جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

پوکو C31 شیائومی

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
پوکو C31 شیائومی

کمپانی شیائومی در حال حاضر یکی از برندهای نو پا به حساب می آید که برای به اثبات رساندن خودش محصولات متنوعی را تولید می کند. یکی از این محصولات جدید گوشی هوشمند از برند پوکو را با نام پوکو C31 برای بازار محصولات اقتصادی معرفی کرد. در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ بود که شیائومی گوشی هوشمندی به نام پوکو C3 معرفی و روانه ‌ی بازار کرد؛ محصولی که از قیمتی اقتصادی و مشخصات سخت‌ افزاری میان ‌رده برخوردار است و توانسته در حدود ۲٫۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. حال، زمان آن فرا رسیده است تا نسخه‌ ی جانشین پوکو C3 با نام پوکو C31 روانه ‌ی بازار شود.

آیا تا به حال برند پوکو را شنیده اید؟ باید گفت که پوکو یکی از زیرمجموعه‌ های شرکت شیائومی می باشد که در این چند سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است و توانسته سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد یکی از گوشی هایی که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد شیائومی پوکو C31 شیائومی می باشد که یک گوشی پایین رده می باشد ولی امکاناتی که در آن استفاده شده در رنج گوشی های میان رده است و قیمتی که برای این گوشی تعیین شده است بسیار جذاب می باشد قیمت بین المللی این گوشی 90 یورو می باشد.

اگر بخواهیم نگاهی کلی به این محصول داشته باشیم باید بگوییم که این گوشی تلفن همراه از تراشه‌ ی هلیو جی ۳۵ برخوردار است که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ی ذخیره ‌سازی آن را همراهی می‌ کنند. البته اگر فضای ذخیره‌ سازی داخلی دستگاه برای کاربر کافی نباشد، امکان افزایش آن با استفاده از کارت‌های حافظه ‌ی میکرو اس ‌دی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد. درحالی‌ که محصولات مختلف برای دریافت اندروید ۱۲ آماده می‌ شوند، پوکو C31 با اندروید ۱۰ روانه ‌ی بازار خواهد شد که می ‌توان آن را نقطه ‌ضعفی برای محصول جدید شیائومی دانست. تلفن هوشمند جدید شرکت چینی دارای صفحه ‌نمایشی ۶٫۵۳ اینچی با نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ است و از رزولوشن +HD استفاده می‌کند.

در ادامه ی این مقاله به توضیحات جزیی تری در رابطه با این محصول خواهیم پرداخت اما به طور کلی بدانید که حفره ‌ای در بخش بالایی صفحه ‌نمایش پوکو C31 شیائومی، تعبیه شده است تا دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در خود جای بدهد. در پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین سه‌ گانه‌ای در نظر گرفته شده که متشکل است از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگری با ویژگی سنجش عمق تصویر. البته پنل پشتی در کنار ماژول دوربین سه‌ گانه و لوگوی پوکو، میزبان حسگر فیزیکی اثر انگشت خواهد بود تا کاربر برای موارد مختلف از جمله قفل‌ گشایی دستگاه از آن استفاده کند.

یکی دیگر از ویژگی های خوب و منحصر به فرد این محصول این است که بر اساس گفته ‌ی سران شرکت چینی و همچنین دیگر منابع خبری این گوشی تلفن همراه در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گردوغبار مقاوم خواهد بود. در دل دستگاه، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعت قرار گرفته است که مقام‌ های شیائومی، سلامت آن در هزار بار شارژ مجدد را تضمین کرده‌ اند. اصولاً کاربران محصولات اقتصادی مانند پوکو C31 شیائومی را برای استفاده‌ های طولانی‌ خریداری می ‌کنند و برخلاف دارندگان پرچم‌ داران شرکت‌ های مختلف به فکر خرید محصولی جدید پس از گذر بازه‌ ی زمانی ۲ تا ۳ سال نیستند.

بیشتر بخوانید: بهترین موبایل ها در رنج قیمت ۱۰ الی ۱۵ میلیون

طراحی و بدنه گوشی شیائومی پوکو C31

یکی از مهم ترین ملاک های خرید برای هر فردی طراحی و ظاهر بیرونی گوشی موبایل می باشد. طراحی که در این گوشی شیائومی استفاده شده است بسیار شبیه به گوشی های میان رده و پرچمدار می باشد یعنی شما می توانید با قیمت بسیار پایین یک گوشی با ظاهر میان رده و پرچمدار داشته باشید در بدنه این گوشی از پلاستیک فشرده استفاده شده است که مقاومت خیلی خوبی در برابر ضربات دارد و می ‌تواند در برابر افتادن های شدید مقاومت کنند.

صفحه نمایش پوکو C31 شیائومی

بدون شک صفحه نمایش از آپشن هایی است که توجه تمامی خریداران و کاربران را به خود جلب خواهد کرد و نمی توان از قابلیت های آن صرف نظر کرد. صفحه نمایشی که در این گوشی شیائومی استفاده شده است از نوع آی پی اس  ال سی دی  IPS LCD می باشد که جزو صفحه نمایش های معمولی بازار است ولی کیفیت تصاویری که به نمایش می گذارد بسیار بالا است ولی قیمت آن پایین است یعنی اگر شما اگر یک روزی از پوکو C31 شیائومی استفاده کردید و صفحه نمایش آن دچار شکستگی شد به راحتی می ‌توانید با قیمت کم آن را تعمیر کنید.

باتری گوشی پوکو C31 شیائومی

اگر کوشی تلفن همراهی که از آن هر روز استفاده می کنید باتری ضعیفی داشته باشد بدون شک شما را عذاب خواهد داد و از بابت همین مسئله شما مجبور خواهید شد به گوشی تلفن دیگری فکر کنید زیرا باتری یکی از مهم ترین امکاناتی است که شما هر روز با آن سر و کار دارید و از آن ااستفاده می کنید. باتری که در پوکو C31 شیائومی استفاده شده است از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد که از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده میکند این نوع باتری ها کارآیی بالایی دارند و می توانند چندین سال پیاپی برای استفاده کننده کار کنند و بدون مشکل باشند. از طرفی، باتری که در این گوشی شیائومی استفاده شده است در گوشی های پایین رده بی‌سابقه می باشد.

دوربین های گوشی پوکو C31 شیائومی

این گوشی تازه به بازار آمده از کمپانی شیائومی ویژگی های بسیار زیادی دارد که آن را جذاب جلوه می دهد اما ما به اختصار از مهم ترین « ها صحبت کردیم تا بتوانید با نگاهی اجمالی در رابطه با خرید آن تصمیم بگیرید. دوربین اهمیت زیادی دارد و دوربین هایی که در پوکو C31 شیائومی استفاده شده است در قسمت پشت گوشی در داخل باکس مربع شکل قرار گرفته است سه دوربین  در این پشت  گوشی پوکو C31 استفاده شده است و یک دوربین سلفی در قسمت جلویی گوشی استفاده شده است دوربین اصلی در این گوشی شیائومی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در داخل خود از لنز واید بهره می ‌برد این دوربین می تواند فوکوس خودکار و تشخیص فاز را هم انجام دهد.

سخن پایانی

در نهایت به عنوان کلام آخر می توان گفت شیائومی توانسته در رده‌های مختلف سخت‌افزاری و حتی محدوده‌های گوناگون قیمتی، محصولاتی در خور توجه به بازار عرضه کند که باید گفت پوکو C31 نیز راستای همین سیاست ساخته شده است تا بتواند سبد خرید شرکت چینی را متنوع‌تر از گذشته سازد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید