جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

پوکو M4 پرو 5G

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
پوکو M4 پرو 5G

کمپانی مشهور شیائومی و ویژگی های محصولات آن

آیا تا به حال از برند شیائومی محصولاتی را خریداری کرده اید؟ و یا اگر خریدی نداشته اید بدون شک نام و آوازه ی آن را شنیده اید. به خصوص در سال های اخیر که بسیار در زمینه ی تولید گوشی های تلفن همراه سروصداهایی به راه انداخته است و مخاطبان بسیار زیادی را به سوی خود جلب کرده است. در حقیقت شرکت شیائومی از سال 2010 با هدف ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان و محصولات دیگر شروع به کار کرد. گوشی های شیائومی ساخت کشور چین که مقر آن در پکن است که این برند توسط بیست و سومین مرد ثروتمند چین به نام لی جون و 6 نفر دیگر تاسیس شده است.

در حقیقت می توان از رویه ای که این کمپانی پیش گرفته است این طور فهمید که این کمپانی هدف خاصی را دنبال می کرده است و هدف آن ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان و محصولات دیگر شروع به کار کرد و سال 2011 اولین گوشی این شرکت با نام شیائومی mi one وارد بازار شد.در سال 2012 این شرکت توانست حدود 7.2 میلیون گوشی را به فروش برساند و یک سال بعد یعنی سال 2013 اولین گوشی سری ردمی (redmi) به بازار عرضه شد. سپس در سال 2015شیائومی یک رکورد بسیار جالب را به ثبت رساند و توانست ظرف مدت 24 ساعت تعداد 2112010  گوشی هوشمند را به فروش برساند که یک فروش بی سابقه بود و در کتاب گینس نیز ثبت شد.

محصولات بسیار زیادی از این برند در حال حاضر در بازار موجود است و آنقدر مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است که شاید در آینده در بین هر 10 نفر 8 نفرشان از این برند گوشی موبایل خریداری کنند زیرا همان طور که گفته شد قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد.  در سال 2016 نیز شیائومی گوشی mi mix را معرفی کرد که طراحی آن واقعا زیبا و خلاقانه بود. از سال 2018 به بعد توانست بعضی از گوشی ها و محصولات خود را به بازارهای سراسر دنیا وارد کند و سود پایین ولی فروش بالا است و عقده آن براین که سود بالا در فروش بالای محصولات می باشد و به همین دلیل گوشی های این برند دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می باشند.

معمولا کمپانی هایی که محصولات یکسانی دارند یک رویه ی خاصی را نیز دنبال می کنند در رابطه با این کمپانی مشهور نیز بایستی اظهار داشت که برخلاف دیگر تولیدکنندگان چینی، توجه خاصی به بخش نرم‌افزار دارد و مدام در حال بروز رسانی نرم‌افزار محصولات خود است. در واقع شیائومی پس از فروش محصول نیز مخاطب خود را تنها نمی‌گذارد درست مانند شرکت‌های مطرح تولید کننده موبایل. به این ترتیب این کمپانی امکانات مشابه تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌هوشمند را در اختیار مشتری قرار می‌دهد با این تفاوت که قیمت محصول نهایی آن به مراتب پایین‌تر از دیگران است. شاید این مهم‌ترین دلیل محبوبیت شیائومی و موفقیت آن باشد. نخستین گوشی شیائومی تقریبا به صورت همزمان با آیفون s4 وارد بازار شد و توانست فروش زیادی را به خود نسبت دهد. دلیل موفقیت بزرگ برند شیائومی را می توان استراتژی فروش هوشمندانه آن دانست.

پوکو M4 پرو 5G

بیشتر بخوانید: محصولات جدید موتورولا؛ خوش قیمت و پر قدرت!

پوکو M4 پرو 5G

همان طور که گفته شد این کمپانی در هر روز محصولات جدیدی را تهیه و تدوین میک ندد و پس از مدت کوتاهی به رونمایی از آن ها می پردازد. در این مقاله قصد داریم از مدل جدید این کمپانی صحبت کنیم. گوشی پوکو M4 پرو 5G با تراشه ۶ نانومتری و شارژ سریع ۳۳ واتی عرضه خواهد شد بر اساس توئیت جدید پوکو، گوشی هوشمند 5G پوکو ام ۴ پرو (POCO M4 Pro 5G) از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات بهره خواهد برد. علاوه‌بر این در مشخص شده است که این محصول به تراشه‌ی ۶ نانومتری مجهز خواهد شد. برند پوکو گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو 5G را در ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد کرد. این شرکت پیش از معرفی رسمی محصول یادشده، برخی از ویژگی‌های مهم آن را اعلام کرده است. به‌عنوان مثال این مورد تأیید شده است که پوکو ام ۴ پرو 5G از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس اخبار جدید به دست آمده از این گوشی موبایل، باید گفت که قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی این محصول اشاره شده است. این برند همچنین تأیید کرده است که پوکو ام ۴ پرو 5G به یک تراشه‌ی ۶ نانومتری مجهز خواهد شد. بر اساس شایعات منتشرشده در مورد پوکو ام ۴ پرو 5G، حاکی از آن است که این محصول درواقع نسخه‌ی تغییر یافته‌ی مدل 5G ردمی نوت ۱۱ خواهد بود که اخیرا در چین معرفی شده است. مدل 5G نوت ۱۱ از تراشه‌ی ۶ نانومتری دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک بهره می‌برد و علاوه‌بر این از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه چند روز تا معرفی رسمی پوکو ام ۴ پرو 5G باقی مانده است، احتمالا این شرکت در روزهای آينده، برخی از ویژگی‌های دیگر این محصول را اعلام خواهد کرد.

مشخصات پوکو ام ۴ پرو 5G بر اساس شایعات

به دلیل نوپا بودن این مدل از گوشی های شیائومی اطلاعات کاملی در حال حاضر در دست نیست و بر اساس یافته هایی که ممکن است ناقص باشند باید از این برند حرف زد. پوکو ام ۴ پرو 5G نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی مدل 5G ردمی نوت ۱۱ خواهد بود، ممکن است این محصول از یک نمایشگر ۶/۶ اینچی IPS LCD بهره ببرد. دوربین سلفی در این دستگاه در بخش پانج‌هول تعبیه شده است و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش نیز احتمالا Full HD پلاس خواهد بود. در برخی شایعات گفته شده است این گوشی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک و حداکثر هشت گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. این محصول احتمالا در چند مدل با ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مختلف تا ۲۵۶ گیگابایت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

کلام آخر

در انتها به عنوان سخن پایانی می توان گفت که احتمالا این گوشی تلفن همراه به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دوربین اصلی آن نیز ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که در کنار آن یک لنز هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض نیز تعبیه شده است. ظرفیت باتری این دستگاه نیز احتمالا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول که در شایعات به آن اشاره شده است، می‌توان به سنسور اثر انگشت در لبه‌ی کناری آن اشاره کرد. گفته می‌شود طراحی بدنه‌ی پشتی پوکو ام ۴ پرو 5G نسبت به مدل 5G ردمی نوت ۱۱ تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید