جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

هواوی تولید نسل بعدی گوشی‌های تاشو را برای رقابت با گلکسی زد فلیپ ۳ آغاز کرد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
هواوی تولید نسل بعدی گوشی‌های تاشو را برای رقابت با گلکسی زد فلیپ ۳ آغاز کرد

هواوی ظاهرا تولید انبوه نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را از همین ماه آغاز کرده و این دستگاه‌ها با گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ رقابت خواهند کرد، اما انتظار می‌رود قیمت آن‌ها پایین‌تر باشد.

نشریه اکونومیک تایمز در گزارش جدید خود عنوان می‌کند، جلسه سرمایه‌گذاران در تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر) برگزار شده است و شرکت Zhaoli Technology در آن ادعا کرده تولید انبوه یک لولای جدید برای گوشی تاشو یکی از مشتریان خود را آغاز کرده است. گفته می‌شود ساخت این لولا ارزان‌تر است که با این وجود نرخ بازدهی بالاتری دارد. هرچند Zhaoli Technology فاش نکرد که این لولاها برای چه شرکتی تولید شده است، اما ناظران صنعت اعتقاد دارند که مشتری مورد اشاره آن‌ها هواوی است.

به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو در آینده نقش و حضور پررنگی در بازار موبایل دارند و تاکنون اکثر تولیدکنندگان از دستگاه‌های تاشو خود خبر داده‌اند. از طرفی دیگر سامسونگ در سال جاری دو گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ را روانه بازار کرد که موفقیت آن‌ها نیز دیگر تولیدکنندگان را به ارائه گوشی‌های تاشو تشویق کرد.

هواوی تولید نسل بعدی گوشی‌های تاشو را برای رقابت با گلکسی زد فلیپ ۳ آغاز کرد

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی ردمی نوت 11 پرو

البته باید توجه کرد که گوشی‌های تاشو با قیمت‌های متفاوتی روانه بازار می‌شوند و در برخی موارد قیمت آن‌ها دو برابر یک گوشی معمولی است. به همین دلیل گلکسی زد فلیپ ۳ با برچسب قیمت مقرون به صرفه خود، توانست تنها در عرض ۴۰ روز بیش بیش از یک میلیون دستگاه بفروشد.

سامسونگ که با عرضه این گوشی‌ها به موفقیت موردنظر خود رسیده است، اکنون قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ محموله‌های گوشی تاشو خود را از ۷ میلیون به ۱۳ میلیون افزایش دهد که این میزان شامل ۴ میلیون دستگاه گلکسی زد فولد و ۹ میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ می‌شود.

از سویی دیگر، رقیب اصلی سامسونگ در حوزه گوشی‌های تاشو، یعنی هواوی به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده در این بازار عقب مانده است که اکنون با وجود این گزارش، انتظار می‌رود رقابت آن‌ها در سال آینده به شیوه جدی‌تری دنبال شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید