جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

داستان ایرانی «کلاغ‌ها شیون نمی‌کنند» به بازار آمد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
داستان ایرانی «کلاغ‌ها شیون نمی‌کنند» به بازار آمد

کتاب «کلاغ‌ها شیون نمی‌کنند» تألیف معصومه خوانساری توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب داستانی «کلاغ‌ها شیون نمی‌کنند» نوشته معصومه خوانساری به‌تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

معصومه خوانساری در سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است. او که فارغ‌التحصیل رشته فیلمنامه‌نویسی است، نویسنده، منتقد ادبی و مدرس داستان‌نویسی است و دبیر جشنواره «آفتابگردان» (با رویکرد سالمندی) و داور جشنواره‌های ادبی در سطح کشوری و استانی نیز بوده است. تاکنون از این نویسنده مجموعه‌داستان «مادرم دیوانه است»، «به من نگو زن» و و نیز رمان «برف گرم» منتشر شده است.

داستان بلند «کلاغ‌ها شیون نمی‌کنند» به زندگی زنی می‌پردازد که از شوهر آسیب‌دیده خود در جنگ عاشقانه نگهداری می‌کند؛ کسی که به دلیل موجی‌شدن سال‌ها پس از تمام‌شدن جنگ همچنان در فضای جبهه قرار دارد و به فکر سنگرساختن برای همرزمانش و نجات آن‌هاست.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

سر گونی را نگه می‌دارم تا خاک‌ها را بریزی توی گونی و بچینی گونی‌ها را جلوی سنگر مهمات. روسری‌ام را می‌دهم عقب‌تر. صدای قارقار کلاغ‌ها باغ را گرفته است. شاخ‌وبرگ درختان باغ از باد ملایمی که می‌وزد کمی پیچ می‌خورند در هم و تکه‌ابری سمج دو روز است که مانده بالای آسمان باغ. دنیا نمی‌چرخد. صدای قارقار کلاغ‌ها می‌آید و انگار باغ را دور می‌زنند بی‌خودی و باز می‌نشینند نوک کاج‌ها. لنگه پوتین را به طرف صدایشان پرت می‌کنم و بعد لِی‌لی‌کنان می‌روم و برش می‌دارم. مثل خودت روی پا می‌نشینم و بندهای پوتین را می‌بندم و پاپیونی گره می‌زنم. دوباره سرِ گونی را می‌گیرم تا بیل بزنی و خاک‌ها را تلمبار کنی در گونی و ببری قسمت غربی باغ و بچینیشان روی هم و سنگر بسازی.

این کتاب با ۱۶۸ صفحه رقعی، شمارگان ۱۰۰ نسخه و قیمت ۹۰ هزار تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید