جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ماشین های لاکچری

author منتشر کننده
نظرات (2) 14 0
ماشین های لاکچری

ماشین های لاکچری

بسیاری از تولید کنندگان خودرو در تلاش هستند تا یک احساس لوکس و منحصر به فرد را با در کنار هم قرار دادن جدیدترین فناوری ها، کیفیت داخلی بی نظیر و تجربه رانندگی نرم و روان به خودروهای خود وارد کنند اما همه آن ها به یک اندازه موفق نمی شوند.

در این بخش 10 خودرو لاکچری برتر سال 2019 را معرفی می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: آشنایی با برند خودروسازی آلفارومئو

ماشین لاکچری مرسدس کلاس اس

پرچمدار پیچیده ترین فناوری های مرسدس بنز که یکی از جذاب ترین طراحی های تاریخ صنعت خودرو سازی را داد و حس لوکس بودن و اشرافیت را به میزان بسیار زیادی به سرنشینان القا می‌کند. قرار است نسل جدید این سدان لوکس در سال 2020 معرفی شود.

مرسدس کلاس اس

ماشین لاکچری بنتلی کانتیننتال جی تی

بنتلی کانتیننتال جی تی به اندازه رولزرویس مجلل و اشرافی، اما سرگرم کنده تر و سریعتر است و به گونه ای طراحی شده که هم در جاده‌های شهری و هم در جاده‌های ناهموار خارج شهر حس راحتی را به سرنشینان القا کند.

بنتلی کانتیننتال جی تی

ماشین لاکچری لندرور

این شرکت خودروسازی با اصالت انگلیسی، یکی از بهترین سازندگان شاسی‌بلندهای لوکس و مدل‌های مناسب برای سفرهای خارج از جاده است. لندرور تاکنون مدل‌های زیادی را عرضه کرده و هم‌اکنون 3 مدل از این شرکت بنام‌های لندرور دیسکاوری، لندرور دیفندر و لندرور فری لندر، در خط تولید کارخانه‌های لندرور قرار دارند.

لندرور

بیشتر بخوانید: ماشین های لوکس شاسی بلند

ماشین لاکچری رولزرویس فانتوم

فانتوم پیشرفته ترین محصول شرکت بریتانیایی رولزرویس است  که به ساخت خودروهای سوپرلوکس شهرت دارد. این خودرو بیشمار آپشن گرانقیمت دارد که در مجموع قیمت آن‌ها به راحتی از مرز 100 هزار دلار هم عبور میکند. جدای از بحث آپشن‌ها، داخل این خودرو بینهایت راحت است. صندلی‌های فانتوم به جز امکاناتی معمول دیگر خودرو‌ها مانند گرمکن و سردکن، چندین حالت ماساژور را نیز دارند. رولزرویس در این خودرو از هیچ جزئیاتی چشم پوشی نکرده است و حتی در قسمت کفپایی‌های فرش گونه‌ی آن هم یک خروجی سیستم تهویه تعبیه کرده است تا پاهای سرنشینان خود را در بهترین شرایط ممکن قرار دهد. طبق سنت همیشگی پیشفرض مسئولان رولزرویس این بوده است که این خودرو قرار است توسط یک راننده هدایت شود و مالک در صندلی‌های عقب خواهد نشست. به همین دلیل فضای عقب این خودرو بسیار لوکس تر و با امکانات تر از صندلی‌های جلوی آن است. از جزئیات صندلی‌های عقب این خودرو می‌توانیم به کنسول میانی آن اشاره کنیم که دو نگهدارنده‌ی لیوان منقش به نشان رولزرویس و یک پنل کنترل هم برای کنترل سیستم سرگرمی صندلی‌های عقب در آن قرار دارد. سیستم سرگرمی صندلی‌های عقب توسط دو صفحه‌ی پوشیده شده با چرم، که در واقع دو میز کوچک هستند و در پشت صندلی‌های جلو پنهان شده‌اند، طراحی شده است.

رولزرویس فانتوم

ماشین لاکچری پورشه پانامرا

پورشه پانامرا یک سدان لوکس و اسپرت گرانقیمت  با طراحی  و حس رانندگی بی نظیر است. شرکت پورشه به تازگی از نسخه منحصربه‌فردی از پانامرا به نام “Panamera 10 Years Edition” به مناسبت ده سالگی پانامرا پرده برداشته قدرت تمامی مدل‌های این خودروی سفارشی به شکل استاندارد از امکانات رفاهی و ایمنی مختلفی بهره می‌برند که معمولا این امکانات به صورت سفارشی قابل دسترسی هستند.

پورشه پانامرا

ماشین لاکچری بی ام دبلیو سری 7

بی ام دبلیو سری 7 رقیب مرسدس بنز اس کلاس و بزرگترین سدان بی ام دبلیو است که به تازگی فیس لیفت شده است اولین تغییراتی که در این فیس‌لیفت به چشم می‌آیند، افزایش سایز جلو‌پنجره بوده که با انتقادات فراوانی نیز مواجه شده است. همچنین چراغ‌های جلو باریک‌تر از قبل شده و تشابه زیادی با نسل جدید بی‌ام‌دبلیو سری 3 نیز دارد. چراغ‌های عقب نیز در این نسخه در کنار تیرگی بیشتر، به هم متصل شده‌اند. سپر‌ها فعلاً در دو مدل ساده و اسپرت رونمایی شده‌اند که در مدل ساده، شامل خطوط شکسته با نوار‌های کرومی در سپر جلو و اگزوز‌های ذوزنقه‌ای و کروم‌کاری در سپر عقب می‌شود. در نسخه اسپرت نیز تغییرات عمده‌ای در چیدمان سپر جلو اتفاق افتاده که بی شباهت به نسل جدید بی‌ام‌ دبلیو ایکس 5 نیست.

بی ام دبلیو سری 7

ماشین لاکچری آئودی A8

آئودی A8 مدرن ترین محصول آئودی تا به این تاریخ به حساب می‌آید. این خودرو می تواند رانندگی خودکار سطح 3 را ارایه کند که در این صورت A8 پیشرفته تر از مرسدس بنز S کلاس و تسلا مدل S خواهد بود. شتابگیری، هدایت و توقف خودکار در ترافیک تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت (رانندگی خودکار) و پارک از راه دور از طریق تلفن همراه هوشمند بخشی از قابلیت های A8  هستند.

آئودی A8

ماشین لاکچری بنتلی بنتایگا

بنتلی بنتایگا سریعترین و دینامیکی ترین خودرو شاسی بلند حال حاضر دنیاست که به تنهایی نیمی از فروش کمپانی بنتلی را به خود اختصاص داده است.

بنتلی بنتایگا

ماشین لاکچری جگوار آی-پیس

جگوار آی-پیس اولین خودرو الکتریکی شرکت جگوار است که در لیست افتخارات خود عنوان بهترین خودرو اروپا و بهترین خودرو جهان را دارد.

جگوار آی-پیس

ماشین لاکچری لکسوس ال اس

این خودرو لوکس‌ترین خودروی کمپانی لکسوس است که از همان سال‌های اول ساخت رقیب سرسختی برای مرسدس کلاس اس شد. ال اس، پرفورمنس، طراحی و اشرافیت را با قیمت رقابتی  عرضه می‌کند. بهای نسل جدید لکسوس ال اس از 75995 دلار آغاز می‌شود که شامل 995 دلار هزینه تحویل بوده و بدین ترتیب این پرچم‌دار جدید ژاپنی 3820 دلار ارزان‌تر از نسخه  قبلی می‌باشد.

لکسوس ال اس

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (2)

  1. من عاشق بنتلی بنتایگا هستم تیز و هوشمند و شیک

  1. عالیه ولی جای خالی برند ولوو حس می‌شد

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید