جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

سامسونگ گلکسی M21؛ میانه رویی در راه ورود به بازار

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
سامسونگ گلکسی M21؛ میانه رویی در راه ورود به بازار

احتمال دارد امسال سامسونگ گلکسی M20 جانشینی برای خودش در قالب مدل گلکسی M21 دست و پا کند. به عبارتی دیگر می‌توان گفت، سامسونگ گلکسی M20 یک دنباله به نام گلکسی M21 خواهد داشت. بعد از عرضه ی گروهی از تلفن های هوشمند گران قیمت در ماه گذشته، به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در حال اماده شدن برای رونمایی از چند گوشی میان رده و سطح ابتدایی مختلف باشد. از حدود دو ماه پیش فاش شده بود که این شرکت در کره جنوبی از تعداد بیشتری گوشی هوشمند از سری گلکسی M پرده برداری خواهد کرد؛ مانند گلکسی M11 و گلکسی .M21 شایعه شده است که سری جدید گوشی های گلکسی M، در چند رنگ عرضه و به طور پیش فرض اندروید نسخه 10 در آن ها اجرا می‌شود. احتمال دارد کمپانی در روزهای آتی مدل های موجود را با معرفی طرح های شایعه شده ارتقاء دهد.

اگر به منابع شایعه پراکنی ها نگاه کنیم، گمانه زنی شده است که شرکت سامسونگ مدل های گلکسی M11 و گلکسی M31 را به عنوان دو مدل جدید از سری گلکسی M در کنار گلکسی M 21 داشته باشد. همچنین گزارشی در سال گذشته بیان می‌کند که گلکسی M41 در کنار سه پیشکش  جدید دیگر این کمپانی قرار می‌گیرد.

گلکسی M31 که شرکت سامسونگ آن را به تازگی معرفی کرده است با تعدادی مشخصه که از مدل گلکسی M21 انتظار می رود مانند پردازشگر اگزینوس، رم  6.4 و حافظه 128 گیگابایتی و یک باتری 6000 میلی آمپری به بازار فروش می آید. به علاوه، پیش از این دیدیم که پردازشگر مشابهی، گلکسی M30 را به یک گوشی قدرتمند بدل ساخته بود و شایعه شده است که در گلکسی M31 هم این نوع پردازشگر وجود داشته باشد. سامسونگ گوشی های سری گلکسی M خود را در اواخر ژانویه سال گذشته به وسیله ی رونمایی از گلکسی M10 و گلکسی M20 به عنوان مدل های اولیه این سری معرفی کرد. در صورتی که فرض بگیریم شرکت سامسونگ یک برنامه ی رونمایی دقیق سالیانه را دنبال می‌کند، پیش بینی تقریبی زمان رونمایی گوشی مدل گلکسی M21 دشوار نخواهد بود. با این همه، همچنان زمان رسمی رونمایی و عرضه ی این گوشی هوشمند مبهم است. از یک منبع غیر رسمی گزارش شده است که از سامسونگ M 21 در تاریخ 16 مارچ 2020 در هند رونمایی می‌شود. سایت Geekbench تصویر یک گوشی سامسونگ به شماره SM215MF را نشان داده است.

سامسونگ گلکسی M20

بیشتر بخوانید: گلکسی s20، جدیدترین محصول سامسونگ در رویداد آنپکد

در پشت ظاهر گوشی سامسونگ گلکسی M21 چه چیزی وجود دارد؟

لیست آنلاین مشخصات سامسونگ گلکسی M21 (آن چه تنها در حد شایعات است (شامل تعدادی از مشخصات اصلی این مدل است. در حالی که گوشی های سامسونگ از چند سیستم عامل استفاده می‌کنند این شرکت به طور اساسی با سری گوشی های گلکسی خود که مجهز به سیستم عامل اندروید است شناخته می‌شود. اگر نگاهی به جزئیاتی که در این لیست آنلاین موجود است بیندازیم، متوجه خواهیم شد سامسونگ گلکسی M21 از اندوروید  نسخه 10 پشتیبانی می‌کند و پردازشگر نوع اگزینوس SoC-9611 در آن با رم 4 گیگابایتی همراه شده است. گرچه حدس زده می‌شود که این میزان رم برای تولید مدل پایه ای این گوشی است و احتمالا میزان بیش از 4 گیگابایت نیز به عنوان گزینه ای اضافی برای انتخاب هنگام خرید قابل ارائه باشد. همچنین، سرعت پردازش تراشه‌ی M21 طبق گزارشات 1.74 گیگاهرتز است. مدل M21 به لطف پردازشگر اگزینوس و رم آن، گوشی قدرتمندی به حساب خواهد آمد. گذشته از این، سیلیکون اگزینوس 9611 استفاده شده در قسمت سخت افزار این گوشی، همچنین گلکسی A51 جدید و مورد استقبال واقع شده توسط کاربران را توانمند می‌سازد. در حالی که نوع پردازشگر گلکسی M21 با گلکسی A51 یکسان است، تا حدی تعجب برانگیز است که اختلاف قیمت زیادی بین این دو مدل تلفن هوشمند وجود داشته باشد.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی M21 دو ظرفیت حافظه 64 و128 گیگابایت را جهت انتخاب کاربران در زمان خرید پیشنهاد می‌کند و با طراحی یک دوربین سه گانه که در پشت گوشی قرار گرفته عرضه خواهد شد. این ویژگی ها درواقع ارتقاء قابل توجه ویژگی های حافظه 32 و 64 گیگابایتی مدل M20 و تنظیم دوربین دوگانه در آن می‌باشد که حالا در جانشینش به نمایش در آمده است. هر چند اخرین لیست موجود در سایت ها هیچ چیزی در رابطه با جزئیات ویژگی های حافظه و دوربین این گوشی برای تایید آن چه که قبلا شایعه شده بود نشان نمی‌دهد. تلفن هوشمند گلکسی M21 صفحه نمایشگر 6.4 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر 2340 × 1080 و تراکم پیکسلی  403 پیکسل در هر اینچ دارد.

کاربران برای ثبت لحظات خود با گوشی از یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی و در پشت آن از یک دوربین با طراحی سه گانه‌ی 48+8+ 5 مگاپیکسلی با ویژگی هایی مانند بزرگنمایی دیجیتال، فلش خودکار، تشخیص چهره و لمس برای فوکوس بهره خواهند برد.

از جهت امکانات ارتباطی، این گوشی هوشمند مجهز به وای فای 802.11، بلوتوث،GPS ،4GVolte، Mobile Hotspot و USB-C خواهد بود. مدل  M21به احتمال زیاد در رنگ های مشکی، آبی و شاید بنفش عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی M20

بیشتر بخوانید: مشخص شدن تاریخ عرضه سری گوشی های هوشمند هواوی p40 و p40 پرو

چرا باید گوشی سامسونگ گلکسی M21 بخریم؟

گوشی گلکسی M21 به عنوان یک مدل میان رده‌ی سامسونگ ویژگی های فراوانی را در جای داده است. در میان همه‌ی این ویژگی ها باتری گوشی به اندازه ای خوب است که می‌تواند بیش از یک روز استفاده از گوشی را میسر سازد. همچنین دارای ظرفیت حافظه بالا، نمایشگر چشم نواز و مجموعه‌ی بسیار خوبی از دوربین ها و نوعی پردازشگر کارآمد است.

این مدل یکی از بهترین پيشنهاد ها برای خرید از قابل اطمینان ترین برند می‌باشد. تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ این مدل وضوح قابل قبولی را به تجربه استفاده کاربر از نمايش گر می‌افزاید. این نمایشگر با فناوری طراحی بدون حاشیه و افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه (notch) همراه خواهد بود. دوربین M21 می تواند تصاویر کلاسیک با ظاهری واضح و روشن ثبت کند. در واقع دوربین این گوشی برای عاشقان عکاسی گزینه خوبی است. در جلوی گوشی یک لنز 20 مگاپیکسلی وجود دارد که نسبتا برای گرفتن عکس سلفی در سطح متوسطی ارزیابی می‌شود.

پردازشگر قدرتمند این مدل عملکرد خوبی برای اجرای بازی ها و دیگر کاربرد های یک گوشی همراه دارد. برخورداری از رم 4 گیگابایتی اجرای بازی ها و انجام چند عمل همزمان توسط گوشی را به سهولت امکان پذیر می‌سازد. حافظه داخلی 64 گیگابایتی می‌تواند فایل های رسانه ای، داده ها، برنامه ها و بازی ها را ذخیره کند. در مواردی که ظرفیت حافظه داخلی تمام می‌شود درگاهی برای افزایش حافظه وجود دارد که میزان حافظه 512 گیابایتی با کمک یک کارت micro SD را فراهم می‌کند.

گلکسی M21 با یک باتری Li-ion دارای ظرفیت 6000 میلی آمپری به حدکافی قدرتمند است که بیش از یک روز شارژ برای باتری نگه دارد. بنابراین این گوشی هوشمند می‌تواند مناسب کسانی باشد که به پشتیبانی قوی باتری برای استفاده روزانه از گوشی نیاز دارند.

گوشی هوشمند M21 در Amazon.in به فروش گذاشته می‌شود و در کشور هند به طور خرده فروشی عرضه خواهد شد. همچنین به تعدادی از بازارهای اروپایی راه پیدا خواهد کرد.

روی هم رفته، سری M از گوشی های گلکسی برند سامسونگ در سال 2020، می‌تواند موردی با ارزش برای طرفداران گوشی های جدید مقرون به صرفه باشد.

آیا دو مدل گلکسی M21 و M31 قرینه‌ی هم هستند؟

با بررسی ویژگی های احتمالی مدل گلکسی M21، عده ای به این نتیجه می‌رسند که در واقع دو گوشی مدل M21 و M31  بسیار شبیه به هم هستند. پس تفاوت این دو مدل کهکشانی برند سامسونگ در کجاست؟ شما چه فکر می‌کنید؟

در قسمت زیر مقایسه‌ی مشخصات دو مدل گلکسی M21 با گلکسی M31 را بخوانید تا متوجه شوید اختلاف این دو گوشی در کدام مشخصه یا مشخصات آن هاست.

سامسونگ گلکسی M20

سامسونگ گلکسی M20

سامسونگ گلکسی M20

سامسونگ گلکسی M20

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید