جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

قیمت و پیکربندی مدل‌های مختلف گلکسی S21 FE فاش شد

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
قیمت و پیکربندی مدل‌های مختلف گلکسی S21 FE فاش شد

چند روزی است که گزارش‌های متعددی درباره گلکسی S21 FE منتشر شده و به‌طور کامل با طراحی این گوشی آشنا شده‌ایم. حالا در گزارشی دیگر پیکربندی‌های مختلف حافظه این گوشی و قیمت آن‌ها به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.

خرده‌فروشی LambdaTek می‌گوید گلکسی S21 FE چهارم ژانویه (۱۴ دی) معرفی می‌شود. مدل پایه این محصول ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با مالیات بر ارزش افزوده با قیمت ۹۲۰ یورو فروخته خواهد شد. به همین ترتیب، مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۹۸۵ یورو به بازار می‌آید.

پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که گلکسی S21 FE در رنگ‌های سفید، یاسی، کرمی و مشکی عرضه می‌شود. این گوشی نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. در قاب عقب این دستگاه دوربینی متشکل از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

 قیمت و پیکربندی مدل‌های مختلف گلکسی S21 FE فاش شد

بیشتر بخوانید: باید منتظر چه پیشرفت‌هایی در دوربین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ باشیم؟

نسخه طرفداری سری گلکسی S21 در جلو از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و قدرت خود را از چیپست ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ دریافت می‌کند. انرژی این گوشی از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. S21 FE احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید که مطمئنا برای طرفداران اتفاق ناخوشایندی است، چون اندروید ۱۲ یک ماه پیش برای سری پیکسل و به‌تازگی برای سری گلکسی S21 منتشر شد.

یکی از مسئولان سامسونگ در ماه سپتامبر گفته بود این شرکت ممکن است به خاطر کمبود جهانی تراشه عرضه S21 FE را لغو کند، اما با توجه به گزارش‌های اخیر به نظر نمی‌رسد که چنین اتفاقی بیفتد و باید منتظر عرضه این گوشی باشیم. ولی این عرضه احتمالا بسیار محدود خواهد بود و در گزارش‌ها گفته شده که موبایل سامسونگ احتمالا فقط در اروپا به دست کاربران می‌رسد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید