 که در ماه مارس 2019 عرضه شده، یکی از قابل اطمینان ترین و مقرون به صرفه ترین گوشی های موجود در بازار است. احتمالا طراحی بدنه‌ی زیبای آن به شکل صیقلی، اولین چیزی باشد که نظر شما را به موتو جی 7 جلب می‌کند. فریم این گوشی از جنس پلاستیک و ساختار بدنه ی جلویی و پشتی آن از جنس شیشه است. در قاب پشتی گوشی می‌توانید حسگر اثر انگشت این مدل را ببینید. صفحه نمایش جی 7 از نوع ال سی دی به اندازه 6.2 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 81.4 درصد) است و ضمن بهره گیری از فن آوری محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 ، با داشتن گواهیIP68 ، مقاومت در برابر قطرات آب را نیز به همراه دارد. اگرچه بلندگوی تکی آن بهترین کیفیت صدا را ارائه نمی کند و تصاویر و ویدیوهایی با کیفیت متوسط با نور کم می‌گیرد، از نوع دوربین نسبتا جدید دوگانه در پشت گوشی بهره برده است. از دیگر مشخصه ها که می‌تواند شما را به خرید این مدل ترغیب کند، عمر باتری طولانی مدت آن است. همچنین باید گفت A3 واقعا به سرعت شارژ می‌شود. پس برای زمانی که مشغول استفاده از آن هستید و نیاز دارید فورا گوشی خود را شارژ کنید این قابلیت بسیار به کارتان می‌آید.

گوشی موبایل

در آخر...

این روز ها گوشی های هوشمند دائما با دوربین های سلفی نوع پاپ آپ، حسگر های اثرانگشت طراحی شده در زیر صفحه نمایش، لنز های چندتایی در پشت گوشی به علاوه ی دوربین سلفی از یکدیگر سبقت می‌گیرند. با توجه به این میزان از سرعت رشد فناوری و به خصوص با در نظر داشتن اخبار جدید مبنی بر این‌ که اخیرا سامسونگ و موتورولا از تعدادی گوشی جدید رونمایی کرده اند، سعی خواهیم داشت به طور مرتب اطلاعات مربوط به تلفن های همراه را به روز کنیم. پس فراموش نکنید سایت ما را به طور مداوم چک کنید تا از آخرین اخبار مربوط به گوشی های در دست تولید در سال جاری مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید