جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی برنامه رژیم سالِما

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
معرفی برنامه رژیم سالِما

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه میشد به صورت هوشمند برنامه‌ای در اختیار شما قرار می‌گرفت که در آن برنامه ورزشی، نوع تغذیه و ... متناسب با وزن­‌تان مشخص می‌شد؟! برنامه‌ای که با مراجعه به آن و انجام دستورالعمل‌هایش بتوانید وزن خود را ایده آل نگه دارید، یک سبک زندگی سالم در پیش بگیرید و شاهد تغییرات چشمگیر در خودتان و زندگیتان باشید؟ خب این برنامه ایجاد شده است و شما به راحتی با مراجعه به آن و انجام دستورالعمل‌هایش می‌توانید به هدفتان برسید. سالِما نرم افزاری هوشمند در زمینه رژیم غذایی، مشاوره و سبک زندگی است که به شما کمک می‌کند سالم، جوان و زیبا بمانید. در این نوشتار با ما همراه باشید تا برنامه سالِما را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

سالِما چگونه برنامه‌ای است؟

همانطور که پیشتر نیز بیان شد سالِما نرم افزاری هوشمند در زمینه رژیم غذایی، مشاوره و ورزش است که توسط طراحان راهکارهای هوشمند فردا طراحی و عرضه شده است. این برنامه به صورت رایگان البته با امکان پرداخت درون برنامه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سالِما که در دسته برنامه‌های تناسب اندام قرار می‌گیرد هم اکنون در کافه بازار بیش از 5 هزار نصب فعال دارد. این برنامه از برنامه‌های کم حجم ( 21 مگا بایت ) می‌باشد و قابل نصب در گوشی‌های هوشمند اندرویدی است.

در سالِما افراد می‌توانند بر اساس شرایط خودشان، راهکارهای سبک زندگی، برنامه غذایی، برنامه ورزشی و مشاوره دریافت نمایند. بنابراین می‌توان گفت برنامه سالِما برنامه‌ای کاملاً اختصاصی است که برای هر کاربری متناسب با شرایط خودش دستورالعملی خاص ارائه می‌دهد. در ضمن سالِما علاوه بر این که اختصاصی است برنامه‌ای هوشمند و ایمن نیز به شمار می‌رود.

برنامه رژیم سالِما

بیشتر بخوانید: علائم کمبود ویتامین E در بدن چیست؟

چرا سالِما به وجود آمده است؟

برنامه سالِما به وجود آمد تا اضافه وزن و چاقی را که مادر تمام بیماری هاست ریشه کن و نابود کند. چون سالمِا معتقد است امروزه آن چیزی که موجب اضافه وزن و چاقی شده است تغییر سبک زندگی مردم از سبک زندگی سالم به سبک زندگی ناسالم است. حتی پیروی از سبک زندگی ناسالم در ایران چنان رواج پیدا کرده است که نه تنها آمار افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن را افزایش داده بلکه باعث کاهش سن بروز سکته مغزی به 50 سال شده است. بنابراین سالِما با هدف تغییر در سبک زندگی متولد شد تا بلکه بتواند با ارائه راهکارهایی جلوی این حادثه مرگبار را بگیرد.

سالِما چه امکاناتی دارد؟

برنامه سالِما که توسط متخصصان کار بلد ایرانی در حوزه­‌های فناوری اطلاعات ، تغذیه و تندرستی طراحی و ساخته شده است امکانات بسیاری دارد که برخی از آن ها به شرح زیر هستند:

اختصاصی شدن برنامه

اطلاعات سلامت هر کاربری که برنامه سالِما را نصب کرده در برنامه ذخیره می‌شود. سپس برنامه متناسب با شرایط هر کاربر برنامه غذایی، برنامه ورزشی، مشاوره و راهکارهای سبک زندگی را ارائه می‌دهد. بنابراین سالِما را می‌توان یک برنامه هوشمند کاملاً اختصاصی و ایمن به حساب آورد.

ارائه دستور آشپزی رژیمی

در برنامه سالِما بیش از 200 دستور آشپزی رژیمی اختصاصی وجود دارد. بنابراین هر کاربری می‌تواند با مراجعه به آن دستور آشپزی رژیمی اختصاصی خود را دریافت کرده و برای خود غذایی درست کند که هم سلامتی‌اش حفظ شود و هم این که به وزن ایده آل خود برسد.

ارائه برنامه ورزشی

بدیهی است که ورزش کردن برای داشتن زندگی سالم و همچنین حفظ وزن ایده آل لازم و ضروری است. با این وجود برخی از افراد هستند که نمی‌دانند باید چه حرکات ورزشی انجام دهند و چه نرمش‌هایی را به کار برند. در برنامه سالِما این مشکل حل شده است چرا که در این برنامه بیش از 2000 حرکت ورزشی به شکل ویدیویی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و به آن ها آموزش های لازم را ارائه می‌دهد. بنابراین با سالِما می‌توان ورزش کرد و سالم ماند.

ارائه مشاوره

کاربرانی که برنامه سالِما را نصب کرده‌اند، می‌توانند سوالات خود را که در حوزه سلامتی قرار دارند از تیم پشتیبان و مشاور بپرسند چرا که سالِما دارای یک تیم پشتیبان و مشاور است که به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات کاربران خواهند بود و در مسیر رسیدن به سبک زندگی سالم آن ها را تنها نخواهند گذاشت.

ارائه برنامه غذایی سالم بر اساس آموزه‌های طب سنتی و طب اسلامی

برنامه سالِما به عنوان اولین نرم افزار رژیمی است که همزمان هم مقدار کالری غذا را کنترل می‌کند و هم طبع غذا را برای کاربر تنظیم می‌نماید. در این برنامه کاربر می‌تواند غذاهایی که نرم افزار پیشنهاد کرده است را امتحان کرده و میل نماید و یا این که هر غذایی که خودش دوست دارد در رژیم غذایی‌اش انتخاب نماید. سالِما با تعیین مقدار و زمان خوردن این وعده‌ها که کاملاً انعطاف پذیر هستند بهترین نوع و مقدار تغذیه و نیز بهترین زمان خوردن وعده‌ها را به کاربر یادآوری می‌نماید.

به اشتراک گذاشتن عکس، فیلم و تجربیات کاربران

کاربرانی که مایل هستند تجربیات، عکس ­ها و فیلم­‌های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند سالِما این امکان را در اختیار آن ها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: بدنسازی و رژیم غذایی مختص آن

چگونه با سالِما می‌توان تغییری بزرگ در سبک زندگی ایجاد کرد؟

همانطور که می‌دانید شکل زندگی کردن در دنیای دیجیتالی امروز شرایط خاص خودش را دارد و به ابزارهای خاصی نیز نیازمند است. اپلیکیشن های همراه نمونه‌ای از این ابزارها هستند که هر کدام در زمینه‌ای خاص طراحی و ساخته شده‌اند. به طور مثال اپلیکیشن همراه سالِما در زمینه سبک زندگی طراحی شده است و می‌تواند تغییرات چشمگیری در آن ایجاد نماید چرا که افراد جهت تغییر در سبک زندگی نیازمند تغییر در برنامه‌های غذایی و ورزشی خود هستند. این برنامه با ارائه راهکارهای سبک زندگی، رژیم غذایی و برنامه ورزشی به کمک کاربران می‌آید و آن ها را در حوزه سلامت زندگی‌شان یاری می‌کند. سالِما که توسط دانشمندان و اساتید حوزه سلامت طراحی و ساخته شده است تا کنون در کشور به بیش از 25 هزار نفر کمک کرده و نتایج بسیار موفقیت آمیزی نیز داشته است. کابران کافی است فقط چند روز از این برنامه استفاده نمایند تا به تاثیر آن در زندگی و میزان سلامتی خود پی ببرند. بنابراین نصب این اپلیکیشن می‌تواند به منزله برداشتن قدم بزرگی برای تغییر در سبک زندگی و حرکت به سوی سلامتی باشد.

آیا استفاده از برنامه سالِما به شرایط خاصی نیاز دارد؟

خیر. جهت استفاده از برنامه سالِما به دانش فنی، تغذیه و ورزشی خاصی نیازی نیست. سالِما یک راهکار جامع و آسان است که تا کنون بیش از 25 هزار نفر آن را آزمایش کرده و به نتایج موفقیت آمیز چشمگیری رسیده‌اند.

آیا استفاد از سالِما به هزینه‌ی خاصی نیاز دارد؟

بله. همانطور که پیشتر بیان شد این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برخی از خدمات آن نیز به صورت رایگان به کاربران ارائه می‌شود اما از آنجایی که تولید یک برنامه با کیفیت مثل برنامه سالِما به صرف هزینه نیاز دارد بنابراین برخی دیگر از خدمات این برنامه همچون برنامه‌های ورزشی و رژیمی به صورت پولی می‌باشد و لازم است کاربران جهت دسترسی به این خدمات اشتراک خریداری نمایند. البته چون هدف سازندگان برنامه این بوده است که خدمات خود را با کیفیت مناسب و قیمت پایین ارائه دهند تا به راحتی در دسترس همگان قرار بگیرد لذا جهت خرید اشتراک بسته‌های مختلفی با قیمتهای مناسب که متناسب با نیاز افراد باشد تدارک دیده شده است.

سایت رسمی برنامه سالِما

سایت رسمی برنامه سالِما به آدرس زیر است:

Salema.ir

آدرس اینستاگرام

 @salema.diet

مثال کاربردی جهت استفاده از برنامه سالما

جهت استفاده از برنامه سالِما بهتر است مثال کاربردی زیر را در نظر بگیرید:

فرض کنید امروز 1 دی ماه سال 1398 است. شما وارد برنامه سالِما بخش رژیم می‌شوید تا دستورالعمل‌های غذایی امروز را متناسب با شرایط‌تان دریافت کنید.

برنامه رژیم سالِما

در این بخش برنامه غذایی شما البته با قابلیت ویرایش به شکل زیر ارائه شده است:

- صبحانه: دو کف دست نون سبوس دار + یک و نیم قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک لیوان شیر کم چرب + دو  و نیم عدد گردو

- میان وعده: 8 عدد بادام + یک عدد موز

- ناهار: 14 قاشق غذا خوری برنج + 4 قاشق غذا خوری خورشت قیمه به همراه دو قلیه گوشت + یک کاسه سالاد بدون سس + نصف قاشق غذا خوری روغن زیتون

- میان وعده: 7 عدد توت خشک + دمنوش چای سبز + یک قاشق غذا خوری عسل

- شام: سوپ شیر ( 80 گرم سینه مرغ + 100 گرم قارچ + یک چهارم پیاز + نصف یک عدد هویج + یک هشتم یک لیوان جو پرک + 250 گرم خامه + یک لیوان شیر)   

برای دریافت برنامه ورزشی نیز وارد بخش ورزش می‌شوید. برنامه ورزشی شما امروز به شرح زیر است:

اسکات با دست جمع جلوی شانه‌ها، 7 تکرار

بعد از انجام این حرکت با کلیک روی گزینه "رفتم" به مرحله بعدی رفته و حرکت آن مرحله را انجام می‌دهید.

در بخش پیشرفت نیز می‌توانید میزان موفقیت خود را این که کجا بودید و به کجا رسیدید و یا از کجا به کجا رفتید را مشاهده کنید. در این بخش نموداری به نماش درمی‌آید که میزان موفقیت شما را نشان می‌دهد.

به این ترتیب با نصب برنامه سالما در گوشی تلفن همراه خود و استفاده از دستورالعمل‌های آن می‌توانید از شر چاقی و اضافه وزن خلاص شوید و یک زندگی با نشاط و سالم را در کنار حس خوب جوانی و زیبایی تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید