جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا

author منتشر کننده
نظرات (5) 20 0
بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا

بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا

شرکت بوگاتی در حال جشن گرفتن 110 امین سال تاسیس خود می‌باشد، که البته با معرفی یک سوپر ماشین همراه می‌باشد. بوگاتی لا وُیچر نووا جدید ترین و گران ترین ماشین دنیا تا به امروز می‌باشد که فقط هم یک نمونه از ان ساخته شده است و این نمونه هم فروخته شده است.

بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا

فقط و فقط بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا

بوگاتی لا وُیچر نووا جدید ترین و گران ترین ماشین دنیا در سال 2019 است که تا به حال فروخته شده است. قیمت گران ترین ماشین دنیا 18.68 میلیون دلار (با احتساب مالیات) ! می‌باشد. تمامی این ماشین سیاه رنگ از فیبر کربن ساخته شده که روی رانشگر (دستگاهی که نیروی چرخشی موتور را به چرخ ها انتقال می دهد) شِیرون سوار شده است. این افزایش قیمت به خاطر طراحی زیبا این ماشین می باشد در حالی که مشخصات آن نسبت به بوگاتی شِیرون هیچ برتری ندارد، این به این معناست که ماشین بوگاتی دیوو بهترین محصول برند 110 ساله بوگاتی از لحاظ مشخصات و کارکرد می‌باشد.

آکیم انشایت مدیر تیم طراحی بوگاتی می‌گوید: وقتی کار تیم طراحی تمام شد، نمونه اولیه و محدود طراحی شده توسط کسی خریداری شد که اولین بار به او پیشنهاد شده بود.

بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا

شباهت بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا به مدل 57 اس سی آتلانتیک

نام این مدل جدید بوگاتی از عبارت فرانسوی «ماشین سیاه» گرفته شده است و ورژن مدرن ماشین جین بوگاتی (بزرگترین پسر اِتورِ موسس بوگاتی) یعنی تایپ 57 اس سی آتلانتیک می‌باشد. مدل 57 آتلانتیک بدنه تمام مشکی نمادینی داشت که در جریان جنگ جهانی دوم گم شد و لا وُیچر نووا یادآور این مدل قدیمی می‌باشد. در ادامه به مشخصات گران ترین ماشین دنیا یعنی بوگاتی لا وُیچر نووا می‌پردازیم.

بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا

مشخصات بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا (مانند مشخصات بوگاتی شیرون)

  •     ماشین اسپورت که موتور آن وسط بوده و دو صندلی دارد.
  •     از بوگاتی ویژن گرن توریسمو ایده برداری شده است.
  •     دارای موتور 8 لیتری چهار گانه توربوشارژ W16 می‌باشد.
  •     اوج قدرت خروجی آن 1103 کیلو وات (1479 اسب بخار)، 1600 نیوتون متر می‌باشد.
  •     ساختار بدنه تمام فیبر کربنی.
  •     شتاب 0 تا 60 مایل (0 تا 97 کیلومتر بر ساعت) ان 2.4 ثانیه و 0 تا 124 مایل (0 تا 200 کیلومتر بر ساعت) 6.5 ثانیه و حتی 0 تا 186 مایل (0 تا 300 کیلومتر بر ساعت) آن 13.6 ثانیه می‌باشد.
  •     - در رکورد جهانی شیرون به 400 کیلومتر بر ساعت  در 32.6 ثانیه رسید (که بعد آن 9.4 ثانیه باید ترمز گرفت تا ماشین متوقف شود).
  •     حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی تا 420 کیلومتر بر ساعت (261 مایل) محدود شده است.
  •     پیش بینی شده است که، بدون محدود کننده حداکثر سرعت واقعی به 465 کیلومتر بر ساعت می‌رسد اما هیچ تایری نمی‌تواند چنین فشاری را تحمل کند.

بوگاتی لا وُیچر نووا گران ترین ماشین دنیا

تاریخچه بوگاتی دارنده گران ترین ماشین دنیا

«اتوموبیل های  اِتورِ بوگاتی» در سال 1909 در آلزاس توسط طراح صنعتی ایتالیایی به نام اِتورِ بوگاتی تاسیس شد. ماشین های این شرکت به خاطر طراحی های بسیار زیبا و عملکرد های فوق العاده مسابقه ای که باعث پیروزی های زیادی شده بود معروف بودند. وقتی اِتورِ بوگاتی در سال 1947 مرد که پسرش نیز در سال 1939 مرده بود هیچ وارثی برای اداره شرکت نبود. این کارخانه ماشین سازی سال ها تلاش می کرد تا ورشکست نکند تا اینکه در سال 1963 به خاطر ساخت قطعات هواپیما خریداری شد. سپس در سال 1990 کارآفرینی ایتالیایی، برند بوگاتی را با ساخت محدود و انحصاری ماشین های اسپورت زنده کرد. در سال 1998 شرکت فلوکس واگن برند بوگاتی را بدست آورد. سپس در سال 2005 با ساخت بوگاتی ویرون به عرصه بازگشت. از بوگاتی ویرون به عنوان «ماشین قرن» یاد می‌شود که سرعترین ماشین قانونی برای خیابان ها است با حداکثر سرعت 431.072 کیلومتر بر ساعت.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (5)

  1. بوگاتی بهترین دنیا محسوب میشه که فقط مایه دارا می تونن سوارش بشن؛ احتمالا با یه اختلاس بشه اونو خرید

  1. خیلی مطلب جالبی بود مرسی واقعا..

  1. با تشکر از نظرتون، خریدار هنوز معلوم نیست بعضیا رونالدو یا فردیناند پیچ رو خریدار میدونند در حالی که شرکت بوگاتی اطلاعات خریدار را فاش نکرده است.

  1. بسیار جالب بود . اخرش رونالدو خریدش یا نه ؟ با تشکر از نویسنده محترم

  1. آخر ماشینا والبته مایه حسرت خیلیا تو دنیا! خدایا نصیب ما نیز بکن. آمین!

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید